Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Musin: pomyśl, czy jak unikniesz cios, to jest sens go jeszcze parować. Stad takie statystyki Ci wychodzą.
Podałeś sporo fałszywych informacji ;)
Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Musin »

Nie będę wnikał w której kolejności parowanie jest systemowo rozpatrywane.

A to ze unikałem np te 10 ciosów nie znaczy ze jakby mi się to nie udało to bym je sparował :)
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Deli »

Musin: testowales defensy walczac tylko z jednym mobem jednoczesnie czy z grupa?
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Musin »

Z dwoma :) na trzech się już prawie nic nie unika.
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Deli »

No właśnie :)
Nawet przy grubym nadludziu w zrecznosci i max. unikow na nozu walka z grupa wrogow nie wyglada za pieknie jesli chodzi o uniki.

W takim przypadku parowanie (testowane na prawie ze takich samych cechach i espadonie/szczerbcu) na max. mieczniku daje lepsze efekty.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Coronius »

Musin: rozpatrywane są po wysokościach - najwyższe pierwsze

Deli: arka nie jest grą zorientowaną cechowo od bardzo dawna, teraz się liczy poziom uma :D
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Haern »

@Musin: nie "działa jak uniki" ale opisy parowania zamieniane są na opisy uników jeśli walczysz z mobem bez broni. Po prostu zeby uniknac srednio sensownych opisow, ze parujesz mieczem czyjas piesc. Nie tracisz na skutecznosci.
Feril
Posty: 86
Rejestracja: 25 paź 2011 20:59

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Feril »

Cala arka, jakies umy sa, jakies cechy sa, tylko ze nikt nie wie jak to dziala ;). Tak abstrahujac dla ewentualnych nowych postaci tez to najlepsze nie jest. Popieram niepodawanie wartosci liczbowych, ktore wzielo sie z prob przyblizania arki do papierkowych RPG, ale nawet papierkowe rpg mialy jasne zasady, a u nas wszystko umowne. Fajnie by bylo, jakby wizowie znalezli dosc sily, by to nieco usystematyzowac.

Daloby to sporo jasnosci, ucielo cala mase narzekan i niepotrzebnych pytan i dywagacji rozbitych po roznych tematach. Bo niestety to co nakazuje logika, a to co jest w kodzie moze stac na dwoch roznych biegunach.
Morholt
Posty: 127
Rejestracja: 26 wrz 2009 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Morholt »

Haern pisze:@Musin: nie "działa jak uniki" ale opisy parowania zamieniane są na opisy uników jeśli walczysz z mobem bez broni. Po prostu zeby uniknac srednio sensownych opisow, ze parujesz mieczem czyjas piesc. Nie tracisz na skutecznosci.
To wlasnie Przemku mialem na mysli, tylko ze skracalem :P
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Haern »

Janie, wyjasniac trzeba bez skrotow myslowych, albowiem czesc zalogi moze nie zrozumiec owych.
Ahoj!
Zablokowany