Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Ethel
Posty: 211
Rejestracja: 14 lut 2009 09:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ethel » 23 wrz 2009 00:30

Sluzy. :)
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."

Urisiel

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Urisiel » 23 wrz 2009 00:30

Jak zamkniesz plecak to zdaje sie w Quen Cie nie okradna zlodzieje :P Jesli masz w nim monety.

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Paulie » 23 wrz 2009 02:09

Jest tez pare innych miejsc, gdzie zamkniecie plecaka zapobiega nieprzyjemnym sytuacjom.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Delglin
Posty: 4
Rejestracja: 01 wrz 2009 11:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Delglin » 23 wrz 2009 08:44

Czy nauczyciel aj rozbójnika w Górach Szarych uczy tylko ogry i na ArkadiaWiki jest błąd, że też ludzi? Odpowiada mi, że to nie dla mnie i nie wyjaśnia dlaczego.
A może po prostu trzeba mieć wysoki poziom? :?
(Ja mam kogos, kto niejedno widzial)

Awatar użytkownika
Vinzt
Posty: 132
Rejestracja: 25 mar 2009 14:42

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Vinzt » 23 wrz 2009 10:03

Aby zostac przyjetym dostarczyc pazur harpii lub zaplacic 50 zlotych monet.

To ze strony Wakahiko.

Zapłaciłeś? Wypytałeś o różne ciekawostki? Zadania? Dostałeś informację, że masz zapłacić, albo coś przynieść?

Na pewno też mówi ci, jakiej cechy może ci brakować (bo wymagana jest na pewno jakaś cecha). Dokładniej poczytaj to, co mówi. ;)

Z tego co zdążyłem zauważyć przez krótki okres czasu gry, to każdy może wziąć każdy zawód, więc pewnie brakuje ci jakiejś siły albo wytrzymałości. Biorąc pod uwagę, że elf może wziąć zawód ohma dla przykładu... albo jeśli rpgowo coś się nie zgadza, to jest drugi trener tego samego ajota. Ale ja się nie znam.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009 10:29 przez Vinzt, łącznie zmieniany 1 raz.

Delglin
Posty: 4
Rejestracja: 01 wrz 2009 11:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Delglin » 23 wrz 2009 10:21

Oj no wypytałem o to co się da (czyli o to co udało się odgadnąć ;) ), dokładnie poczytałem co odpowiada i monety też miałem przygotowane. Nie mówi nic o żadnej cesze, a porównałem to z innym trenerem, który bez problemu mówi co trzeba zrobić i jakiej cechy brakuje.
Poproszę o odpowiedź kogoś kompetentnego, kto wie o tym trenerze więcej niż z Internetu.

edycja:
OK pokombinuję. Dzięki Shulz!
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009 10:35 przez Delglin, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość » 23 wrz 2009 10:28

Delglin:

Przystapic do bandy mozna dopiero jak sie wykona zadanie od Harrotha. Ale jak dostac od niego zadanie to musisz juz sam wykombinowac. :twisted:

Delglin
Posty: 4
Rejestracja: 01 wrz 2009 11:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Delglin » 23 wrz 2009 11:04

A to jeszcze przyszło mi jedno pytanko do głowy - w świetle ostatnich dyskusji na tym forum o mentalach:
Czym się różni zastosowanie inteligencji od mądrości?
Którą z nich opłaca się bardziej trenować (ustawienia medytacji)?

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Paulie » 23 wrz 2009 19:59

Coz, na to pytanie ciezko odpowiedziec, jako ze sami Wizowie nie udzielaja tego typu informacji. Ogolnie mentale odpowiadaja za magiki, ilosc zapamietanych osob, szybkosc liczenia, ilosc many/szybkosc jej regeneracji (ktora ostatnio coraz bardziej sie przydaje) oraz pewnie szereg przerozniastych testow na pewnych lokacjach/eventach/etc. Ktora jednak cecha odpowiada za dana rzecz to bardzo trudno stwierdzic (przynajmniej w/g mnie). Strzelam, ze jezeli isc postacia w mentale, to oba naraz.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Urisiel

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Urisiel » 24 wrz 2009 01:04

Niewykluczone, ze mądrość jest od ilości many, a int od Jej regeneracji, ale to nie jest potwierdzone żadnymi dowodami raczej :) Chociaż to by pasowało.

Zablokowany