Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Wystarczy zgłaszać błędy z literówkami, albo pomysły ze zmienionym opisem.
Od zapotrzebowania jest Bank Opisów, w którym od dłuższego czasu wiszą różne rzeczy, bez odzewu. Nie widzę więc sensu dodawania dodatkowego systemu tego rodzaju.
Od zapotrzebowania jest Bank Opisów, w którym od dłuższego czasu wiszą różne rzeczy, bez odzewu. Nie widzę więc sensu dodawania dodatkowego systemu tego rodzaju.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
Gracze już wielokrotnie pokazali, że nie zasluguja na dużo mniejsze zaufanie.Shulz pisze:Co do "braku zaufania" dla graczy w kontekscie samodzielnej edycji to wydaje mi sie takie podejscie na niskim i zenujacym poziomie.
S
- NSR
- PB
- CKN
Oczywiście nie wszyscy są 'źli', ale wizowie nie sa od tego by każdego pilnować, a konsekwencje obejmuja niestety całą społeczność graczy.
G.
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Re: Porady dla graczy.
Pokazali tez ze zasluguja na conajmniej rowne zaufanie na przykladzie Wikipedii Arkadii.Gerdia pisze:Gracze już wielokrotnie pokazali, że nie zasluguja na dużo mniejsze zaufanie.Shulz pisze:Co do "braku zaufania" dla graczy w kontekscie samodzielnej edycji to wydaje mi sie takie podejscie na niskim i zenujacym poziomie.
S
- NSR
- PB
- CKN
Oczywiście nie wszyscy są 'źli', ale wizowie nie sa od tego by każdego pilnować, a konsekwencje obejmuja niestety całą społeczność graczy.
G.
A nawet wieksze jak w przypadku Lesnego Kregu, Scoia'tael czy dwudziestu paru innych gildii.
Oczywiscie nie wszyscy sa tacy porzadni - zdarzaja sie takie niechlubne wyjatki ktore wymieniles co pokazuje ze czarodieje nie musza pilnowac kazdego i interweniuja tylko wtedy kiedy to konieczne.
@Zurwen
No ja widze taka potrzebe bo mi wtedy byloby latwiej cos napisac. W banku opisow jest raptem kilka rzeczy ktore akurat mi nie podchodza do opisania a prawdopodobnie jest wiecej rzeczy do napisania np. cos zwyklego jakies lokacje, zwykle przedmioty - mowie o takim standardowym pisaniu a nie krytycznej sytuacji gdy na hurra potrzeba opisow albo trzeba napisac cos fajnego albo trzeba sie nameczyc nad opisaniem gruntownym czegos tylko po to zeby ktorys z czarodziejow mogl sie zainspirowac tym i zrobic swoj projekt. Tez chcialbym miec swoj wklad w tworzenie Arkadii i jakas korzysc z tego np. zobaczyc linijke albo caly opis gdzies w swiecie i miec przy tym poczucie zadowolenia ze swiadomosci jestem tego autorem niz zadowolic sie tym ze skorzystano z mojej ciezkiej pracy i zrobiono dzieki niej nowy opis. Bycmoze lista z rzeczami do zrobienia to nie jest najlepsze rozwiazanie ale nie widze przeszkod zeby zaproponowano lepsze: ]
S
Re: Porady dla graczy.
Cześć,
Czy stan upojenia wplywajacy jak wiadomo negatywnie na mentale, moze zniechecac nauczyciela AJ do wziecia danej postaci "pod skrzydła"?
Czy stan upojenia wplywajacy jak wiadomo negatywnie na mentale, moze zniechecac nauczyciela AJ do wziecia danej postaci "pod skrzydła"?
Moje życiowe motto to jakiś znany cytat...
Re: Porady dla graczy.
@Melvin:
Aż ciśnie się na usta "sprawdź na arce". Tak trudno Ci wytrzeźwieć?
Jeszcze rozumiem w rilu...
Aż ciśnie się na usta "sprawdź na arce". Tak trudno Ci wytrzeźwieć?
Jeszcze rozumiem w rilu...
Re: Porady dla graczy.
Godar pisze:@Melvin:
Aż ciśnie się na usta "sprawdź na arce". Tak trudno Ci wytrzeźwieć?
Jeszcze rozumiem w rilu...
Sprawdzam jednoczesnie tu i tu ;p
moja postac trzezwieje bardzo wolno.
Moje życiowe motto to jakiś znany cytat...
Re: Porady dla graczy.
Są zioła które pozwalają to przyspieszyć. Jakie? Sprawdź na arce. ;]Melvin pisze: moja postac trzezwieje bardzo wolno.
Re: Porady dla graczy.
Kolejny raz Melvin pyta o gówno, które można sprawdzić samemu w chwilę. Gadał, kurwa, dziad do obrazu.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Porady dla graczy.
Yhy...Shulz pisze:Zrobienie listy z elementami do zrobienia nie jest trudne od strony kodowej. Zrobienie listy z elementami przy ktorych wyswietlaja sie statusy tez nie jest trudne.
No witam! Brawo. Nie wiem, czy widziałeś kiedykolwiek drivera+liba muda, nawet w tej prze-starej wersji z 200x roku, nawet nie od strony kodowej, tylko z poziomu 'interfejsu' wizowego. Mon, możliwość nadania praw odczytu do plików poza katalogiem domowym zaczyna się od 10. (na 50 możliwych) poziomu 'wiza'. Zapis jest afair jeszcze bardziej restrykcyjny. W hierarchii nawet Lord ma prawa tylko do plików z własnej domeny, żeby mieć to globalnie potrzeba lvl 4x(45?)-50, czyli Mistrza/Keepera.*Shulz pisze:Edycja samodzielna plikow podejrzewam moze byc trudna.
Ty postulujesz nadanie uprawnień do _edycji_ plików graczom. Hint: argument 'nie edycji, tylko drobnych poprawek' tutaj nie działa, bo - jak sam pisałeś - zmiany miały by być nie moderowane, czyli 'każdy może', co oznacza na żywca edycję pliku jako takiego.
* być może nie mam racji i teraz jest to już na Arkadii realizowane zupełnie inaczej. Jednakże patrząc po nazwach istniejących 'stanowisk' współczesnych nam Wizów wydaje mi się, że jednak akurat w tej materii nic nie/niewiele zostało zmienione. Jeśli się mylę i jest zupełnie inaczej, mój post nadaje się tylko do tego, żeby go o kant dupy potłuc, gdyż piszę nieprawdę - w takiej sytuacji proszę Administrację o skasowanie tegoż.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Porady dla graczy.
Werbat:
Jak na obrońcę porządku i czystości na forum to muszę przyznać, że nie popisałeś się specjalnie waląc dwie notki z rzędu (-:
Jak na obrońcę porządku i czystości na forum to muszę przyznać, że nie popisałeś się specjalnie waląc dwie notki z rzędu (-: