Re: Porady dla graczy.
: 08 lut 2013 04:55
Werat, dzięki za odpowiedź, ale raczej to nie to ( irc, ssh nie zostaje zatrzymane - jedynie arka).
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
To zalezy juz tylko od twojego klienta. Zdaje sie, ze ani CMUD ani ZMUD, ani TF nie maja tej opcji domyslnie wlaczonej. W tych pierwszych nalezy skorzystac z komendy #LOG, w ostatnim z /log (no i oczywiscie ze stosownej dokumentacji).Eriss pisze:W którym miejscu zapisują się logi? Czy jest możliwość ich włączenia/wyłączenia? Jeśli tak to jak to zrobić?
Z góry dziękuję za odpowiedź?
A gdy korzystam z Klient WWW?Suvi pisze:To zalezy juz tylko od twojego klienta. Zdaje sie, ze ani CMUD ani ZMUD, ani TF nie maja tej opcji domyslnie wlaczonej. W tych pierwszych nalezy skorzystac z komendy #LOG, w ostatnim z /log (no i oczywiscie ze stosownej dokumentacji).Eriss pisze:W którym miejscu zapisują się logi? Czy jest możliwość ich włączenia/wyłączenia? Jeśli tak to jak to zrobić?
Z góry dziękuję za odpowiedź?
To dobrze i źle za razem.Rennz pisze:Nie ma tam logowania sesji.
MG maja dostep do logow, sie nie martw. Zglos czas, miejsce, opis postaci i jesli ktos przegial, to go znajdaEriss pisze:To dobrze i źle za razem.Rennz pisze:Nie ma tam logowania sesji.
Info dla bandytów: możecie mnie tłuc, nie naskarżę
Niech pomyślę....tak to było jakieś 8 lat temu. Na tyle skutecznie, że mnie zniechęciło na długo do grania. Ale to chyba już tylko ja pamiętamRavald pisze:MG maja dostep do logow, sie nie martw. Zglos czas, miejsce, opis postaci i jesli ktos przegial, to go znajdaEriss pisze:To dobrze i źle za razem.Rennz pisze:Nie ma tam logowania sesji.
Info dla bandytów: możecie mnie tłuc, nie naskarżę