Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Esten
Posty: 71
Rejestracja: 07 lis 2010 17:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Esten »

Shulz pisze:Wie ktos jak sie robi takie mapy w mushu??

http://www.youtube.com/watch?v=QvceEH3L4co
http://www.youtube.com/redirect?q=http% ... Q0Mw%3D%3D

tutaj sa pluginy z ktorych korzysta gracz na filmie
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Dziekuje Estenie: ]
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat »

Czymś się różni 'xxx umarl.' od 'xxx polegl.'? Bo szukam zależności, kiedy jest który komunikat i nie mogę znaleźć.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 202
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Enefghar »

Shulz. Jakby ci sie udalo cos z tych pluginow przerobic na nasze realia to daj znac.. Chetnie sie zapoznam.

E. :ugeek:
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.
Zorrid
Posty: 168
Rejestracja: 22 lut 2010 21:47

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zorrid »

Po wpisaniu na arce "poziomy wytrzymałości" lub innej cechy, pojawia się atletyczny, mocarny, akrobatyczny i tak dalej. Wiem, że kiedyś były jeszcze takie poziomy jak epicko silny czy nadludzko - czy te poziomy zniknęły i po osiągnięciu na przykład mocarnego, nie można już obserwować na bieżąco postępów w cechach? W końcu atletycznego czy mocarnego robi się w przypadku mojego krasnoluda względnie szybko - na kawale świata, podobnie jak inne cechy w przypadku innych ras.
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Awatar użytkownika
Violla
Posty: 174
Rejestracja: 11 maja 2009 19:42
Lokalizacja: Fandall

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Violla »

A próbowałeś sprawdzić poziom cech podczas medytacji?
Niziołki wszystkich krajów - łączcie się!

"[...] hobbity to naprawdę zadziwiające stworzenia. Możesz się nauczyć o nich wszystkiego w ciągu miesiąca, a jednak, po stu latach, mogą cię dalej zadziwić"/Gandalf Szary

http://www.pajacyk.pl/
Zorrid
Posty: 168
Rejestracja: 22 lut 2010 21:47

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zorrid »

Czyli podcechy będą skakać, ale bez sprawdzania podczas medytacji, nie będę wiedzieć czy jestem silniejszy?
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat »

Yup.
I dodatkowo jak wskoczy epik, nie będziesz widział, że Ci b. dużo/dużo/trochę itp. brakuje.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Arvak
Posty: 87
Rejestracja: 21 lut 2010 13:08

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Arvak »

czy mozna miec w uchu/brwi wiecej niz trzy dziurki na kolczyk?

pamietam, ze kiedys, mozna bylo dostatecznie duzo zrobic dziurek, aby uzyskac w opisie postaci np: "W lewym uchu ma wiele kolczykow."

teraz wydaje mi sie, ze jest to obciete... (albo zle szukam) i dostaje komunikat, ze nie mam wiecej miejsca w uchu
Awatar użytkownika
Pier
Posty: 205
Rejestracja: 21 paź 2010 16:19

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Pier »

Re: Arvak
Kiedyś można było wiele kolczyków mieć w jednym miejscu, potem była obcinka, a teraz nie wiem jak to jest ;)

Re: Zorrid
na przykładzie wytrzymałości. Cechy zatrzymują się na atletycznym w komunikacie zwracanym przez komendę "cechy". Tylko podczas medytacji możesz sprawdzić czy jesteś epicko lub nadludzko wytrzymały i nie możesz podczas medytacji sprawdzić ile ci brakuje pod cech do następnego poziomu cechy.
Zablokowany