Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Dymhard
Posty: 109
Rejestracja: 26 cze 2010 18:12

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Dymhard »

Południowa granica miedzy tymi krainami to góry Irrana, trzeba tam uważać na przepaście i silnych bandytów.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen »

O ile się nie mylę, naturalną granicą są góry Irrana...
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Iluandile
Posty: 149
Rejestracja: 07 cze 2011 00:58

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Iluandile »

Tak, ale całe góry, środek gór, czy aż np. do drzewa?
<Gruer> troche wiocha by byla z jakas inna elfka wyjsc na miasto ale ty jestes ziomalka

<3<3<3

Pam pam
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Tercoral »

Nie no nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi...

Wydaje mi się ze powinnaś zapytać na arce SGW im najbliżej do geodezji i kartografii...

Jeśli Ci odpowiedzą to pewnie będą wiedzieć:
Czy granica wolnego miasta Novigrad to jego mury czy może jeszcze przystań obejmuje.
Na której lokacji leży granica miedzy Aedrinem, a Kaedwen.
Kto remontuje drogę miedzy Oxen, a Pianą.
Ewentualnie gdzie się kończy Lyria. (co do lokacji)

I pytanie za 100pktów
Podobno Conrad kiedyś mówił, że Imperium jest tam gdzie jego młotek.

Czy jeśli zakonnicy pójdą na wycieczkę do świątyni bogów chaosu (czy jak to się nazywa) i spotkają mutanta to czy mutant powinien zapłacić zaległy podatek od osiedlenia się na ziemi Imperium? Jeśli tak to jakiej powinien być wysokości? Uwzględniając odsetki, inflację i vat.


A tak poważnie:

Na arce nie ma jasno określonych granic. Jest: trakt, miasto imperium, trakt, miasto Bretonii, trakt, miasto Tileii.
Tęczowe serce... :oops:
Dymhard
Posty: 109
Rejestracja: 26 cze 2010 18:12

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Dymhard »

Tercoral pisze:

Na której lokacji leży granica miedzy Aedrinem, a Kaedwen.
Eee chyba na strażnicy regularnie wycinanej przez scoja ?

Czasami granice krain można łatwo wytyczyć bo są naturalne rzeka z promem, masyw górski , las albo wykonane przez człowieka monolit, most, strażnica. Gnom odkrywca-kartograf to nie jedyna droga by się dowiedzieć gdzie dokładnie leży granica Bretoni-Tilei można zawsze iść do Dona Alderazzo i zapytać gdzie sięgają jego wpływy czy coś takiego.
Moira
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2012 19:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Moira »

Zgodnie z moim doświadczeniem - granice istnieją, a przynajmniej istnieć powinny chociażby ze względu na listy gończe. Pytanie czy znajdzie się chętny do testowania ;)

I granica miedzy Kaedwen a Aedirn nie przebiega na tej strażnicy. Jest na to na arce wiele dowodów. Przynajmniej takie jest moje zdanie, mogę się mylić.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Tercoral »

Nie znam się, ale się wypowiem.

Myślę, że gwardia i patrole działają w takim standardzie:

zabijasz wiesniaka
dopisuje ci do pliku postaci lub tablicy, ze zabiles wiesniaka z wioski pod deavon + jakieś pkty

I jak wchodzisz na lokacje to oficer/sierzant "czyta" plik twojej postaci/tablicy i jeśli masz na koncie zabicie npc z jego "tablicy" w ostatnim czasie to atakuje.

Wiec wystarczy trafić patrol/zbłąkanego npc i granica się przesuwa niekoniecznie musi być to strażnica.

I wracając do pytania, wcześniejszego. Jeśli trafisz na takiego wieśniaka do którego dodano taka informacje (przypadek lub nie) to będą cie ścigać. Niestety nie da się tego sprawdzić "na sucho".


Ha! Dwa pytania w jednym poście :)


edit: Z tych pktów serwer liczy jaka jest nagroda za twoja głowę i ile będziesz wisiał.
Tęczowe serce... :oops:
Murka
Posty: 7
Rejestracja: 20 lip 2013 01:58

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Murka »

Witam,

nie wiem jeszcze, jakie tutaj zasady dokładnie obowiązują i o co można pytać, a o co nie - jeśli moje pytanie będzie nie na miejscu to powiedzcie.

A chodzi o pomoc w wykonaniu jednego z zadań - takiego, które dał mi Bicoir Ronnida, najemny tragarz, którego można spotkać w porcie południowym w Novi. Kazał mi udać się do Rinde i odnaleźć Grotla, i odebrać od niego stare rzeczy swoje. Był dość mało precyzyjny niestety w kwestii tych rzeczy. Wracam właśnie z Rinde do Novi, spróbuję powypytywać jeszcze Bicoira, ale nie wiem czy to coś da.

Może jakaś mała wskazówka co do tego zadania?


Aktualizacja
-------------
Już wszystko wiem! :) Przepraszam za zamieszanie, wystarczyło trochę pokombinować.
Dhogrin
Posty: 167
Rejestracja: 16 lut 2009 00:34
Lokalizacja: Konin / Poznań

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Dhogrin »

Murka pisze:Witam,

nie wiem jeszcze, jakie tutaj zasady dokładnie obowiązują i o co można pytać, a o co nie - jeśli moje pytanie będzie nie na miejscu to powiedzcie.

A chodzi o pomoc w wykonaniu jednego z zadań - takiego, które dał mi Bicoir Ronnida, najemny tragarz, którego można spotkać w porcie południowym w Novi. Kazał mi udać się do Rinde i odnaleźć Grotla, i odebrać od niego stare rzeczy swoje. Był dość mało precyzyjny niestety w kwestii tych rzeczy. Wracam właśnie z Rinde do Novi, spróbuję powypytywać jeszcze Bicoira, ale nie wiem czy to coś da.

Może jakaś mała wskazówka co do tego zadania?
Nie jest to zwykłe zadanie, za które dostaje się doświadczenie. To zadanie wykonuje się w celu dołączenia do autojoinowego zawodu tragarza.
http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/Tragarz
Murka
Posty: 7
Rejestracja: 20 lip 2013 01:58

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Murka »

Pomóżcie proszę, poległam przy poszukiwaniu Bhorina, któremu mam doręczyć list z Nuln. Przeczytałam już ten wątek: viewtopic.php?f=11&t=56&p=2342 , ale te porady nic mi nie dały niestety, przedstawiłam się wszystkim krasnoludom w sklepach, bankach, na korytarzach, i nic. A już na pewno nie widzę Bhorina nigdzie "tuż obok jubilera". Albo się gdzieś przemiesza, albo jestem takim głupkiem, tak czy tak, jeśli ktoś wie, gdzie tego Bhorina znaleźć, to proszę o pomoc.
Zablokowany