Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Tak bardzo +1. Munchkinujesz jak Bam ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Porady dla graczy.
Tak się zastanawiam, są jakieś przedmioty które zwiększałyby um walki (edit) bez broni ? Coś na kształt rpg'owych rękawic bokserskich?
Będziesz moim kijem
Będziesz i zabijesz
Będziesz i zabijesz
Re: Porady dla graczy.
Nie spotkałem się.Galkor pisze:Tak się zastanawiam, są jakieś przedmioty które zwiększałyby um walki (edit) bez broni ? Coś na kształt rpg'owych rękawic bokserskich?
Ogre!
Re: Porady dla graczy.
czy ogr z racji swojej wielkosci ma jakies minusy w skradaniu sie / ukrywaniu?
czy sa jakies roznice w rasach procz cech?
czy sa jakies roznice w rasach procz cech?
"Jeśli zabraknie ci wroga - urodzi go twoja matka"
Stare serbskie przysłowie
Stare serbskie przysłowie
Re: Porady dla graczy.
Jest może jakiś typ przeciwników opłacalny do bicia dla pieniędzy? Nie mam na myśli potworów wyrzucających magiki, na których można zarabiać na aukcji, tylko średniej mocy stwory do bicia dla monet ( pamiętam że w nightalu biło się jakichś tam zakonników dla sprzętu ). Póki co, znalazłem tylko gobliny sypiące nikłym srebrem, a jedynym opłacalnym sposobem zarobku pozostają paczki. Jednak ogr biegający z paczkami nie wydaje mi się odpowiednim widokiem.
Będziesz moim kijem
Będziesz i zabijesz
Będziesz i zabijesz
Re: Porady dla graczy.
Ciężko powiedzieć. Raczej, na Twoim poziomie, nie spotkasz stworów, których zabijanie byłoby opłacalne w porównaniu do np. paczek, czy łowienia ryb (mówię o przeliczeniu $/godzinę). Alternatywą może być eksterminacja NPCów dropiących kamienie szlachetne (np. golemy w wieży na zachód od Nuln), ale tu potrzebujesz kilku podobnych sobie do pomocy. No i też różnie bywa (wujek random): raz kamień za 2 miedziaki, raz za 150zł.Galkor pisze:Jest może jakiś typ przeciwników opłacalny do bicia dla pieniędzy? Nie mam na myśli potworów wyrzucających magiki, na których można zarabiać na aukcji, tylko średniej mocy stwory do bicia dla monet ( pamiętam że w nightalu biło się jakichś tam zakonników dla sprzętu ). Póki co, znalazłem tylko gobliny sypiące nikłym srebrem, a jedynym opłacalnym sposobem zarobku pozostają paczki. Jednak ogr biegający z paczkami nie wydaje mi się odpowiednim widokiem.
Edit: prawdziwy ogr zjada listonoszy i rybaków i zabiera ich pieniądze. Ale czarowniki nje pozwalajo
Ogre!
Re: Porady dla graczy.
W ishtar ghule i rozni zboje. Dla postaci niepraworzadnej rozmaici "neutralni" podroznicy. W Ishtar dodatkowo jest duzo dosc slabych npcy z nie do konca badziewnym sprzetem, ktory to sprzet mozna zaladowac na woz i sprzedac w Novigradzie.Galkor pisze:Jest może jakiś typ przeciwników opłacalny do bicia dla pieniędzy? Nie mam na myśli potworów wyrzucających magiki, na których można zarabiać na aukcji, tylko średniej mocy stwory do bicia dla monet ( pamiętam że w nightalu biło się jakichś tam zakonników dla sprzętu ). Póki co, znalazłem tylko gobliny sypiące nikłym srebrem, a jedynym opłacalnym sposobem zarobku pozostają paczki. Jednak ogr biegający z paczkami nie wydaje mi się odpowiednim widokiem.
Sa roznice w odpornosciach na trucizny, obrazenia od magii, spaczen itp. Minusow w skradaniu sie za wielkosc nie zauwazylem.Oryp pisze:czy ogr z racji swojej wielkosci ma jakies minusy w skradaniu sie / ukrywaniu?
czy sa jakies roznice w rasach procz cech?
Re: Porady dla graczy.
Hej, nie wiem czy to dobre miejsce na takie pytanie, i czy pytanie jest w ogole dobre, chodzi mi o to czy możecie zasugerować jakaś ścieżkę expienia?
np
ktos kto pewnie stapa po swiecie, - snotlingi
ktos kto niejedno widzial - snotlingi, gobliny, gremliny
ktos kto swoje przezyl - gremliny, gobliny, ghule
ktos doswiadczony - gremkliny, choboldy, pukacze, barbegazi, koboldy
ktos kto wiele przeszedl - choboldy, hobgobliny, orki
ktos kto widzial kawal swiata - orki, szkielety, zombi,
ktos bardzo doswiadczony - zbuje, wichty, kosciotrupy, trolle itp..
itd itd, mogłby ktos zasugerowac jakis prawidlowy przebieg kariery?
np
ktos kto pewnie stapa po swiecie, - snotlingi
ktos kto niejedno widzial - snotlingi, gobliny, gremliny
ktos kto swoje przezyl - gremliny, gobliny, ghule
ktos doswiadczony - gremkliny, choboldy, pukacze, barbegazi, koboldy
ktos kto wiele przeszedl - choboldy, hobgobliny, orki
ktos kto widzial kawal swiata - orki, szkielety, zombi,
ktos bardzo doswiadczony - zbuje, wichty, kosciotrupy, trolle itp..
itd itd, mogłby ktos zasugerowac jakis prawidlowy przebieg kariery?
Dajcie mi proszę, co łaska.
Żebrak – też człowiek do diaska!
Żebrak – też człowiek do diaska!
Re: Porady dla graczy.
Codex ile postaci tyle dróg kariery.
Wszystko zależy od różnych czynników:
-rasy
-ustawienia cech(postać "doświadczona" pakująca w cechy mentalne różni się zdecydowanie od postaci stawiającej na cechy bojowe)
-umiejętności
- wyboru zawodu autojoin - zielarz nie może się równać z milicjantem bretońskim pod względem bojowym
Tedy sam szukaj własnej drogi.
Pozdrawiam
Wszystko zależy od różnych czynników:
-rasy
-ustawienia cech(postać "doświadczona" pakująca w cechy mentalne różni się zdecydowanie od postaci stawiającej na cechy bojowe)
-umiejętności
- wyboru zawodu autojoin - zielarz nie może się równać z milicjantem bretońskim pod względem bojowym
Tedy sam szukaj własnej drogi.
Pozdrawiam