Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
są dobrzy ludzie w Arkadii dziękuję brorokowi. Pytanie nie aktualne
Re: Porady dla graczy.
re: up i w ogole
Szczegolnie: i widzisz, trafiles.
Ogolnie: cholera, zoltek! Prawdziwy, nie second! Apeluje o objecie go jakas ochrona, czy cos.
Pzdr.
Szczegolnie: i widzisz, trafiles.
Ogolnie: cholera, zoltek! Prawdziwy, nie second! Apeluje o objecie go jakas ochrona, czy cos.
Pzdr.
Bo tematy na forum dyskusyjnym nie sluza do dyskusji.
------
Na mnie nie patrzcie, ja tu tylko expie!
Re: Porady dla graczy.
Mam strasznie lamerskie pytanie ale co muszę zrobić żeby sobie pokopać w kopalni i gdzie? Miałem przerwę z Arką i pewnych rzeczy nie pamiętam:( Od godziny chodzę tam i z powrotem i niestety nigdzie żywej duszy nie mogę spotkać której mógłbym się zapytać... Pamiętam gdzie była kopalnia. Zaopatrzyłem się w kilof poszedłem tam i jedyne co tam zastałem to zombie... A z tego co pamiętam to to wyglądało troszke inaczej...
Re: Porady dla graczy.
Ubersreik?
Musisz isc do kopalni, w ktorej da sie kopac. Np. Gory Irrana. (Nie wiem jak jest teraz ale kiedys tak bylo)
Musisz isc do kopalni, w ktorej da sie kopac. Np. Gory Irrana. (Nie wiem jak jest teraz ale kiedys tak bylo)
Re: Porady dla graczy.
Takie czasy! Kryzys przyszedł, zombi też z czegoś żyć muszą, to się skubańce za górnictwo wzięli.
There must be some way out of here, said the joker to the thief
There's too much confusion, I can't get no relief
No reason to get excited, the thief, he kindly spoke
There are many here among us who feel that life is but a joke
There's too much confusion, I can't get no relief
No reason to get excited, the thief, he kindly spoke
There are many here among us who feel that life is but a joke
Re: Porady dla graczy.
No tam nie pokopiesz. Tilea kierunek. Nie wiem tez, czy blisko wstegi sie nie da czasem kopac.
A co do zoltodzioba - mala porada - jakbys spotkal sie z iscie brutalnym zachowaniem, to wskaz elementarz. Niewiele to moze poradzic, bo sekondy pewnie tez czynia takowy preceder. Ale zawsze to jakas szansa
edytka: A tez nie wiem, czy kopalnie jakiegos buga nie mialy, wiec warto uwazac.
A co do zoltodzioba - mala porada - jakbys spotkal sie z iscie brutalnym zachowaniem, to wskaz elementarz. Niewiele to moze poradzic, bo sekondy pewnie tez czynia takowy preceder. Ale zawsze to jakas szansa
edytka: A tez nie wiem, czy kopalnie jakiegos buga nie mialy, wiec warto uwazac.
Re: Porady dla graczy.
Tak Ubersreik No to trzeba iść do Tilei
Elementarz daaawno temu stracilem;) Wrocilem do gry po dlugiej przerwie no i niestety nie pamietam wszystkiego. A ze w miedzy czasie sie wiele zmienilo to i tez ma swoje efekty
Co to za bug? Cos powaznego?
Elementarz daaawno temu stracilem;) Wrocilem do gry po dlugiej przerwie no i niestety nie pamietam wszystkiego. A ze w miedzy czasie sie wiele zmienilo to i tez ma swoje efekty
Co to za bug? Cos powaznego?
Re: Porady dla graczy.
Natura mojej postaci jest to, ze sie kopalniami srednio interesuje ;P. Wiec warto popytac kogos innego.
A o elementarzu pisalem do niejakiego Zarthana :]
A o elementarzu pisalem do niejakiego Zarthana :]
Re: Porady dla graczy.
Witam ludki
Należę do grona tych mniej doświadczonych podróżników i mimo przewertowania całego tego tematu ( uf ) nurtuje mnie wciąż parę pytań.
Mianowicie:
Zdążyłem już zauważyć , po wylogowywaniu się NPC który dał mi wcześniej jakieś zadanie niestety już mnie nie pamięta i muszę zacząć wszystko od nowa. Natomiast czy mogę robić kilka zdań naraz?
Np czy idąc z kontraktem na naprawę fontanny z Novigradu w kieszeni do Mahakamu, mogę pomęczyć jakiegoś miejscowego NPCa o zadanko bez obawy , że po powrocie urzędnicy w Novigradzie będą patrzyli na mnie conajmniej pytającym wzrokiem?
Inne pytanko - słyszałem , że jeżeli zrobię jakieś zadanie "na skróty" czyli np nie wypytując NPCa o wszystko , tudzież pomijając jakąś rozmowę ( np. wykonując to samo zadanie którąś już postacią z kolei ) dostanę za nie mniej expa.
Jeżeli to prawda to czy jest to exp bezpowrotnie stracony?
I ostatnie pytanko:
Czy jest sens utrzymywania poziomu brutalności w jakimś stanie pośrednim jednocześnie walcząc i robiąc zadania czy też może można po prostu zrobić tych zadań na ile tylko starczy nam pomysłów do wypytywania NPCów , a dopiero później zacząć wojaczkę? ( oczywiście chodzi mi tu o ewentualne straty expa, bo czytałem wcześniej o jakimś limicie expa z zadań )
Należę do grona tych mniej doświadczonych podróżników i mimo przewertowania całego tego tematu ( uf ) nurtuje mnie wciąż parę pytań.
Mianowicie:
Zdążyłem już zauważyć , po wylogowywaniu się NPC który dał mi wcześniej jakieś zadanie niestety już mnie nie pamięta i muszę zacząć wszystko od nowa. Natomiast czy mogę robić kilka zdań naraz?
Np czy idąc z kontraktem na naprawę fontanny z Novigradu w kieszeni do Mahakamu, mogę pomęczyć jakiegoś miejscowego NPCa o zadanko bez obawy , że po powrocie urzędnicy w Novigradzie będą patrzyli na mnie conajmniej pytającym wzrokiem?
Inne pytanko - słyszałem , że jeżeli zrobię jakieś zadanie "na skróty" czyli np nie wypytując NPCa o wszystko , tudzież pomijając jakąś rozmowę ( np. wykonując to samo zadanie którąś już postacią z kolei ) dostanę za nie mniej expa.
Jeżeli to prawda to czy jest to exp bezpowrotnie stracony?
I ostatnie pytanko:
Czy jest sens utrzymywania poziomu brutalności w jakimś stanie pośrednim jednocześnie walcząc i robiąc zadania czy też może można po prostu zrobić tych zadań na ile tylko starczy nam pomysłów do wypytywania NPCów , a dopiero później zacząć wojaczkę? ( oczywiście chodzi mi tu o ewentualne straty expa, bo czytałem wcześniej o jakimś limicie expa z zadań )
Re: Porady dla graczy.
1) Nie jestem pewny, ale chyba tak.
2) Tak, to doświadczenie na zawsze stracone. Ale i tak jest granica qexpa od pewnego czasu, która sprawia, że te straty nie są aż tak tragiczne.
3) Brutalność to tylko słowne określenie dwóch typów doświadczenia - bojowego i zadaniowego. Wiadomo, że im ten stosunek korzystniejszy na rzecz qexpa, to tym lepiej się bije później bitewne doświadczenie. Niestety, nie dasz rady zrobić wielu zadań, bez umocnienia swojej postaci walką
2) Tak, to doświadczenie na zawsze stracone. Ale i tak jest granica qexpa od pewnego czasu, która sprawia, że te straty nie są aż tak tragiczne.
3) Brutalność to tylko słowne określenie dwóch typów doświadczenia - bojowego i zadaniowego. Wiadomo, że im ten stosunek korzystniejszy na rzecz qexpa, to tym lepiej się bije później bitewne doświadczenie. Niestety, nie dasz rady zrobić wielu zadań, bez umocnienia swojej postaci walką