Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Uch, wychodzi na to, że każda postać ma być z jednej foremki, której imię 222000. No cóż, spróbuję innego podejścia i będę mądrym zielarzem, a cechy fizyczne będę sobie podbijał ziołami i alkoholem na czas walki. O tak, będę nietypowym elfem...
A, jeszcze jedno. Jak to jest z wymianą pieniędzy w kantorach? Znaczy - prowizję sobie kantor liczy od całej kwoty, jaką się ma w rękach? Czyli lepiej schować mithryle do plecaka przed denominacją?
A, jeszcze jedno. Jak to jest z wymianą pieniędzy w kantorach? Znaczy - prowizję sobie kantor liczy od całej kwoty, jaką się ma w rękach? Czyli lepiej schować mithryle do plecaka przed denominacją?
Re: Porady dla graczy.
A mi się na zielarce sprawdza ustawienie 000330. Nie wiem też skąd pomysł, że na 222000 szybciej się ekspi. Może nieco szybciej, ale za to rosną cechy, które nie są nam aż tak potrzebne. Na 000330 mogę sensownie ekspić na słabych potworkach, pojedynczych goblinach czy dwójkach. (Szczególnie w parze z kimś postępy wchodzą w sensownym czasie.) A chyba nie trzeba nikogo przekonywać jak bardzo wysokie mentalne się przydają przy zbieraniu ziół.
Re: Porady dla graczy.
Uff, to jednak są ludzie, którzy mają podobne podejście.
A co dokładnie robi strach? Bo miałem z nim po raz pierwszy do czynienia i... nadal nie wiem, jaki jest jego efekt i co dokładnie go wywołało. Niska odwaga w starciu z goblinem?
A co dokładnie robi strach? Bo miałem z nim po raz pierwszy do czynienia i... nadal nie wiem, jaki jest jego efekt i co dokładnie go wywołało. Niska odwaga w starciu z goblinem?
Re: Porady dla graczy.
Kantor liczy od tego co faktycznie zamieniasz.Mikkel pisze:A, jeszcze jedno. Jak to jest z wymianą pieniędzy w kantorach? Znaczy - prowizję sobie kantor liczy od całej kwoty, jaką się ma w rękach? Czyli lepiej schować mithryle do plecaka przed denominacją?
Nie musisz chować mithryli.
Ulf pisze:Witaj Tuńczyku!
ps wiedziałaś, że Tuńczyk - to po łacinie 'Przyjaciel Żółwia' (Tuń - przyjaciel, Czyk - żółwia)?
Rork pisze:“ Tuńczyk ma 14% białka! masa po nim przyrasta szybciej niż populacja cyganów na Słowacji! ”
Re: Porady dla graczy.
Jeżeli Twoje poczucie bezpieczeństwa spadnie do najniższej wartości, to spanikujesz i uciekniesz z lokacji, identycznie, jak przy ustawionej ucieczce. Wywołać go mogą bardzo różne rzeczy, najczęściej jakiś stwór ( na przykład zjawa w kurhanie koło oxen)Mikkel pisze:Uff, to jednak są ludzie, którzy mają podobne podejście.
A co dokładnie robi strach? Bo miałem z nim po raz pierwszy do czynienia i... nadal nie wiem, jaki jest jego efekt i co dokładnie go wywołało. Niska odwaga w starciu z goblinem?
Co do cech, szanowny Miuosh jest w błędzie trochę, ustawienie 222000 jest niezłym wyborem przy postaci wojownika i sam to stosuję, ale wiele osób, nawet z zawodem bojowym, udanie eksperymentuje różne wariacje. Dla zielarza jak najbardziej najważniejsze są inteligencja i mądrość. Miuosh miał racje, że kupcom mentale się nie przydają, bo do takiego targowania za wiele już nie dają, a trzeba mieć siłę chociaż na to, żeby istną górę monet ze skupu donieść i nie wycieńczyć się dwa razy tylko w drodze do bramy, jak ktoś akurat cały wóz ryb sprzeda. Przy zielarzu jest całkiem odwrotnie, bo co komu po zielarzu, który po kilku zebranych ziółkach musi dwie godziny odpoczywać. Jeżeli chcesz być zielarzem, nawet nie patrz na inne cechy niż mądrość i inteligencja, z ekspem dasz radę, tylko będziesz musiał dobrać odpowiednie expowisko.
Re: Porady dla graczy.
zawsze mozna wyrobic w swojej postaci cechy bojowe na 222000 do pewnego poziomu (zeby przykladowo moc expic na dobrym expowisku) a pozniej zmienic na 000330.
I nie wiem w którą stronę!
I nie wiem dokąd mogę dotrzeć!
Uwalniam swoją wolę
Zaczynam nową drogę.
I nie wiem dokąd mogę dotrzeć!
Uwalniam swoją wolę
Zaczynam nową drogę.
Re: Porady dla graczy.
No a mnie się wydaje że zielarz akurat jest tą postacią gdzie nie warto ustawiać cech na opór w jedną stronę. Takie moje skromne zdanie.
Re: Porady dla graczy.
I moje.
Mija się z celem zmienianie cech zielarzowi, tym bardziej, że to nie jest aż tak porywające zajęcie, żeby później nie żałować olanych fizycznych cech jeżeli - dajmy na to w wyniku napaści psychopatycznej postaci w nulnijskiej zielarni - zmienisz wykonywane zajęcie na inne. A na Arkadii walki nie sposób uniknąć, a po co ograniczać się do nielicznych expowisk, hm?
Mija się z celem zmienianie cech zielarzowi, tym bardziej, że to nie jest aż tak porywające zajęcie, żeby później nie żałować olanych fizycznych cech jeżeli - dajmy na to w wyniku napaści psychopatycznej postaci w nulnijskiej zielarni - zmienisz wykonywane zajęcie na inne. A na Arkadii walki nie sposób uniknąć, a po co ograniczać się do nielicznych expowisk, hm?
Re: Porady dla graczy.
A właśnie, tutaj jest skaven pogrzebany. Znaczy - co jak mi się skończy AJ zielarza? Zostaję zielarzem, wytrenowawszy wszystkie umiejętności do maksymalnego możliwego poziomu... i co dalej? Psychopatycznych napaści nie przewiduję w przyszłości zbyt wielu, ale jakbym się chciał przekwalifikować to zbyt wysokie mentale faktycznie mogą być niepotrzebne.
Chociaż wydaje mi się, że akurat ta postać zostanie zielarzem po grób.
Chociaż wydaje mi się, że akurat ta postać zostanie zielarzem po grób.
Re: Porady dla graczy.
Też nie planuje zmieniać zawodu, nigdy nie będzie za późno na przekwalifikowanie się. Jak będziesz miał niższe cechy bojowe to szybciej będziesz zdobywał doświadczenie i na pewno znajdziesz dla siebie odpowiednie miejsce, żeby przestawić się na cechy bojowe nie ma problemu.