Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Rennz »

Mutantów niezrzeszonych gwardia także atakuje za widoczne przejawy mutacji, a pewnie i za rasę także. Jeśli sądzisz, że coś było nie tak to zawsze możesz zgłosić błąd w którymkolwiek gwardziście.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen »

Gwardia atakuje za dostatecznie zaawansowany poziom mutacji.

W niepewnych przypadkach zawsze lepiej zgłaszać błąd, chociaż nie wydaje mi się, żeby tym razem jakiś wystąpił.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Ale ten poziom zaawansowania do ataku gwardii jest dużo niższy, niż do podmiany rasy na mutant, czyli rasę mutant zawsze atakują.
Albo błąd do zgłoszenia, albo Virdill coś pokręcił.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen »

Podane przez niego dane są tak ogólnikowe, że nic nie jestem w stanie na ten temat powiedzieć czy zrobić.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Virdill
Posty: 83
Rejestracja: 15 sty 2010 08:49
Lokalizacja: Białystok

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Virdill »

Niestety nie dysponuję logiem. Zdarzenie miało miejsce w Kreutzhoffen, gwardia o której mówiłem to patrol poruszający się po mieście. Wcześniej ten sam mutant działał w Krainie zgromadzenia wpadając do karczmy i atakując ogra i sierżanta a następnie natychmiast wychodząc (nie wiem co miało to na celu), bynajmniej wtedy atakowani krzyczeli o stworze chaosu.

P.S
Dodam że mam wlaczone opisywanie walki innych.

Zgodnie z radą przedmówców zgłosiłem jako globalny błąd.
Dla ciebie jestem ateistą, dla Boga - konstruktywną opozycją.
Woody Allen
Henk
Posty: 16
Rejestracja: 27 lut 2012 09:07

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Henk »

Dziwne, jestem pewny, że patrol powinien Cie wesprzeć nawet gdyby to nie był mutant. Kiedyś się ratowałem krążąc za patrolem przed jednym OK i zawsze wspierali, jedynie w Ishtar było innaczej. Może Virdillu nie wklepałeś "przestań walczyć" zanim atakujący wszedł na lokacje z Tobąi gwardią ?
Astril
Posty: 4
Rejestracja: 25 sty 2012 11:51

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Astril »

Mam pytanie, gdy rozpoczynam komede 'idz' nie zawsze (nie od razu) mam wyrzucany od muda komunikat 'Ruszasz jakostam gdziestam' Jako ze skonfigurowalem mapper tak, ze reaguje wlasnie na te komunikaty uprzykrza mi to zycie. Czy tez tak macie, czy moze powinienem zglosic blad?

Re down:

Dzieki kolejny raz za blyskawiczna pomoc, pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2012 18:43 przez Astril, łącznie zmieniany 1 raz.
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Haern »

Ta linijka pojawia się tylko na lokacjach sklasyfikowanych kodowo jako tratk/droga. Często rusza się z miejsc typu podgrodzie itp., dlatego nie łapie.
Terenes
Posty: 397
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Terenes »

Henk pisze:Dziwne, jestem pewny, że patrol powinien Cie wesprzeć nawet gdyby to nie był mutant. Kiedyś się ratowałem krążąc za patrolem przed jednym OK i zawsze wspierali, jedynie w Ishtar było innaczej. Może Virdillu nie wklepałeś "przestań walczyć" zanim atakujący wszedł na lokacje z Tobąi gwardią ?
Nie wprowadzaj ludzi w blad. Gwardia nie chroni postaci graczy. Gwardia tylko atakuje osoby poszukiwane listami gonczymi (stad atak na ogrow), zmutowane lub (w wiekszosci Ishtar) noszace wiewiorcze ogony. Jakiekolwiek przestan walczyc nie ma nic do rzeczy.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Paulie »

Jako, ze temat atakowania przez gwardie zostal wyczerpany, to pozostaje mi sie tylko przyczepic:
Virdill pisze:bynajmniej wtedy atakowani krzyczeli o stworze chaosu.

Kod: Zaznacz cały

bynajmniej «partykuła wzmacniająca przeczenie zawarte w wypowiedzi, np. Nie twierdzę bynajmniej, że jest to jedyne rozwiązanie.»
zrodlo

Bynajmniej != przynajmniej.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Zablokowany