Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Uszkodzenia i rdza na broni wplywaja na jej skutecznosc (wielkosc zadawanych obrazen). Zalezy to rowniez od typu obrazen (najbardziej wplywa na sieczne, najmniej na obuchowe), wiec w sumie jest zbyt skomplikowane, by dawalo sie w sposob zrozumialy opisac w ocenie przedmiotu.
Re: Porady dla graczy.
Czyli mialem racje, co bylo do przewidzenia.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Porady dla graczy.
O, i ja też, co nie było do przewidzenia po tygodniu cięcia mobówPaulie pisze:Czyli mialem racje, co bylo do przewidzenia.
/e:
Żeby nie było całkiem ot:
Umiejętności z KZ jak kieszonkowstwo, wykrywanie pułapek, otwieranie zamków i akrobatyka potrafią się przydać w jakimkolwiek miejscu na Arkadii?
akrobatyka - możliwe, że przy ogniskach, ale może to nie jest prawdą
kieszonkowstwo - chyba nigdzie
otwieranie zamków - nie mam pojęcia
wykrywanie pułapek - może w Brokilonie, ale tam raczej spostrzegawczość ma większe znaczenie
To jak to jest z tymi umiejętnościami, ktoś z Was się może orientuje?
Endless learning the basics...
Re: Porady dla graczy.
Gdzie mozna przekluc ucho na kolczyk w Imperium?
Re: Porady dla graczy.
Szukaj w Bogenhafen.Amirez pisze:Gdzie mozna przekluc ucho na kolczyk w Imperium?
Re: Porady dla graczy.
witam, gdzie moge kupic cos do bulkaka i jakiej komendy uzyc?? probowalem w karczmach i nie moge..
Re: Porady dla graczy.
Pytanie o młode postaci: po pierwszych 24 h znika elementarz (co on obecnie daje, po co jest?), ale nadal podróżuje się za darmo, unika napadów na traktach (jak długo, gdzie na Arkadii nowa postać znajdzie informację, że przez pewien (jaki?) czas korzysta z benefitów bycia młoda?).
Już nie wspominając, że bez przebijania się przez wszystkie wieści, nie przeczyta wieści 69 z których wynika, że przez kilka TYGODNI ma ograniczenie na expa z walki (jesli dobrze ten punkt zrozumiałem).
Podsumowując, myslę że w temacie ułatwienia gry nowym jest jeszcze sporo, zwłaszcza formalnych, informacyjnych usprawnień do poczynienia.
Już nie wspominając, że bez przebijania się przez wszystkie wieści, nie przeczyta wieści 69 z których wynika, że przez kilka TYGODNI ma ograniczenie na expa z walki (jesli dobrze ten punkt zrozumiałem).
Podsumowując, myslę że w temacie ułatwienia gry nowym jest jeszcze sporo, zwłaszcza formalnych, informacyjnych usprawnień do poczynienia.
Re: Porady dla graczy.
W karczmie <kup coś do bukłaka> ale nie zawsze wszystko jest dostępne na wynos.Urgon pisze:witam, gdzie moge kupic cos do bulkaka i jakiej komendy uzyc?? probowalem w karczmach i nie moge..
Re: Porady dla graczy.
dzieki, caly czas chodzlem z wodaw buklaku, marzac o krasnoludzkim
Re: Porady dla graczy.
I jeszcze jedno... Czemu jak sprzedam coś u sklepikarzy (miecznik/zbrojmistrz) w Nuln, nie mogę tego odkupić? Tzn. ten towar nie jest dostępny. Zaszły jakieś globalne zmiany w ostatnich 3-4 latach, o których nie doczytałem? (przebrnąłem dopiero przez pierwsze 71 wieści, a tam nic o tym nie było)Bam pisze: Umiejętności z KZ jak kieszonkowstwo, wykrywanie pułapek, otwieranie zamków i akrobatyka potrafią się przydać w jakimkolwiek miejscu na Arkadii?
akrobatyka - możliwe, że przy ogniskach, ale może to nie jest prawdą
kieszonkowstwo - chyba nigdzie
otwieranie zamków - nie mam pojęcia
wykrywanie pułapek - może w Brokilonie, ale tam raczej spostrzegawczość ma większe znaczenie
To jak to jest z tymi umiejętnościami, ktoś z Was się może orientuje?
re: Adelmar
Dzięki za informacje!
Ostatnio zmieniony 10 mar 2013 22:42 przez Bam, łącznie zmieniany 1 raz.
Endless learning the basics...