Strona 23 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 24 kwie 2009 21:40
autor: Akko
Czyli mówiąc krótko, przy umie na poziomie GP nie opłaca się wcale?

Re: Porady dla graczy.

: 24 kwie 2009 21:48
autor: Gotmir
Vinzt pisze:To głównie od uma zależy, a nie od zręczności
oj zdziwil bys sie, Sam widzialem jak niziolek na nizszym umie ode mnie i nizszym poziomie (ja krasnolud) zdecydowanie lepiej radzil sobie na dwie bronie. na duala sklada sie duzo rzeczy, rodzaj broni,waga broni, um,zrecznosc. Np. maczugi o dziwo chodza zdecydowanie lepiej na dualu niz sztylety.

Re: Porady dla graczy.

: 24 kwie 2009 22:25
autor: Vinzt
Um na gp pozwala na podobna skuteczność w walce, co walka jedną bronią - np. walcząc jedną bronią - zadajesz co rundę cios. Jak masz um gp walkę dwiema broniami, to - przynajmniej tak wynika z tego co widzę a właśnie tak walczę - że od czasu do czasu opuszczasz rundę, za to w następnej nagle przywalasz z dwu na raz. A znowu czasem tylko z jednej. Czyli nie jest to dobry pomysł, jeśli tylko exp ci w głowie, ale jeśli wolisz ponad efektywne expienie, trochę klimatu, to warto się poświęcić, żeby czasem zobaczyć:

Ranisz kogośtam
Ranisz kogośtam

zamiast

Ranisz kogośtam ;]

Jeśli chodzi ci tylko o 'opłacalność' to odradzam ;)

Re: Porady dla graczy.

: 24 kwie 2009 22:54
autor: Tipi
Cale zycie gralem dualem. Nie masz wytrenowanej umiejetnosci - nie dobywaj nigdy 2 broni.
Taka rada od Tipka.

Re: Porady dla graczy.

: 24 kwie 2009 23:41
autor: Perwig
Witajcie,

Ktos orientuje sie ile potrzeba mithryli na wytrenowaniu wszystkich umiejetnosci gp?

Re: Porady dla graczy.

: 25 kwie 2009 06:11
autor: Werbat
Około 15-17 na pojechanie WSZYSTKICH MOŻLIWYCH umów gp.

Re: Porady dla graczy.

: 25 kwie 2009 10:28
autor: Kedor
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum jak i w arkadii tak więc nie wiedziałem czy założyć nowy temat czy napisać tutaj. No nieważne.
Chciałem się spytać o kilka drobnostek jako nie jestem jeszcze obeznany w świecie.

1) Gdzie w nuln znajdę trening umiejętności bojowych? W gildii podróżników są tylko umiejętności ogólne?
2) Ile zadań z poczty dam rade wykonać na początku przygody zaczynając w Nuln? Pierwszy list w mieście, 2gi w okolicach a dalej to nie wiem czy nie za daleko na początek. Da się jakoś sprawdzić gdzie mam donieść paczkę zanim ją dostanę? Jest na doniesienie określony czas? Można zrezygnować z podjętego zadania?


EDIT:
@2DOWN Sorka :D, nie wiedziałem czy nie zostane wyśmiany za tak podstawowe pytania na forum :)

Re: Porady dla graczy.

: 25 kwie 2009 10:54
autor: Tipi
1. W Nuln mozna wytrenowac bronie w Garnizonie.
Od zielarza w Nuln (jest kolo poludniowej bramy) polnoc, wschod, poludnie, max wschod, max polnoc i tam wpisac trenuj.

2. Zadan na poczcie jest chyba 6, 7.
Da sie sprawdzic dokad jest paczka, za jaka cene i na jaki czas. Na poczcie przeczytaj tabliczke albo tablice.

A najlepiej to wysep od kogos spis zadan i rozwiazan do nich jesli chcesz miec stosunkowo szybko postac ktora da rade najprostszym przeciwnikom. Pozdrawiam.

Re: Porady dla graczy.

: 25 kwie 2009 12:34
autor: Werbat
I nie pisz PM, zadawaj pytania w tym wątku, po to jest.

Re: Porady dla graczy.

: 25 kwie 2009 12:45
autor: Gość
Vinzt pisze:Jak to jest teraz z butami? Kiedyś były częścią zbroi. Teraz za to - prócz właściwości zbroi (znaczy się przetrwania i stanu) nie mają nic z tym wspólnego w moich spostrzeżeniach... Czy to już jest tylko część ubioru? Czy może czasami robią coś jeszcze? (myślałem, że pomagają w miejscach śliskich - kanały Nuln, przeprawa po głazach, ale szybko z tej 'błędnej' hipotezy zostałem przez siebie wyprowadzony.. :P)
podobne ma się sprawa z rękawicami
zauważyłem, że tak samo jak z butami niektóre są ubraniem, a inne zbroją
te pierwsze wiadomo - ozdóbka
ale czy te drugie (zbrojowe) coś dają ? nie wiem - do ataku, obrony ?