Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Morholt
Posty: 127
Rejestracja: 26 wrz 2009 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Morholt »

Saguin pisze:Bardzo dziękuję :)

Gdy próbuję założyć nową postać, wyskakuje mi, że jedna z postaci jest zalogowana. Wie ktoś jak sobie z tym poradzić?
Koniecznie tez zajrzyj na strone w sygnaturce Rorka :D
Drakh
Posty: 20
Rejestracja: 08 cze 2013 18:41

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Drakh »

Istnieje jakas bardziej aktualna mapa arkadii niz na stronie Wakahiko?
Awatar użytkownika
Benantar
Posty: 46
Rejestracja: 12 kwie 2009 00:36
Lokalizacja: Campogrotta

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Benantar »

Drakh pisze:Istnieje jakas bardziej aktualna mapa arkadii niz na stronie Wakahiko?
To jedyna ogólnodostępna i część miejsc jest specjalnie pominięta.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
Orrbar
Posty: 3
Rejestracja: 20 kwie 2013 22:27

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Orrbar »

Pytanie odnośnie zmiany zawodu:

Czy w momencie zmiany (poprzez nowy etat) maksymalnie wytrenowanego, masowego zawodu na inny masowy, umiejętności pokrywające się zostają na poziomie tego starego zawodu, czy też spadają do poziomu GP i z nabywanym stażem trenuje się je od nowa?

Trochę zakręciłem więc może przykład:

Zmiana z max glada na korsarza. Czy tarczownictwo wytrenowane w zawodzie glada spadnie do przysłowiowego zera i trzeba je będzie trenować wraz z przyrostem stażu w nowym zawodzie? Czy też zostanie na poziomie wytrenowanym w zawodzie glada i dopiero po "nabiciu" odpowiedniego stażu w nowym zawodzie, dojdą dodatkowe treningi?

Pozdrawiam
Orrbar
Suvi
Posty: 45
Rejestracja: 07 mar 2011 00:03

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Suvi »

Poziom umiejetnosci pozostaje bez zmian, natomiast treningi otwieraja sie dopiero pozniej.

Przyklad:
Zawod Cyrkowiec ma miecze na 60 i parowanie na 40, zas zawod Pirat na 70 i 20.
Zmieniasz zawod na Pirata, wiec miecze zostaja ci na 60, ale parowanie spada do 20. Po jakims czasie, kiedy nabijesz wystarczajacy staz, pojawia sie dodatkowe treningi, dzieki ktorym podniesiesz miecze z 60 na 70.
Orrbar
Posty: 3
Rejestracja: 20 kwie 2013 22:27

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Orrbar »

Dziękuję Suvi, właśnie tak konkretnej odpowiedzi szukałem :)

Pozdrawiam
Gamling
Posty: 4
Rejestracja: 01 lis 2012 19:17

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gamling »

Witam.

Tak sobie przegladam zawody na ArkadiaWiki i nasunelo mi sie pytanie.
Czy marynarz ma mniej umiejetnosci bojowych od obiezyswiata? Opisany tam marynarz ma (a moze czegos tu brakuje):

miecze,
wspinaczka,
rozkazy,
wyczucie kierunku,
pływanie,
walka bez broni.

Czy z wszystkich zawodow autojoinowych majacych miecze najlepszy jest milicjant? Pod wzgledem walki. Ktory ma najwyzej bron?
Delgar
Posty: 26
Rejestracja: 26 mar 2011 19:48

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Delgar »

W umiejętnościach na wiki, jeśli dobrze pamiętam, brakuje uników i parowania. Co się tyczy porównania z obeżyświatem to, cóż, marynarz ma dość wysoko, jak na AJ, miecze. Obieżyświat jest zawodem niebojowym.

Mogę się trochę mylić, bo marynarza miałem jakoś 3 lata temu.
Gamling
Posty: 4
Rejestracja: 01 lis 2012 19:17

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gamling »

Tez mi sie wydaje ze marynarz ma wyzej miecze niz milicjant. To wnioski z puli umiejetnosci bojowych jakie maja oba zawody.

Moglby ktos to potwierdzic? Sprawdzenie tego samemu jest troche klopotliwe.
Awatar użytkownika
Bam
Posty: 278
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Bam »

Gamling pisze:Tez mi sie wydaje ze marynarz ma wyzej miecze niz milicjant. To wnioski z puli umiejetnosci bojowych jakie maja oba zawody.

Moglby ktos to potwierdzic? Sprawdzenie tego samemu jest troche klopotliwe.
Mogę tylko zapewnić, że żaden AJ nie ma więcej treningów mieczy niż AJ Marynarza, ale czy pozostałe mają mniej lub tyle samo to już trzeba sprawdzić, lub spytać kogoś kto ostatnio je miał.
Endless learning the basics...
Obrazek
Zablokowany