Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Seren
Posty: 149
Rejestracja: 13 lut 2009 14:32

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Seren »

W Arkę grają też kobiety..

Jeszcze a propos tych nieszczęsnych gór - w sumie to może i się mylę, ale przemykanie chyba pozwala uchronić się przed wpadnięciem w przepaść? Czy to może zależy od uma skradania się or sth?

A co do korsarzy - oni to się chyba nie będą specjalnie przejmować..
There must be some way out of here, said the joker to the thief
There's too much confusion, I can't get no relief
No reason to get excited, the thief, he kindly spoke
There are many here among us who feel that life is but a joke
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Coronius »

Przemykanie nie chroni przed przepasciami.
Awatar użytkownika
Godar
Posty: 309
Rejestracja: 07 mar 2009 17:46
Lokalizacja: Kraków

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Godar »

No niestety, od jakiegoś czasu już nie.

Ale przypomniałem sobie, że noszenie światła (w sensie zapalonej pochodni lub lampy) chyba zapobiega pomyleniu kierunków w nocy w imperialnych górach.

Jednak pewien nie jestem, bo starego świata dawno nie zwiedzałem, a u nas, w Mahakamie w cukierkowym Ishtar, to normalnie bajka jest. W dzień czy w nocy, chodzisz jak chcesz, nigdzie się nie zabijesz. Nawet po pijaku można grać, bo obojętnie w którą stronę pójdziesz, to wszędzie to samo. Góry, góry... Jest tutaj dziesięć dostępnych wyjść n, s, e, w, ne, nw, se, sw, gora, dol. Tylko na wilki i niedźwiedzie uważać trzeba, jak masz niski poziom. Tak że zapraszamy.
Urisiel

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Urisiel »

Boner pisze:Aler:

Korsarze to bardzo dobry wybor na poczatek, bo maja zamknieta gildie i akurat przyjmuja leszczy byle wspierali i idlowali zawod:)

Pozdrawiam,
...
Odezwał się nie leszcz...
Ładnie określasz nowego gracza na sam początek, bo to można wnioskować po jego pytaniach. Rzeczywiście to dodaje motywacji ;]
Awatar użytkownika
Huggus
Posty: 238
Rejestracja: 12 lut 2009 21:13
Lokalizacja: Inis Ard Skellig

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Huggus »

Jednak pewien nie jestem, bo starego świata dawno nie zwiedzałem, a u nas, w Mahakamie w cukierkowym Ishtar, to normalnie bajka jest. W dzień czy w nocy, chodzisz jak chcesz, nigdzie się nie zabijesz. Nawet po pijaku można grać, bo obojętnie w którą stronę pójdziesz, to wszędzie to samo. Góry, góry... Jest tutaj dziesięć dostępnych wyjść n, s, e, w, ne, nw, se, sw, gora, dol. Tylko na wilki i niedźwiedzie uważać trzeba, jak masz niski poziom. Tak że zapraszamy.
Bo u nas w Ishtar od gubienia sie sa lasy i pustynia ;) Ba nawet nocy nie potrzeba.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!


Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Huggus: Bo odnosnie lasow to musicie brac przyklad z KGKSow - projekt autostrady przez Loren juz gotowy ;)
Gwadi
Posty: 20
Rejestracja: 02 sty 2010 23:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gwadi »

kolejne pytanie. Jeżeli akurat arkadia jest otwarta tylko dla czarodziejów, ile najeży odczekać z kolejną próbą logowania?
Awatar użytkownika
Terb
Posty: 69
Rejestracja: 27 sie 2009 21:15

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Terb »

To wiedzą tylko czarodzieje i sam Odyn :P
Gwadi
Posty: 20
Rejestracja: 02 sty 2010 23:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gwadi »

Ale przypuszczam, że doświadczenie pozwala szacować ten czas lepiej. Raczej pięć minut czy dwa dni?
Awatar użytkownika
Terb
Posty: 69
Rejestracja: 27 sie 2009 21:15

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Terb »

Normalna apoka to nie jest. Wydaje mi się, że jest jakiś problem. I żeby było śmieszniej, z zapamiętywaniem po przedstawieniu (tak mi się zdaje, bo u mnie i jeszcze innej osoby takowy wystąpił). Wątpię żebyś w tą noc pograł, zapewne dopiero rano, ale żeby aż dwa dni to wątpię.
Zablokowany