Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Riv
Posty: 2
Rejestracja: 30 mar 2009 12:31

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Riv » 29 kwie 2009 00:56

To jeszcze ja jedno pytanie

Na ile musze miec wytrenowane plywanie zeby sobie sokojne plywac i nurkowac niedaleko od plazy (bo juz mam dosc topienia sie) :)

Awatar użytkownika
Krot
Posty: 76
Rejestracja: 12 lut 2009 22:34
Lokalizacja: Urbimo

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Krot » 29 kwie 2009 09:23

Wszystko zalezy od miejsca gdzie plywasz. Dla przykladu w Tileii plywam majax max GP (niezle) i jest to wystarczajace, choc zdarza mi sie ze "ide pod wode". Raczej trenuj max GP i plywajac uwazaj na zmeczenie, nadal bedzie ryzykownie, ale troche mniej.
Just because she feeds me well
and she made me talk dirty in a pink hotel
doesn't mean she's got eyes for me
she might just want my bones you see (...)

Riv
Posty: 2
Rejestracja: 30 mar 2009 12:31

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Riv » 29 kwie 2009 22:03

Dzieki za odpowiedz.... wlsanie w tilei chce sobie troche poplywac. Pewnie wyjde na totalnego zoltodzioba ale co oznacza GP w twojej wypowiedzi ??

Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 202
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Enefghar » 29 kwie 2009 22:09

Hyhy.. General Practitioner.. ;)

GP to popularne Gildie Podroznicze. A poziom GP to maksymalny poziom wytrenowania umiejetnosci bez brania zawodu etatowego czy autojoina.
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.

Awatar użytkownika
Krot
Posty: 76
Rejestracja: 12 lut 2009 22:34
Lokalizacja: Urbimo

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Krot » 30 kwie 2009 08:46

Riv pisze:... wlsanie w tilei chce sobie troche poplywac...
To uwazaj, tamtejsza gildia (Rodzina Alerazzi) krzywo na to patrzy. Najlepiej wykupic licencje na polawianie perel by nie miec nieprzyjemnosci z tego powodu, przy okazji moze troche zarobisz :)
Just because she feeds me well
and she made me talk dirty in a pink hotel
doesn't mean she's got eyes for me
she might just want my bones you see (...)

Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość » 30 kwie 2009 10:35

Krot pisze:
Riv pisze:... wlsanie w tilei chce sobie troche poplywac...
To uwazaj, tamtejsza gildia (Rodzina Alerazzi) krzywo na to patrzy. Najlepiej wykupic licencje na polawianie perel by nie miec nieprzyjemnosci z tego powodu, przy okazji moze troche zarobisz :)
Dobrze powiedziane - może. :]

Moog
Posty: 5
Rejestracja: 23 kwie 2009 15:17

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Moog » 30 kwie 2009 13:21

Dlaczego nie moge sprzedac kamieni szlachetnych u jubilera, probowalem w Nuln, Wyzimie, Novigradzie i Daevon, wszyscy mowia ze handluja tylko wyrobami jubilerskimi. A kupcow w Novigradzie brak.

Awatar użytkownika
Vinzt
Posty: 132
Rejestracja: 25 mar 2009 14:42

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Vinzt » 30 kwie 2009 13:25

a jakie masz kamienie?

Moog
Posty: 5
Rejestracja: 23 kwie 2009 15:17

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Moog » 30 kwie 2009 13:25

Agat.

Grrid
Posty: 158
Rejestracja: 15 lut 2009 20:05

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Grrid » 30 kwie 2009 13:42

Jak probowales, i jaki otrzymales komunikat zwrotny? A moze sprobuj najpierw 'odbezpiecznyc kamien'.

Zablokowany