Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Południowa granica miedzy tymi krainami to góry Irrana, trzeba tam uważać na przepaście i silnych bandytów.
Re: Porady dla graczy.
O ile się nie mylę, naturalną granicą są góry Irrana...
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
Tak, ale całe góry, środek gór, czy aż np. do drzewa?
<Gruer> troche wiocha by byla z jakas inna elfka wyjsc na miasto ale ty jestes ziomalka
<3<3<3
Pam pam
<3<3<3
Pam pam
Re: Porady dla graczy.
Nie no nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi...
Wydaje mi się ze powinnaś zapytać na arce SGW im najbliżej do geodezji i kartografii...
Jeśli Ci odpowiedzą to pewnie będą wiedzieć:
Czy granica wolnego miasta Novigrad to jego mury czy może jeszcze przystań obejmuje.
Na której lokacji leży granica miedzy Aedrinem, a Kaedwen.
Kto remontuje drogę miedzy Oxen, a Pianą.
Ewentualnie gdzie się kończy Lyria. (co do lokacji)
I pytanie za 100pktów
Podobno Conrad kiedyś mówił, że Imperium jest tam gdzie jego młotek.
Czy jeśli zakonnicy pójdą na wycieczkę do świątyni bogów chaosu (czy jak to się nazywa) i spotkają mutanta to czy mutant powinien zapłacić zaległy podatek od osiedlenia się na ziemi Imperium? Jeśli tak to jakiej powinien być wysokości? Uwzględniając odsetki, inflację i vat.
A tak poważnie:
Na arce nie ma jasno określonych granic. Jest: trakt, miasto imperium, trakt, miasto Bretonii, trakt, miasto Tileii.
Wydaje mi się ze powinnaś zapytać na arce SGW im najbliżej do geodezji i kartografii...
Jeśli Ci odpowiedzą to pewnie będą wiedzieć:
Czy granica wolnego miasta Novigrad to jego mury czy może jeszcze przystań obejmuje.
Na której lokacji leży granica miedzy Aedrinem, a Kaedwen.
Kto remontuje drogę miedzy Oxen, a Pianą.
Ewentualnie gdzie się kończy Lyria. (co do lokacji)
I pytanie za 100pktów
Podobno Conrad kiedyś mówił, że Imperium jest tam gdzie jego młotek.
Czy jeśli zakonnicy pójdą na wycieczkę do świątyni bogów chaosu (czy jak to się nazywa) i spotkają mutanta to czy mutant powinien zapłacić zaległy podatek od osiedlenia się na ziemi Imperium? Jeśli tak to jakiej powinien być wysokości? Uwzględniając odsetki, inflację i vat.
A tak poważnie:
Na arce nie ma jasno określonych granic. Jest: trakt, miasto imperium, trakt, miasto Bretonii, trakt, miasto Tileii.
Tęczowe serce...
Re: Porady dla graczy.
Eee chyba na strażnicy regularnie wycinanej przez scoja ?Tercoral pisze:
Na której lokacji leży granica miedzy Aedrinem, a Kaedwen.
Czasami granice krain można łatwo wytyczyć bo są naturalne rzeka z promem, masyw górski , las albo wykonane przez człowieka monolit, most, strażnica. Gnom odkrywca-kartograf to nie jedyna droga by się dowiedzieć gdzie dokładnie leży granica Bretoni-Tilei można zawsze iść do Dona Alderazzo i zapytać gdzie sięgają jego wpływy czy coś takiego.
Re: Porady dla graczy.
Zgodnie z moim doświadczeniem - granice istnieją, a przynajmniej istnieć powinny chociażby ze względu na listy gończe. Pytanie czy znajdzie się chętny do testowania
I granica miedzy Kaedwen a Aedirn nie przebiega na tej strażnicy. Jest na to na arce wiele dowodów. Przynajmniej takie jest moje zdanie, mogę się mylić.
I granica miedzy Kaedwen a Aedirn nie przebiega na tej strażnicy. Jest na to na arce wiele dowodów. Przynajmniej takie jest moje zdanie, mogę się mylić.
Re: Porady dla graczy.
Nie znam się, ale się wypowiem.
Myślę, że gwardia i patrole działają w takim standardzie:
zabijasz wiesniaka
dopisuje ci do pliku postaci lub tablicy, ze zabiles wiesniaka z wioski pod deavon + jakieś pkty
I jak wchodzisz na lokacje to oficer/sierzant "czyta" plik twojej postaci/tablicy i jeśli masz na koncie zabicie npc z jego "tablicy" w ostatnim czasie to atakuje.
Wiec wystarczy trafić patrol/zbłąkanego npc i granica się przesuwa niekoniecznie musi być to strażnica.
I wracając do pytania, wcześniejszego. Jeśli trafisz na takiego wieśniaka do którego dodano taka informacje (przypadek lub nie) to będą cie ścigać. Niestety nie da się tego sprawdzić "na sucho".
Ha! Dwa pytania w jednym poście
edit: Z tych pktów serwer liczy jaka jest nagroda za twoja głowę i ile będziesz wisiał.
Myślę, że gwardia i patrole działają w takim standardzie:
zabijasz wiesniaka
dopisuje ci do pliku postaci lub tablicy, ze zabiles wiesniaka z wioski pod deavon + jakieś pkty
I jak wchodzisz na lokacje to oficer/sierzant "czyta" plik twojej postaci/tablicy i jeśli masz na koncie zabicie npc z jego "tablicy" w ostatnim czasie to atakuje.
Wiec wystarczy trafić patrol/zbłąkanego npc i granica się przesuwa niekoniecznie musi być to strażnica.
I wracając do pytania, wcześniejszego. Jeśli trafisz na takiego wieśniaka do którego dodano taka informacje (przypadek lub nie) to będą cie ścigać. Niestety nie da się tego sprawdzić "na sucho".
Ha! Dwa pytania w jednym poście
edit: Z tych pktów serwer liczy jaka jest nagroda za twoja głowę i ile będziesz wisiał.
Tęczowe serce...
Re: Porady dla graczy.
Witam,
nie wiem jeszcze, jakie tutaj zasady dokładnie obowiązują i o co można pytać, a o co nie - jeśli moje pytanie będzie nie na miejscu to powiedzcie.
A chodzi o pomoc w wykonaniu jednego z zadań - takiego, które dał mi Bicoir Ronnida, najemny tragarz, którego można spotkać w porcie południowym w Novi. Kazał mi udać się do Rinde i odnaleźć Grotla, i odebrać od niego stare rzeczy swoje. Był dość mało precyzyjny niestety w kwestii tych rzeczy. Wracam właśnie z Rinde do Novi, spróbuję powypytywać jeszcze Bicoira, ale nie wiem czy to coś da.
Może jakaś mała wskazówka co do tego zadania?
Aktualizacja
-------------
Już wszystko wiem! Przepraszam za zamieszanie, wystarczyło trochę pokombinować.
nie wiem jeszcze, jakie tutaj zasady dokładnie obowiązują i o co można pytać, a o co nie - jeśli moje pytanie będzie nie na miejscu to powiedzcie.
A chodzi o pomoc w wykonaniu jednego z zadań - takiego, które dał mi Bicoir Ronnida, najemny tragarz, którego można spotkać w porcie południowym w Novi. Kazał mi udać się do Rinde i odnaleźć Grotla, i odebrać od niego stare rzeczy swoje. Był dość mało precyzyjny niestety w kwestii tych rzeczy. Wracam właśnie z Rinde do Novi, spróbuję powypytywać jeszcze Bicoira, ale nie wiem czy to coś da.
Może jakaś mała wskazówka co do tego zadania?
Aktualizacja
-------------
Już wszystko wiem! Przepraszam za zamieszanie, wystarczyło trochę pokombinować.
Re: Porady dla graczy.
Nie jest to zwykłe zadanie, za które dostaje się doświadczenie. To zadanie wykonuje się w celu dołączenia do autojoinowego zawodu tragarza.Murka pisze:Witam,
nie wiem jeszcze, jakie tutaj zasady dokładnie obowiązują i o co można pytać, a o co nie - jeśli moje pytanie będzie nie na miejscu to powiedzcie.
A chodzi o pomoc w wykonaniu jednego z zadań - takiego, które dał mi Bicoir Ronnida, najemny tragarz, którego można spotkać w porcie południowym w Novi. Kazał mi udać się do Rinde i odnaleźć Grotla, i odebrać od niego stare rzeczy swoje. Był dość mało precyzyjny niestety w kwestii tych rzeczy. Wracam właśnie z Rinde do Novi, spróbuję powypytywać jeszcze Bicoira, ale nie wiem czy to coś da.
Może jakaś mała wskazówka co do tego zadania?
http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/Tragarz
Re: Porady dla graczy.
Pomóżcie proszę, poległam przy poszukiwaniu Bhorina, któremu mam doręczyć list z Nuln. Przeczytałam już ten wątek: viewtopic.php?f=11&t=56&p=2342 , ale te porady nic mi nie dały niestety, przedstawiłam się wszystkim krasnoludom w sklepach, bankach, na korytarzach, i nic. A już na pewno nie widzę Bhorina nigdzie "tuż obok jubilera". Albo się gdzieś przemiesza, albo jestem takim głupkiem, tak czy tak, jeśli ktoś wie, gdzie tego Bhorina znaleźć, to proszę o pomoc.