Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
A precyzując - wóz będzie stał tam, gdzie go zastała apokalipsa, ze sprzętem, który na nim leżał.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Porady dla graczy.
dlaczego list znika po wylogowaniu a nie skonczeniu qesta? mozna cos z tym zrobic?
Re: Porady dla graczy.
Wiekszosc questow nie zapisuje sie w trakcie ich wykonywania. Jezeli zakonczyles podczas trwania jednego - musisz zaczac od poczatku.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Porady dla graczy.
jaka komenda slozy do otwierania, lub przechodzenia przez bramy? zawsze musze czekac az ktoz przechodzi..
Re: Porady dla graczy.
"służy", na bogów Eterni.
zapukaj w brame
zapukaj w brame
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Porady dla graczy.
Albo 'uderz we wrota'.
Re: Porady dla graczy.
Chyba jest teraz wszędzie standard i można zapukac/zastukac/uderzyc w brame/we wrota wszedzie ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Porady dla graczy.
Czy mógłby ktoś napisać coś o tych free emote?
podobno dają mega fajne możliwości ucharakteryzowania swojej postaci poprzez te niestandardowe emocje. Problem mój wynika z tego, że nie bardzo rozumiem jak się z nich korzysta. Nie bardzo też chcę testować czegoś takiego w grze, żeby nie strzelić jakiejś głupoty. Prosiłbym o jakiś przykład o ile to możliwe z perspektywy gracza jak i ludzi którzy to widzą.
podobno dają mega fajne możliwości ucharakteryzowania swojej postaci poprzez te niestandardowe emocje. Problem mój wynika z tego, że nie bardzo rozumiem jak się z nich korzysta. Nie bardzo też chcę testować czegoś takiego w grze, żeby nie strzelić jakiejś głupoty. Prosiłbym o jakiś przykład o ile to możliwe z perspektywy gracza jak i ludzi którzy to widzą.
Re: Porady dla graczy.
http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/Free_emote
Tutaj kilka przykładów jest.
Tutaj kilka przykładów jest.