Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Arvak
Posty: 87
Rejestracja: 21 lut 2010 13:08

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Arvak »

Cannard pisze:
Urithair pisze:To skoro tak to wyglada sprawa, to moze jednak w reformowaniu tego zawodu "cos poszlo nie tak"?
Sama zmiana nie byłaby tragiczna gdyby nie poziom przeciążenia, niemożność ukrycia i walki.

Każdy zawód ma plusy i minusy. Tutaj cała specyfika gry tym zawodem się zmieniła radykalnie. Jak ktoś chce biegać w płycie nożownikiem, to z znacznie lepszymi efektami będzie biegać w tej płycie fanatykiem czy innymi zawodami.
I w sumie tak powinno tak... Nozownik to nie wojownik ktory walczy w plytowce na pierwszej linii i bierze na siebie ciosy... Kolczuga? Moze to i faktycznie za duze obciazenie? W kazdej jednej grze rpg jak taki lotrzyk zakladal kolczuge to wiadomo co sie dzialo.
Natomiast inna sprawa to zrekompensowanie praktycznie niemozliwosci uzywania ciezkich zbroi w innym stopniu (np wysoko uniki, bron, ukrywanie, spec z ukrycia, albo cos pod ten desen)

Zreszta nie wiem jak jest bo nie mam tego zawodu. Moze gracze co posiadaja ten zawod patrza na niego pod zlym katem?
Awatar użytkownika
Eve
Posty: 270
Rejestracja: 24 lut 2009 18:39

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Eve »

Jeśli jeszcze jakieś lokacje wydają się nie zrobione na leśne/miejskie to trzeba je zgłosić i tyle.
Przydałaby się komenda do weryfikowania tego. Coś w stylu:
gzbadaj
Oceniasz, że w tym miejscu mógłbyś się świetnie/znośnie/kiepsko ukryć.
Wg mnie świetny pomysl. Jestem za za i jeszcze raz za. Czy to komuś zaszkodzi? Chyba nie, a naprawde by pomogło. Chociaż czy już nie padł wcześniej taki pomysł?

edit: skasowane głupie gadanie o tym jak głupio wszyscy gadają o swoich niedopakowanych i biednych zawodach;)
Awatar użytkownika
Cannard
Posty: 108
Rejestracja: 23 lut 2009 06:14

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Cannard »

Arvak:
Mechanika walki na Arce jest taka, że same uniki nie zrekompensują Ci braku zbroi, chyba, że masz je na poziomie TW.

Jest kilka sposobów, by nożownik był bardziej grywalny ale nie przepakowany. Długo by można mnożyć propozycje ale o ile nie będzie sygnału z góry, że ktoś chce je rozważyć to wymienianie ich nie ma sensu.

Eve:
No właśnie w tym sęk, że bez takiej komendy jest ciężko ocenić gdzie występuje błąd, a gdzie jest jak powinno być.
A pomysł nie wiem czy padł, jakiś czas nie przeglądałem forum, mogę mieć zaległości. ;)
Inni zawsze mu doradzali, żeby zrobił coś ze swoim życiem. Zgadzał się z tym: chciałby z niego zrobić łózko.
--------------------
Nieważne, jak żyłeś i umarłeś, ale jak opowiadają to bardowie.
Urithair
Posty: 177
Rejestracja: 14 gru 2009 01:39

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Urithair »

W sumie uniki na poziomie TW i tak przeciez nie wykoksilyby takiego zawodu. Mialby speca, ktorego ma jak i reszte umow. Czemu na przyklad takie cos mialoby byc zlym rozwiazaniem? Przeciez i tak ten zawod nie dorastalby do piet Tancerzom...
Raglak
Posty: 274
Rejestracja: 08 mar 2009 20:02

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Raglak »

P...licie z ta slaboscia nozownika. Ostatnio nozownik mniej-wiecej na moim poziomie mi naklepal tak ze az mi wstyd bylo. Dla porownania korsarza 2 poziomy wyzej koncze w okolicach dobrego stanu, miecznika 2,5 poziomu wyzej tez daje rade. Ogarnijcie spec omijajacy, ktore sztyle robia przyzwoity dmg itp. a potem dopiero narzekajcie :) Co do ukrywania, to sie nie wypowiadam, bo nigdy nie gralem postacia z ukrywaniem, ale jesli chodzi o sile bojowa, nozownik nie jest slaby, szczegolnie teraz jak moze nosic plyty.
Awatar użytkownika
Eve
Posty: 270
Rejestracja: 24 lut 2009 18:39

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Eve »

re down: Fakt. Wrzuciłam do Banku;)
Ostatnio zmieniony 22 lut 2010 17:08 przez Eve, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Cannard
Posty: 108
Rejestracja: 23 lut 2009 06:14

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Cannard »

Raglak:
A ja znam parę osób, które na GP PKowali zawodowców.
Co z tego wynika w ogóle?

Na każdy zawód inny może jakoś tam lepiej działać.
My rozmawiamy o ukrywaniu, a nie płaczemy, że jest słaby bojowo. (Choć w zdecydowanej większości sparów jest - z omijaniem czy bez).
Inni zawsze mu doradzali, żeby zrobił coś ze swoim życiem. Zgadzał się z tym: chciałby z niego zrobić łózko.
--------------------
Nieważne, jak żyłeś i umarłeś, ale jak opowiadają to bardowie.
Edric
Posty: 23
Rejestracja: 13 lut 2009 06:49

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Edric »

Re Urithair:
Najpierw poznaj poziom unikow TW a pozniej sie wypowiadaj, bo tutaj akurat sprawa wykracza zapewne poza poziom twojego wyobrazenia. Wiem, wiem nie gralem troche i nie wiem czy cos sie nie pozmienialo ale z tego co pamietam to bylo cos znacznie poza skala normalnych skilli.
Arvak
Posty: 87
Rejestracja: 21 lut 2010 13:08

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Arvak »

Eve pisze:Jeśli jeszcze jakieś lokacje wydają się nie zrobione na leśne/miejskie to trzeba je zgłosić i tyle.
Przydałaby się komenda do weryfikowania tego. Coś w stylu:
gzbadaj
Oceniasz, że w tym miejscu mógłbyś się świetnie/znośnie/kiepsko ukryć.
Wg mnie świetny pomysl. Jestem za za i jeszcze raz za. Czy to komuś zaszkodzi? Chyba nie, a naprawde by pomogło. Chociaż czy już nie padł wcześniej taki pomysł?

edit: skasowane głupie gadanie o tym jak głupio wszyscy gadają o swoich niedopakowanych i biednych zawodach;)
proponuje autorowi wrzucic pomysl do banku pomyslow :)
Awatar użytkownika
Vicorin
Posty: 93
Rejestracja: 23 gru 2009 17:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Vicorin »

To w koncu nozownik jest dobry czy nie ? Zmienlem AJ bo kilka osob powiedzialo ze jest slaby :P

Nie zapytam na arce bo nie znam zadnego nozownika az tak zeby mi powiedzial :P
Zablokowany