Strona 498 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 27 lis 2011 10:22
autor: Sjorving
Stosowany system uprawnień na pewno różni się od tego "domyślnego", ale co do tego drugiego, to Werbat mniej-więcej ma rację.

Abstrahując już od możliwych nadużyć przy edycji pliku na żywca przez graczy, jest to praktycznie niemożliwe do zrobienia kodowo. Część opisów, w których mogą znajdować się literówki, leży w poszczególnych obiektach, część w ich standardach, część w modułowych generatorach opisów, część jeszcze głębiej. Konieczność przeszukiwania wszystkich powiązanych plików, konieczność sprawdzania, czy próba zmiany aby na pewno odbywa się w tekście, a nie np. na liczbach, a wreszcie konieczność gruntownego i wszechstronnego przetestowania takiego mechanizmu sprawiają, że nigdy nie zostanie on zaimplementowany. Zgłoszenie błędu/pomysłu w zupełności wystarczy.

Re: Porady dla graczy.

: 27 lis 2011 13:01
autor: Melvin
Werbat pisze:Kolejny raz Melvin pyta o gówno, które można sprawdzić samemu w chwilę. Gadał, kurwa, dziad do obrazu.
Sie tak kolega nie spina moze, bo to na brzuch zle robi. Sprawdzic na arce nie moge bo postac mam jednak jeszcze za slaba.

Cichy Pierre

: 27 lis 2011 13:22
autor: Ilzfara
Dzień dobry. Mam pytanko dotyczącego niejakiego Cichego Pierra. Konkretnie pewnie nikt mi nie odpowie, ale znajduje się on w obrębie Quenelles czy też poszukiwać go poza granicami miasta? Oraz czy niski poziom jakiejś umiejętności może wpływać na bezowocność moich poszukiwań. Z góry dziękuję za wskazówki.

Re: Porady dla graczy.

: 27 lis 2011 14:03
autor: Coronius
W mieście. Spostrzegawczość.

Re: Porady dla graczy.

: 27 lis 2011 14:48
autor: Nathan
Czy Fluxa zostala skasowana czy cos w ten desen? Szukam jej od paru dni i nigdzie nie moge trafic na jej slad. Jej znajomych gnomow tez spotkac nie moge.

Re: Porady dla graczy.

: 27 lis 2011 15:21
autor: Mahaila
Nathan pisze:Czy Fluxa zostala skasowana czy cos w ten desen? Szukam jej od paru dni i nigdzie nie moge trafic na jej slad. Jej znajomych gnomow tez spotkac nie moge.
Hm. Zyje i miewa sie calkiem dobrze.

Re: Porady dla graczy.

: 27 lis 2011 16:27
autor: Shulz
Werbat pisze:
Shulz pisze:Zrobienie listy z elementami do zrobienia nie jest trudne od strony kodowej. Zrobienie listy z elementami przy ktorych wyswietlaja sie statusy tez nie jest trudne.
Yhy...
Shulz pisze:Edycja samodzielna plikow podejrzewam moze byc trudna.
No witam! Brawo. Nie wiem, czy widziałeś kiedykolwiek drivera+liba muda, nawet w tej prze-starej wersji z 200x roku, nawet nie od strony kodowej, tylko z poziomu 'interfejsu' wizowego. Mon, możliwość nadania praw odczytu do plików poza katalogiem domowym zaczyna się od 10. (na 50 możliwych) poziomu 'wiza'. Zapis jest afair jeszcze bardziej restrykcyjny. W hierarchii nawet Lord ma prawa tylko do plików z własnej domeny, żeby mieć to globalnie potrzeba lvl 4x(45?)-50, czyli Mistrza/Keepera.*

Ty postulujesz nadanie uprawnień do _edycji_ plików graczom. Hint: argument 'nie edycji, tylko drobnych poprawek' tutaj nie działa, bo - jak sam pisałeś - zmiany miały by być nie moderowane, czyli 'każdy może', co oznacza na żywca edycję pliku jako takiego.

* być może nie mam racji i teraz jest to już na Arkadii realizowane zupełnie inaczej. Jednakże patrząc po nazwach istniejących 'stanowisk' współczesnych nam Wizów wydaje mi się, że jednak akurat w tej materii nic nie/niewiele zostało zmienione. Jeśli się mylę i jest zupełnie inaczej, mój post nadaje się tylko do tego, żeby go o kant dupy potłuc, gdyż piszę nieprawdę - w takiej sytuacji proszę Administrację o skasowanie tegoż.
Sjorving pisze:Stosowany system uprawnień na pewno różni się od tego "domyślnego", ale co do tego drugiego, to Werbat mniej-więcej ma rację.

Abstrahując już od możliwych nadużyć przy edycji pliku na żywca przez graczy, jest to praktycznie niemożliwe do zrobienia kodowo. Część opisów, w których mogą znajdować się literówki, leży w poszczególnych obiektach, część w ich standardach, część w modułowych generatorach opisów, część jeszcze głębiej. Konieczność przeszukiwania wszystkich powiązanych plików, konieczność sprawdzania, czy próba zmiany aby na pewno odbywa się w tekście, a nie np. na liczbach, a wreszcie konieczność gruntownego i wszechstronnego przetestowania takiego mechanizmu sprawiają, że nigdy nie zostanie on zaimplementowany. Zgłoszenie błędu/pomysłu w zupełności wystarczy.
Wiedza nie sluzy do tworzenia ograniczen tylko do ich pokonywania.


Proponuje wykorzystac wasze umiejetnosci i wiedze w zakresie kodowania i mozliwosci na Arkadii zeby stworzyc klub Architektow i rysownikow.

Klub ma polegac na wykonywaniu zamowien na projekty: Traktow, budynkow, portretow i przedmiotow (lub inne kategorie)

Kategorie mozna bedzie przejrzec jak w przypadku fryzur czy tatuazy lub rozmowy na zasadzie gnoma przy tworzeniu postaci.

W zaleznosci od trudnosci zamowienia bedzie mozna zarobic od kilku zlotych monet do kilku mithryli.
Poprawki i zmiany opisow rowniez beda platne ale mniej niz zamowienia.

Zaplata jest w zaleznosci od zaakceptowania projektu, doswiadczenie klubowe nabija sie za kazdy oddany projekt lub poprawke (albo co tam klubowe: Normalne doswiadczenie zeby expic na pisaniu opisow - dop. Shulz)

Oczywiscie do tego dochodzi item klubowy, zestaw emocji powiekszajacy sie wraz ze wzrostem doswiadczenia i stosowne title.

Gracze maja zabawe, zlote korony, nowy klub i wieksza motywacje do pisania opisow - czarodzieje mniej pracy i wiecej czasu na robienie rzeczy potrzebnych i wieksza motywacje do dzialania.

A bank opisow moze zostac - nie zmarnuja sie przeciez!

(Dodatkowo takze gracze - np szefostwa gildii - mogliby zglaszac zapotrzebowanie na projekty za odpowiednia oplata. Zdaje sie czasem bywa tak ze gildia ma za zadanie napisac np. nowego kusnierza albo jakies ubrania do gildiowego krawca - dop. Shulz).


S :arrow:

Re: Dol

:)

Re: Porady dla graczy.

: 27 lis 2011 16:30
autor: Gerdia
Shulz mądralo ...
a może weź sie zwizuj i sam zacznij wykorzystywać swoje umiejętności do wcielania swoich pomysłów w życie.

G. :twisted:

Re: Porady dla graczy.

: 27 lis 2011 18:27
autor: Sigard
@Shulz: Nie wolalbys pograc w Minecrafta moze?

Re: Porady dla graczy.

: 27 lis 2011 18:57
autor: Shulz
Zastanowie sie nad tym, bede wdzieczny za konstruktywne komentarze.