Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Nobia:
Jak dla mnie nie warto zainwestować punkciki w uniki, które są losowe, kosztem siły i wytrzymałości, które dają lepsze uderzenie i więcej punkcików zdrowia, do tego co to za ogr z cechami elfa?!
Jak dla mnie nie warto zainwestować punkciki w uniki, które są losowe, kosztem siły i wytrzymałości, które dają lepsze uderzenie i więcej punkcików zdrowia, do tego co to za ogr z cechami elfa?!
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama
Re: Porady dla graczy.
Z kategorii szamańskie mądrości:
Grając ogrem do pewnego momentu zawsze ustawiam cechy 2,2,2,0,0,0. I tak trzymam do chwili kiedy wpadną mi epiki w sile i wytrzymałości, a później jeszcze trochę - dokładnie do chwili, kiedy będąc trzeźwym w pojedynkę jestem w stanie przesunąć pewien pień. Później siłę odpuszczam zupełnie i przestawiam: 0,3,3,0,0,0. Na pewnym etapie siła nie jest już taka ważna, a ważniejsze jest żeby w ogóle trafiać (kto ogrem sparował się 1na1 z elfem to wie.). Nigdy, absokurwalutnie, nigdy nie wolno odpuszczać wytrzymałości. Zawsze 3. Nie ważne jaka rasa. Nie raz i nie dwa razy stałem 2-3 minuty w ledwo po ostatnim ciosie przeciwnika, co oznacza, że po walce został mi ~1hp. Gdybym w którejś chwili miał ustawione 3,2,1 ("aaa, ogr i tak ma wypasioną wytrzymałość"), to bym plackował i pół roku na odrabianie zgona w plecy.
Mentale dla ogra są nieprzydatne, a odwagę i tak mam zawsze wysoko, a dodatkowo można ją podbić alkiem.
To mówiłem ja. Saman. Obrażony na Arkadię, bo nie lubię zmian. Oddawać Bissingen, penisy!
Grając ogrem do pewnego momentu zawsze ustawiam cechy 2,2,2,0,0,0. I tak trzymam do chwili kiedy wpadną mi epiki w sile i wytrzymałości, a później jeszcze trochę - dokładnie do chwili, kiedy będąc trzeźwym w pojedynkę jestem w stanie przesunąć pewien pień. Później siłę odpuszczam zupełnie i przestawiam: 0,3,3,0,0,0. Na pewnym etapie siła nie jest już taka ważna, a ważniejsze jest żeby w ogóle trafiać (kto ogrem sparował się 1na1 z elfem to wie.). Nigdy, absokurwalutnie, nigdy nie wolno odpuszczać wytrzymałości. Zawsze 3. Nie ważne jaka rasa. Nie raz i nie dwa razy stałem 2-3 minuty w ledwo po ostatnim ciosie przeciwnika, co oznacza, że po walce został mi ~1hp. Gdybym w którejś chwili miał ustawione 3,2,1 ("aaa, ogr i tak ma wypasioną wytrzymałość"), to bym plackował i pół roku na odrabianie zgona w plecy.
Mentale dla ogra są nieprzydatne, a odwagę i tak mam zawsze wysoko, a dodatkowo można ją podbić alkiem.
To mówiłem ja. Saman. Obrażony na Arkadię, bo nie lubię zmian. Oddawać Bissingen, penisy!
Ogre!
Re: Porady dla graczy.
Pytanie - zawod ajotowy wojownik to poprostu inna nazwa jakiegos starego zawodu czy jakis nowy? Czy to nie czasem milicjant?
I nie wiem w którą stronę!
I nie wiem dokąd mogę dotrzeć!
Uwalniam swoją wolę
Zaczynam nową drogę.
I nie wiem dokąd mogę dotrzeć!
Uwalniam swoją wolę
Zaczynam nową drogę.
Re: Porady dla graczy. - Hanoc Pochodzeniowka
Czy ktos moze mi powiedziec jakie magiczne pytanie trzeba zadac osobnikowi o imieniu Hanoc w spawie pochodzeniowki z Tir Tochair???
Piorun mnie zaraz trafi.
Archaik
Piorun mnie zaraz trafi.
Archaik
Re: Porady dla graczy.
Nie ma już pochodzeniówki z Tir Tochair, została rozbudowana i zmieniona w Gnomie Rody. Poszukaj odpowiedniej osoby w drugiej czesci Gnomiego Miasta.
Re: Porady dla graczy.
O... To Wikipedia Arkowa w blad niestety mnie wprowadzila. Dziekuję za odpowiedz Ulik.
Pozdrowiony
Archaik, Gnom
Pozdrowiony
Archaik, Gnom
Re: Porady dla graczy.
Strzelam, ze to zastepstwo dla wykidajly, ktory zniknal razem z Biss.Khazog pisze:Pytanie - zawod ajotowy wojownik to poprostu inna nazwa jakiegos starego zawodu czy jakis nowy? Czy to nie czasem milicjant?
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Porady dla graczy.
Jest jakaś "masa krytyczna", po której osiągnięciu zaczynają znikać przedmioty? Nosiłem ze sobą w plecaku liczne sztylety tego samego rodzaju (masywne długie ze Skrasnika). Powyżej 10 sztuk takowych jest tylko napisane, że ma się ich wiele. Nie przejmowałem się i zbierałem je dalej (pewnie z 14 miałem). Zaglądam do plecaka - dwa nagle są.
Przedmioty były za stare i się połamały w plecaku, a potem zniknęły? Postać za długo spała? Za dużo ich było i część przepadła? Dziwne...
Przedmioty były za stare i się połamały w plecaku, a potem zniknęły? Postać za długo spała? Za dużo ich było i część przepadła? Dziwne...
Re: Porady dla graczy.
Bronie nie znikają (tj. nie mają składnika czasu przez jaki służą tak jak ubrania/sakiewki/torby...), mogą zostać jedynie złamane w walce. Zgłoś błąd lub obejrzyj czy aby w plecaku nie masz dziury.
100% swiata zostalo opanowane przez Ciemnosc.
Re: Porady dla graczy.
W jaki sposób można wyrzec się wiary z wyznaniówek, w których nie ma odpowiedniej komendy by porzucic owo wyznanie?