Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Akko
Posty: 38
Rejestracja: 17 kwie 2009 15:43

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Akko » 24 kwie 2009 21:40

Czyli mówiąc krótko, przy umie na poziomie GP nie opłaca się wcale?
Please allow me to introduce myself
Im a man of wealth and taste
Ive been around for a long, long year
Stole many a mans soul and faith

Awatar użytkownika
Gotmir
Posty: 176
Rejestracja: 12 lut 2009 21:48
Lokalizacja: Bristol

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gotmir » 24 kwie 2009 21:48

Vinzt pisze:To głównie od uma zależy, a nie od zręczności
oj zdziwil bys sie, Sam widzialem jak niziolek na nizszym umie ode mnie i nizszym poziomie (ja krasnolud) zdecydowanie lepiej radzil sobie na dwie bronie. na duala sklada sie duzo rzeczy, rodzaj broni,waga broni, um,zrecznosc. Np. maczugi o dziwo chodza zdecydowanie lepiej na dualu niz sztylety.
"Każda mutacja musi mieć czas rozwoju. Najpierw jest taki mutant, taki mutant... A później taki duży mutant"- A.Kwasniewski

Awatar użytkownika
Vinzt
Posty: 132
Rejestracja: 25 mar 2009 14:42

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Vinzt » 24 kwie 2009 22:25

Um na gp pozwala na podobna skuteczność w walce, co walka jedną bronią - np. walcząc jedną bronią - zadajesz co rundę cios. Jak masz um gp walkę dwiema broniami, to - przynajmniej tak wynika z tego co widzę a właśnie tak walczę - że od czasu do czasu opuszczasz rundę, za to w następnej nagle przywalasz z dwu na raz. A znowu czasem tylko z jednej. Czyli nie jest to dobry pomysł, jeśli tylko exp ci w głowie, ale jeśli wolisz ponad efektywne expienie, trochę klimatu, to warto się poświęcić, żeby czasem zobaczyć:

Ranisz kogośtam
Ranisz kogośtam

zamiast

Ranisz kogośtam ;]

Jeśli chodzi ci tylko o 'opłacalność' to odradzam ;)

Tipi
Posty: 232
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Tipi » 24 kwie 2009 22:54

Cale zycie gralem dualem. Nie masz wytrenowanej umiejetnosci - nie dobywaj nigdy 2 broni.
Taka rada od Tipka.

Awatar użytkownika
Perwig
Posty: 9
Rejestracja: 24 kwie 2009 23:38

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Perwig » 24 kwie 2009 23:41

Witajcie,

Ktos orientuje sie ile potrzeba mithryli na wytrenowaniu wszystkich umiejetnosci gp?

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat » 25 kwie 2009 06:11

Około 15-17 na pojechanie WSZYSTKICH MOŻLIWYCH umów gp.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Kedor
Posty: 2
Rejestracja: 25 kwie 2009 01:07

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Kedor » 25 kwie 2009 10:28

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum jak i w arkadii tak więc nie wiedziałem czy założyć nowy temat czy napisać tutaj. No nieważne.
Chciałem się spytać o kilka drobnostek jako nie jestem jeszcze obeznany w świecie.

1) Gdzie w nuln znajdę trening umiejętności bojowych? W gildii podróżników są tylko umiejętności ogólne?
2) Ile zadań z poczty dam rade wykonać na początku przygody zaczynając w Nuln? Pierwszy list w mieście, 2gi w okolicach a dalej to nie wiem czy nie za daleko na początek. Da się jakoś sprawdzić gdzie mam donieść paczkę zanim ją dostanę? Jest na doniesienie określony czas? Można zrezygnować z podjętego zadania?


EDIT:
@2DOWN Sorka :D, nie wiedziałem czy nie zostane wyśmiany za tak podstawowe pytania na forum :)
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2009 15:54 przez Kedor, łącznie zmieniany 1 raz.

Tipi
Posty: 232
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Tipi » 25 kwie 2009 10:54

1. W Nuln mozna wytrenowac bronie w Garnizonie.
Od zielarza w Nuln (jest kolo poludniowej bramy) polnoc, wschod, poludnie, max wschod, max polnoc i tam wpisac trenuj.

2. Zadan na poczcie jest chyba 6, 7.
Da sie sprawdzic dokad jest paczka, za jaka cene i na jaki czas. Na poczcie przeczytaj tabliczke albo tablice.

A najlepiej to wysep od kogos spis zadan i rozwiazan do nich jesli chcesz miec stosunkowo szybko postac ktora da rade najprostszym przeciwnikom. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat » 25 kwie 2009 12:34

I nie pisz PM, zadawaj pytania w tym wątku, po to jest.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość » 25 kwie 2009 12:45

Vinzt pisze:Jak to jest teraz z butami? Kiedyś były częścią zbroi. Teraz za to - prócz właściwości zbroi (znaczy się przetrwania i stanu) nie mają nic z tym wspólnego w moich spostrzeżeniach... Czy to już jest tylko część ubioru? Czy może czasami robią coś jeszcze? (myślałem, że pomagają w miejscach śliskich - kanały Nuln, przeprawa po głazach, ale szybko z tej 'błędnej' hipotezy zostałem przez siebie wyprowadzony.. :P)
podobne ma się sprawa z rękawicami
zauważyłem, że tak samo jak z butami niektóre są ubraniem, a inne zbroją
te pierwsze wiadomo - ozdóbka
ale czy te drugie (zbrojowe) coś dają ? nie wiem - do ataku, obrony ?

Zablokowany