Strona 655 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 13 sty 2013 22:31
autor: Hiof
Mam pytanie odnosnie gornictwa.

Kiedys wyrobilem sobie umiejetnosc na pobieznie i brazowe spinki.
Wszystko sie utrzymywalo w takim stanie dosc dlugo, do momentu az znow zaczalem fedrowac.
Wraz z pierwszym uderzeniem spinki zmienily sie na mosiezne (czyli gorsze) i umiejetnosc spadla na troche (tak mi sie wydaje, jednak co do spinek jestem pewien).

Wracajac do pytania, czy jesli wyrobie sobie powiedzmy mithrylowe spinki i postanowie juz nie fedrowac to pozostana one tak do konca istnienia postaci?

Re: Porady dla graczy.

: 13 sty 2013 22:56
autor: Fantaji
Hiof pisze:Wracajac do pytania, czy jesli wyrobie sobie powiedzmy mithrylowe spinki i postanowie juz nie fedrowac to pozostana one tak do konca istnienia postaci?
Tak, spinki spadają tylko przy powrocie do kopania. Swoją drogą szkoda, bo bez sensu, żeby mithrylowe spinki mógł mieć ktoś, kto aktywnie gra, a od roku nie był w kopalni. Przydałyby się jakieś dodatkowe przymiotniki do fartucha informujące o ogólnej sumie zdobytego doświadczenia górniczego (czyli jakie spinki miałaby dana osoba, gdyby nie miała przerw w kopaniu) i spadanie spinek niezależne od tego czy się wraca do kopania czy nie.

Re: Porady dla graczy.

: 13 sty 2013 23:13
autor: Hiof
Nie szedlbym tak daleko.
Fajnie jest cos wypracowac i to miec, szczegolnie ze w gornictwie trzeba sie liczyc z ryzykiem azeby cos osiagnac (um, spinki, monety).
Wedlug mnie powinna spadac umiejetnosc i powinnismy sie o tym dowiadywac na biezaco, a nie wraz z pierwszym od miesiecy uderzeniem w skale. Spinki zas nie powinny spadac w ogole, jednak ich polepszanie sie powinno byc bardziej pracochlonne.

Re: Porady dla graczy.

: 14 sty 2013 09:01
autor: Carolla
Wyrobienie spinek wcale nie jest takie proste, nie wiem jak teraz ale przez ponad poltora roku od momentu zalozenia klubu tylko jedna osoba takie miala i wbrew pozorom nie byla to osoba, ktora pisala klub ;)

Re: Porady dla graczy.

: 14 sty 2013 18:44
autor: Gamling
Witam.

Czy rzeczywiscie milicjant redanski ma bronie drzewcowe i tarczownictwo, a milicjant halflinski nie ma tarczownictwa przy maczugach?
Czy ani jeden zawod bojowy autojoinowy nie ma walki dwiema bronmi?
Czy jesli wikidajlo ma mniejsza pule umiejetnosci niz rozbojnik to jest silniejszym bojowo zawodem?
Czy oba nie maja tarczownictwa?

Informacje bralem z Arkadiawiki.

Re: Porady dla graczy.

: 15 sty 2013 01:39
autor: Sivlaryan
Gamling pisze:Czy ani jeden zawod bojowy autojoinowy nie ma walki dwiema bronmi?
Ani jeden nie ma walki dwiema broniami, chociaż większość łotrzyków używa dwóch sztyletów.
Gamling pisze:Czy jesli wikidajlo ma mniejsza pule umiejetnosci niz rozbojnik to jest silniejszym bojowo zawodem?
Niekoniecznie.
Gamling pisze:Czy oba nie maja tarczownictwa?
Nie mają.

Re: Porady dla graczy.

: 15 sty 2013 04:37
autor: Igram
mam pytanie odnosnie smierci.

zabil mnie skaven. o ile po smierci spada doswiadczenie? ile przeba czasu zeby to nadrobić? mam krasnoluda pewnie stapajacego po swiecie, jakie potwory moge ubijać?

Re: Porady dla graczy.

: 15 sty 2013 06:25
autor: Fantaji
Igram pisze:mam pytanie odnosnie smierci.

zabil mnie skaven. o ile po smierci spada doswiadczenie? ile przeba czasu zeby to nadrobić? mam krasnoluda pewnie stapajacego po swiecie, jakie potwory moge ubijać?
Ja ostatnio padłam na początku niejedno i doświadczenie spadło mi o 8 podcech, a odrobienie zajęło jeden dzień. Polecam snotlingi z okolic Kreutzhofen albo gremliny z Wyzimy. Możliwe, że dla krasnoluda słabsze gobliny też byłyby niezłe.

Re: Porady dla graczy.

: 15 sty 2013 14:43
autor: Beddar
Kwestia gwarków...
czy limitem przy uczeniu gwarka Wspólnej
jest wiek 50 dni i 'inteligentny'?

Pozdrawiam
B

Re: Porady dla graczy.

: 19 sty 2013 17:13
autor: Gniot
Gmeralem cos w kliencie teraz sie polczyc nie moge... arka dziala poprawnie czy serwer lezy ?
Dzieki Zurwen.