Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Urithair
Posty: 177
Rejestracja: 14 gru 2009 01:39

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Urithair »

Ostatnio kwestia była całkowicie wytłumaczona.

Umiejętności (niezależnie od tego, czy to masówka, czy AJ) przyrastają w teorii od ok. 1-2 w nocy z niedzieli na poniedziałek przez kolejne 5 godzin. Czyli teoretycznie po tym czasie otrzymujesz wszystkie umiejętności, jakie w danym tygodniu wytrenować możesz.
W praktyce ktoś to sprawdził, że staż zaczyna naliczać się później (chyba od 9 rano w poniedziałek?).
W tym temacie na stronie 209 jest chyba ostatni post Carolli, tłumaczący to działanie. Pzdr.
Czyli jednak znaleźć się da ;)
Glir
Posty: 5
Rejestracja: 20 lip 2010 20:44

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Glir »

Ja mam pytanie, czy taki przyrost cech dla elfa jest odpowiedni?
Obecnie do waznych cech zaliczasz sile, zrecznosc oraz wytrzymalosc, a do
nieistotnych inteligencje, madrosc oraz odwage.

I drugie- czy teraz w ogole questy daja cos expa? I czy w ogole cos daja? Bo co nie zrobie za zadanie to zawsze mam minimalne postepy.
Pozdr.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Paulie »

Glir pisze:Ja mam pytanie, czy taki przyrost cech dla elfa jest odpowiedni?
Obecnie do waznych cech zaliczasz sile, zrecznosc oraz wytrzymalosc, a do
nieistotnych inteligencje, madrosc oraz odwage.
Jezeli robisz postac pod katem bojowym - to raczej tak.
Glir pisze: I drugie- czy teraz w ogole questy daja cos expa? I czy w ogole cos daja? Bo co nie zrobie za zadanie to zawsze mam minimalne postepy.
Pozdr.
Daja tyle samo expa co i kiedys. Wyswietlanie 'minimalnych' postepow wynika z wiesci 100:

Kod: Zaznacz cały

Dodatkowo inaczej teraz beda wyswietlane postepy widoczne poprzez
komende 'cechy'. Nie beda one zalezec od poziomu, wiec dla bardzo
slabych postaci powinny zmieniac sie troche rzadziej, a dla silnych
szybciej lub nawet duzo szybciej.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Glir
Posty: 5
Rejestracja: 20 lip 2010 20:44

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Glir »

Raczej?
Czy jest mozliwosc jakiegos jeszcze lepszego ustawienia cech? ;p
Urithair
Posty: 177
Rejestracja: 14 gru 2009 01:39

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Urithair »

Dla czysto bojowej postaci nie.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Paulie »

Raczej, bo sporo zalezy od wybranego zawodu i preferowanego stylu gry.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Raczej?
Czy jest mozliwosc jakiegos jeszcze lepszego ustawienia cech? ;p
Dla czysto bojowej postaci nie.
Guzik prawda. Popierając Pauliego, wszystko zależy od zawodu, co nie oznacza że mając jakiś zawód trzeba mieć konkretne ustawienie, bo inaczej nawet postać z owym zawodem będzie do czterech liter. Nie. Zależy to od preferencji, ale pewne zawody powinny wręcz mieć inne ustawienie.
Urithair
Posty: 177
Rejestracja: 14 gru 2009 01:39

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Urithair »

Zawsze mówicie o zawodach, tak jakby ten człowiek pytający już takowy posiadał.
Podajcie mi więc ustawienie cech dla GP (AJ), byłbym wdzięczny.
Na moje oko dla postaci bez zawodu masowego są dwie drogi - albo niebojowo zbiera zioła, albo bojowo tłucze moby. Oczywiście pod warunkiem, że chce widzieć przyrost czegokolwiek ;)
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

No masz AJ czy tam GP, w sumie w kolejności odwrotnej. Ale mniej więcej masz pomysł na postać, możesz sobie ustawić zależnie od rasy i PRZYSZŁEGO zawodu ( nie kłam że nie masz jakiegoś na oku ;P ) żeby cechy przyrastały pod kątem zawodu. Możesz ustawić stare dobre WWWNNN ( no, troszkę inaczej to teraz wygląda ale niewiele się różni) i to też będzie ok. Możesz ustawić a potem zmieniać i też będzie ok. Nie bój się, zasadniczo trzeba by bardzo chcieć żeby coś maksymalnie spierrrr....
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Herenvarno »

Oststnio wydarzyl sie maly "wypadek" w moim domu.
Mianowicie podczas podazania z druzyna (w ktorej byla osoba fizycznie siedzaca trzy metry odemnie) zabraklo pradu. Jako osoba kozystajaca z lapcia nie utracilem poleczenia z mudem, osoba towazyszaca kozystajaca ze stacjonarnego sprzetu nie mogla juz wiecej uczestniczyc w rozgrywce.
Dla mojej postaci czlonek druzyny nie zmienil swojego statusu, tak jakby ciagle byl w grze. Sytuacja sie nie zmienila przez okolo 10 minut, do momentu az powrocilo zasilanie. Nagle czlonek druzyny "odzyskal swiadomosc" Mimo ze jej nie stracil. Ktos mi potrafi wyjasnic dlaczego mud nie reaguje na zerwanie linka?
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Zablokowany