Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hunrim » 25 sty 2014 22:43

Kelebros pisze:
Thorffin pisze:jak monety będą Ci zalegać i nie będziesz miał pojęcia co z nimi zrobić.
To tak się da? :shock:
To tylko kwestia czasu, jeżeli Cię to dziwi to po prostu jeszcze nie znalazłeś optymalnego sposobu zarabiania dla siebie. Co do wypowiedzi poprzednika dodam jeszcze, że naprawdę warto wytrenować wszystkie bez wyjątku umiejętności gp, inwestycja w umy gp to jedyne w tej grze co na pewno Ci nie przepadnie, cokolwiek by się nie stało, a koszty nie są tak wielkie jak się CI teraz wydaje, kiedyś sobie liczyłem, to koszt wszystkich umów gp, nie licząc zawodu AJ, zamyka się w około 30 mithrylach. Oczywiście trening warto zaczynać od umiejętności bojowych oraz takich, które ułatwiają szeroko rozumiane poruszanie się po świecie i wykonywanie wielu czynności ( spostrzegawczość , wspinaczka, pływanie). Nie wszystkie umiejętności w gp są do pobieżnie, niektóre można wytrenować stosunkowo wysoko, na przykład wspinaczkę, niemal na dobrze ( końcówka nieźle), ale nie dotyczy to umów bojowych, które rzeczywiście są tylko do pobieżnie, ale od czego masz zawody AJ.

Kelebros
Posty: 15
Rejestracja: 09 sty 2014 18:02

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Kelebros » 26 sty 2014 22:33

Ło matko dla mnie jeden mitryl to jest tak nierealna kwota :D Puki nie osiągne też jako takiego poziomu nie ma też sensu bawić się w żaden z zawodów. Chyba, że się mylę to prosze mnie poprawić :)

Doszły mnie słuchy, że nie ma już rozdziału na doświadczenie z zadan i z zabijania. Czy to znaczy, że przy zezgoneniu obecnie stracę również expa z zadań? Jeśli to tak, to czy mimo wszystko warto robić teraz zadania czy odpuścić na późniejszy etap gry?

Jeszcze jedno mega lamowate pytanie. Jak to jest z pochodzeniówkami. Rozumiem, że muszę znaleźć odpowiedniego NPCa, który po wpisaniu odpowiedniej komendy załatwi wszelkie formalności. No ale właśnie, jak znaleźć tego NPCa? I jakiej komendy użyć? Z niektórymi pochodzeniówkami nei ma problemu. Na wiki można chociażby wyczytać, że w przypadku pochodzenia imperialnego wystarczy formalności załatwić w ratuszu w Nuln. Ale niestety z nie wszystkimi pochodzeniami tak to wygląda.

Na dzisiaj ostatnie pytanie. Czy jest jakiś balans pomiędzy graczami spędzającymi czas w danej domenie? Rozkłada się to mniej więcej po równo, czy większość graczy (co mi się rzuciło w oczy) spędza czas w Ishtar?

Pozdr :)

Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Buluar » 26 sty 2014 22:43

Kelebros pisze: Doszły mnie słuchy, że nie ma już rozdziału na doświadczenie z zadan i z zabijania. Czy to znaczy, że przy zezgoneniu obecnie stracę również expa z zadań? Jeśli to tak, to czy mimo wszystko warto robić teraz zadania czy odpuścić na późniejszy etap gry?
Tak, stracisz. Warto robic, bo przy okazji poznasz wiele ciekawych rzeczy.
Kelebros pisze: Jeszcze jedno mega lamowate pytanie. Jak to jest z pochodzeniówkami. Rozumiem, że muszę znaleźć odpowiedniego NPCa, który po wpisaniu odpowiedniej komendy załatwi wszelkie formalności. No ale właśnie, jak znaleźć tego NPCa? I jakiej komendy użyć? Z niektórymi pochodzeniówkami nei ma problemu. Na wiki można chociażby wyczytać, że w przypadku pochodzenia imperialnego wystarczy formalności załatwić w ratuszu w Nuln. Ale niestety z nie wszystkimi pochodzeniami tak to wygląda.
Roznie jest. Nieraz wystarczy pogadac, nieraz trzeba zaplacic. NPce od pochodzeniowek sa bardzo racjonalnie rozstawione i jesli nie potrafisz znalezc takowego enpeca, to widac ze malo znasz kraine, z ktorej chcesz pochodzic.
Kelebros pisze: Na dzisiaj ostatnie pytanie. Czy jest jakiś balans pomiędzy graczami spędzającymi czas w danej domenie? Rozkłada się to mniej więcej po równo, czy większość graczy (co mi się rzuciło w oczy) spędza czas w Ishtar?
Pewnie, ze jest. Ja chodze do Isztar dwa razy do roku i nie odnosze takiego wrazenia, jak Ty, wiec pewnie to kwestia subiektywnej oceny.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln

Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hunrim » 27 sty 2014 01:29

Robienie zadań na poziomie niższym niż zwiedził cały świat to poważny błąd. Nie słuchaj poprzednika, bo się nie zna. Dla poznania świata i zarobku polecam paczki, na początku ciężko, ale jak nabijesz reputacje w przynajmniej dwóch krainach i nabierzesz wprawy to spokojnie zarobisz kilka mithryli dziennie.

Kelebros
Posty: 15
Rejestracja: 09 sty 2014 18:02

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Kelebros » 27 sty 2014 07:45

Warto robic, bo przy okazji poznasz wiele ciekawych rzeczy.
Większość zadań robię z pamięci, więc raczej nie ;)

To samo z paczkami. Większość traktów i miast prawie w ogóle się nie zmieniła :)

Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hunrim » 27 sty 2014 09:16

Z tym że paczki przeszły w międzyczasie reformę i stały się najbardziej dochodową pracą na arce

Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość » 27 sty 2014 10:47

Zioła sprzedawane graczom są o wiele bardziej dochodowe, ale fakt paczki są lepsze od ryb, czy bezmyślnego zielarstwa, ale też wymagają więcej wysiłku, więc to ma sens.

Te proste zadanka na początku są bardzo oplacalne, bardziej ze względu na szybkie monety, z którymi jest problem na żółtku. Ale imho doświadczenie też się przydaje, żeby szybciej podskoczyć do sensownego poziomu, bo wg mnie trudniej się expi na swoje, kiedy ma się garść hp, niż na bdoświe, bo wtedy te same postępy szybciej zrobisz bijąc jakieś orki, niż robiąc questa. Wyjątkiem jest tylko tych kilka najtrudniejszych zadań, które rzeczywiście lepiej zostawić sobie na zrobienie już silną postacią.
No i przede wszystkim, jak ktoś nie zna, to trochę zabawy może być z niektórymi questami.

Kelebros: więc questy nadal są opłacalne.

Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Buluar » 27 sty 2014 10:50

Hunrim jestes moze sekondem Fonona? Jestes rownie madry i podobnie jak tamten wiesz wszystko najlepiej. Tak mi sie jakos skojarzylo - no offense.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln

Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hunrim » 27 sty 2014 11:02

Nie, nie mam secondów w ogóle, poza nic nie znaczącymi wyjątkami, którymi zagram raz na pół roku przez godzinę z ciekawości.

Zadania lepiej sobie zostawić do poziomu zwiedził, bo wtedy można w jeden dzień ( jeżeli ma się nieruszone zadania), nawet do kilkunastu niebotów zrobić, co przy dławiku na tym poziomie jest miłym bonusem, sprawdziłem doświadczalnie, więc wiem o czym mówię. Oczywiście, jak ktoś ma zacięcie do ekstremalnych poziomów, to jeszcze lepiej zostawić sobie na wielce. Radziłbym samemu sprawdzić doświadczalnie, a potem pisać o wygłaszaniu mądrości.Na najniższych poziomach bardzo dobrze się mi kilka miesięcy temu ekspiło świeżo założoną postacią, kwestia doboru ekspowiska, także zadania nie są tu konieczne, a po wielu tygodniach ekspa będą tym bardziej miłym oderwaniem. Co do ziół, to oczywiście, że najbardziej opłacalne, ale tylko pod warunkiem, że jesteś zielarzem ( co też zresztą kosztuje), na co nie każdy ma ochotę, dla przeciętnego gp pozostają paczki.

Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość » 27 sty 2014 11:06

A skąd założenie, że na exp z zadań nie ma dławika?

(a kilkanaście niebotów to oczywiście bajeczka)

Zablokowany