Strona 513 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 02 sty 2012 15:03
autor: Miuosh
Adelmar pisze:Długo trzeba się uczyć języka, żeby móc się nim jakoś posługiwać?
Zacząłem się uczyć norskiego i nawet nie mam go w <um>.
Cierpliwości! ;)
I opłaca uczyć się "na trzeźwo". Na pobieżnie będziesz mógł 'powiedzieć' zdanie składające się z 5-6 znaków ;)

Re: Porady dla graczy.

: 02 sty 2012 15:09
autor: Delmar
Fonklin, pierdzielisz i tyle. To nie temat do użalania się nad sobą. Chciałbyś wszystko dostać na tacy? Zastanów się chłopie, gdyby arkadia miała wyglądać tak ,że każdy kto chce może w krótkim czasie "wyorać" się tak ,że zabije trolla to gra w literki straciła by sens. Trzeba myśleć, kombinować, tę cześć trolla która jest potrzebna żeby dostać się do Straży Górniczej można po prostu sobie kupić ale trzeba w to włożyć trochę wysiłku(pójść, poznać kogoś, zagadać i ewentualnie poczekać dzień czy dwa na tego flaka). Takie to trudne?
Trzeba spiąć poślady i grać, graczami którzy płaczą nie ma się co przejmować bo choćby nie wiem jak fajnie im się działo zniechęci pierwszy boleśniejszy zgon. Pzdr

Re: Porady dla graczy.

: 02 sty 2012 15:10
autor: Adelmar
Dzięki za odpowiedź.
Raczej zastanawiałem się czy to nie błąd, ale rzeczywiście alkohol może mieć z tym związek.

Re: Porady dla graczy.

: 02 sty 2012 15:24
autor: Fonklin
Ja się wcale nie zniechęcam, to że mnie troche brak równowagi boli to jeszcze nie świadczy, ze rezygnuje z arki czy coś. Taką postać wybrałem (gnom) dla której ten świat ma chyba najmniej do zaoferowania, ale zrobiłem to świadomie i z własnej woli. A że troche narzekam to już cecha prawie narodowa taka moja polaczkowatość się odzywa.

eee apropo mahakamu jest tam coś do bicia w zasięgu postaci która pewnie stąpa po świecie prócz barbegazi?

Re: Porady dla graczy.

: 02 sty 2012 15:36
autor: Gryffin
Bij gremliny w Wyzimie. Niedaleko tablicy jest zejście do jakichś podziemi czy coś tam. Ewentualnie stworki - też w Wyzimie, ale te chociaż (chyba) słabsze to w grupkach potrafią nieźle dać w kość dać ;)
Później możesz się przenieść na choboldy - pod Wyzimą.

Pod Górą Carbon są jeszcze np. gobliny ale nie pamiętam jak z ich siłą. Kojarzy mi się (aczkolwiek może się mylę) iż są jednak silniejsze od tych między Kreutz a Nuln.
Z własnego doświadczenia polecam jeszcze snotlingi w wyżej wspominanym Kreutz. Całkiem ładnie można tam przyexpić.
No i szukaj ludzi do wspólnego grania - będzie i prościej i przyjemniej!~Zajrzyj do Krainki tam zawsze ktoś biega!

pozdrawiam!

Re: Porady dla graczy.

: 02 sty 2012 16:17
autor: Delmar
Fonklinie, dla postaci z tym poziomem jest mnóstwo rzeczy do bicia. Polecam sprawdzić samemu na mudzie a jak Ci się nie chce to możesz kogoś TAM po prostu spytać.

Re: Porady dla graczy.

: 02 sty 2012 21:20
autor: Dogid
Fonklin pisze:Ile milionów lat trzeba grać w te gre by być w stanie zabić trolla lub mutanta?
A na serio dużo czasu to zajmuje aby dojść do takiego poziomu?
Zależy komu.
Drugiej, trzeciej postaci pewnie zajmie znacznie mniej czasu niż pierwszej. Teraz uczysz się świata, etc.

Gnom Ulav ma bodaj coś kolo 400-500 dni, a trolla sam nie zabije.
A takim glado/krasoludom się udaje.

W okolicach Mahakamu to gobliny na 1 i 2 poziomie pewnie. Tylko te co dwójkami chodzą.
Szczątki trolla do zdobycia w Mahakamie powinny być dość łatwe.

Re: Porady dla graczy.

: 02 sty 2012 21:29
autor: Fonklin
stoje tam od godziny i czekam aż ktoś zaciuka:D
raz już prawie prawie ale doleciałem jak były same szczątki
ale Fonklin jest cierpliwy!

Re: Porady dla graczy.

: 02 sty 2012 21:50
autor: Haern
Hint: Poproś, spytaj.

Re: Porady dla graczy.

: 02 sty 2012 21:53
autor: Fonklin
Poprosiłem spytałem i zabiłem, dziękuje pomocnemu krasnoludowi.

Już legendy o gnomiej furii krążą!