Strona 517 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 08 sty 2012 13:55
autor: Aphazel
Umbar pisze:Muszę zapytać bo już nie mam siły do tego. Od 4 dni przeszukuję te łąki, zielarstwo mam wytrenowane maksymalnie ile mogę i nie mogę znaleźć tego ciemnoniebieskiego kwiatu który chce zielarka. (...)
Temat bumerang znow powraca. :mrgreen: Jesli nie mozesz znalezc, zajrzyj do oferty zielarki.
Mimi pisze:Do zdobywania tego ziola służy komenda:

Kod: Zaznacz cały

kup 1 aesuryn
:mrgreen:

Re: Porady dla graczy.

: 08 sty 2012 14:58
autor: Umbar
Hehe, o tej magicznej komendzie slyszałem Aphazelu :P Zielarstwo i spostrzegawczość mam max GP. No nic, zdaje się że trzeba będzie próbować do skutku...

Re: Porady dla graczy.

: 08 sty 2012 15:26
autor: Fonklin
Jak to jest z tymii triggerami są ogólnie zabronione na arce to wiem. Ale czy są wyjątki tzn chciałbym sobie rozwinąć postać dodając jej jakiś tik nerwowy. Poprostu wydaje mi się, że do mojej postaci by pasował a nie chce mi się wklepywać za każdym razem komendy nawet zrobienie makra już troche jest męczące. Mogę zrobić coś takiego? czy jednak to nie zgodne z "prawem"?

Re: Porady dla graczy.

: 08 sty 2012 15:28
autor: Miuosh
Fonklin pisze:Jak to jest z tymii triggerami są ogólnie zabronione na arce to wiem. Ale czy są wyjątki tzn chciałbym sobie rozwinąć postać dodając jej jakiś tik nerwowy. Poprostu wydaje mi się, że do mojej postaci by pasował a nie chce mi się wklepywać za każdym razem komendy nawet zrobienie makra już troche jest męczące. Mogę zrobić coś takiego? czy jednak to nie zgodne z "prawem"?
Nie możesz. Ale możesz podbindować sobie taki tik pod jeden klawisz np. F1 i cisnąć go do woli ;)

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2012 13:38
autor: Jasko
Fonklin: wypadaloby zeby tutaj ktos z gory sie wypowiedzial ale mysle ze gdybys stworzyl timer z tym nerwowym tikiem, ktory wyswietlalby Ci 10 sekund wczesniej ostrzezenie ze zamierza sie uaktywnic i ktory moglbys szybko wylaczyc, wciskajac odpowiednie makro to bylby taki timer legalny. Bylbys wiedzial co Twoja postac zamierza zrobic, kiedy to zrobi, wciskajac makro lub nie decydowalbys czy chcesz aby akcja byla wykonana wiec w moim przekonaniu byloby to zgodne z prawem. Nie ja jednak to prawo stanowie i w wielu przypadkach jest ono roznie interpretowane, wiec akurat moge tutaj byc w bledzie.

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2012 14:28
autor: Paulie
Bindowany timer jest jak najbardziej legalny.
Automatyczny timer (ktory sam wysyla komendy) nie jest.

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2012 17:25
autor: Sjorving
Jasko pisze:ale mysle ze gdybys stworzyl timer z tym nerwowym tikiem, ktory wyswietlalby Ci 10 sekund wczesniej ostrzezenie ze zamierza sie uaktywnic i ktory moglbys szybko wylaczyc, wciskajac odpowiednie makro to bylby taki timer legalny.
Źle myślisz. Skoro domyślnym działaniem takiego skryptu byłoby jednak automatyczne wykonanie komendy, jest to grzeszny skrypt.
Jasko pisze:wciskajac makro lub nie decydowalbys czy chcesz aby akcja byla wykonana wiec w moim przekonaniu byloby to zgodne z prawem. Nie ja jednak to prawo stanowie i w wielu przypadkach jest ono roznie interpretowane, wiec akurat moge tutaj byc w bledzie.
Tutaj w błędzie nie jesteś. Jeśli efekt działania byłby np. taki:

Kod: Zaznacz cały

12:10:58 Poczta.
12:10:58 ==] nw
12:10:58 Piersiasta pocztowa elfka, dlugonoga pocztowa elfka i pracownik poczty.
12:11:00       !!!!! F1 - pociagnij nosem chorobliwie
12:11:02 Pracownik poczty mowi: Mam calkiem nowe zlecenia.
12:11:05       !!!!! F1 - pociagnij nosem chorobliwie
12:11:07 Pracownik poczty przekazuje dlugonogiej pocztowej elfce jakas paczke.
12:11:09 Dlugonoga pocztowa elfka chichocze radosnie.
12:11:10       !!!!! F1 - pociagnij nosem chorobliwie
to skrypt jest legalny, bo tylko co jakiś czas przypomina o naciśnięciu binda, którego efekt jest za każdym razem taki sam.

Innymi słowy - Paulie ma rację, bo "bindowany timer" staje się de facto przypomnieniem o naciśnięciu przycisku, którego efekt jest z góry znany i stały (co nie oznacza, że F1 musi zawsze robić to samo, ale w danej sytuacji musi być wiadome, co dokładnie zrobi dany bind). Powtórzyłem się, ale mam nadzieję, że rozwiało to wątpliwości co do tej sprawy.

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2012 19:21
autor: Visborg
Sjorvingu, pozwole sobie zadać pytanie żeby doprecyzować kwestię:

Rozumiem że legalną akcją jest taka i tylko taka, która polega na wysłaniu do MUDa danej komendy dokładnie wtedy kiedy gracz ją wywoła swoim działaniem i tylko wtedy, która to komenda jest dokładnie znana graczowi w momencie wysyłania?

Czy rym sposobem tak samo nielegalny jest bind który aktywuje mi wysłanie jakiejś komendy np za 10 sekund od odpalenia przez gracza w kliencie? (oczywiście nie mówię o sytuacji laga, ale o bindzie który odczekuje w wykonaniem jakiś z góry określony - lub losowy, ale losowość jest decyzją autora skryptu - okres czasu)

edit: Dziękuję Rafgarcie za odpowiedź. :)

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2012 19:24
autor: Rafgart
Tak jest w obu kwestiach.

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2012 20:15
autor: Jasko
Hmm...ja bym jednak polemizowal, wyobrazmy sobie timer z takim nerwowym tikiem, ktory wysyla ostrzezenie ze sie wykona dziesiec sekund wczesniej i ktory mozna wylaczyc przez wcisniecie binda:
Za dziesiec sekund obejrze sie nerwowo za siebie - wcisnij F9 zeby przerwac
W tym momencie gracz dokladnie wie co zrobi i kiedy...zdecydowal swiadomie przez wcisniecie lub niewcisniecie f9 czy chce aby akcja zostala wykonana czy nie, wiec w mojej opinii jest to jak najbardziej legalne...wiem co zrobie, wiem kiedy, swoja akcja a wlasciwie jej brakiem ;) zdecydowalem ze moze sie tym razem ten tik wykonac - gdzie tu grzech?