Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Merkava »

No dobrze, jak wytłumaczysz fakt że za to samo zadanie wykonane tak samo postać na kawalarzu dostawała ogromne, a na b.doświe niebotyczne?
Torek
Posty: 3
Rejestracja: 20 maja 2013 16:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Torek »

Gdzie mogę nabyć mapy Miast ?
"Nie odciski, a chęć szczera zrobi z Ciebie Berserkera!" - Ja!
Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Miuosh »

Torek pisze:Gdzie mogę nabyć mapy Miast ?
Zdaje się, że w "stolicach" domen (Novigrad, Nuln) są odpowiednie przybytki - poszukaj.
Na początek polecam m.in. tę stronę: http://mudy.republika.pl/Arka/index.swf
Ogre!
Torek
Posty: 3
Rejestracja: 20 maja 2013 16:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Torek »

właśnie chce ograniczyć do minimum tamte mapy i używać map wewnętrznych dla fajniejszego klimatu :)
Ale dziękuję za pomoc.
"Nie odciski, a chęć szczera zrobi z Ciebie Berserkera!" - Ja!
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Biblioteka Cechu Kupców Novigradzkich zawiera sporo map.

Myślę, że się dogadamy w sprawie ceny :twisted:


Bam: Zadania, o które pytasz, są w zdecydowanej mniejszości. Osobiście znam tylko kilka, ale wszystkie są z tych trudnych lub wymagają drużyny itp., więc tak naprawdę jak będziesz miał okazję wykonać zadanie to to zrób, a nie czekaj na wyższy level.
Awatar użytkownika
Bam
Posty: 278
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Bam »

Wooku pisze:Bam: Zadania, o które pytasz, są w zdecydowanej mniejszości. Osobiście znam tylko kilka, ale wszystkie są z tych trudnych lub wymagają drużyny itp., więc tak naprawdę jak będziesz miał okazję wykonać zadanie to to zrób, a nie czekaj na wyższy level.
Sęk w tym, że ilu graczy tyle teorii. Powoli już kończę te łatwiejsze zadanka, ale dla wszystkich nowych postaci przydałaby się jakaś prosta informacja od Administracji, w stylu: "Każde prawidłowo wykonane zadanie daje na każdym lvlu taką samą ilość punktów doświadczenia. Opłacalnym jest niektóre z nich wykonać na wyższym lvlu, gdyż czas poświęcony na nie będzie krótszy niż na zdobycie tych punktów zabijając moby."

Uważam, że taka informacja jest potrzebna (w szczególności jeśli rzeczywiście niektóre zadania wypada robić na wysokim lvlu), chociażby po to, żeby zakopać te teorie, podobne do tych mówiących, że "stan zniszczenia broni nie wpływa na ilość zadawanych obrażen".
Endless learning the basics...
Obrazek
Molebb
Posty: 5
Rejestracja: 11 lut 2011 05:02

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Molebb »

@Torek: Dla fajniejszego klimatu polecam wstąpić do klubu obieżyświatów.
Awatar użytkownika
Seleni
Posty: 3
Rejestracja: 20 kwie 2013 19:42
Lokalizacja: Śląsk

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Seleni »

Witajcie.

Gwoli wstępu. Jako, że Seleni biegała po Arce jeszcze z dinozaurami oraz że nie nie dokońca pojmuje zasady rządzace zawodami. Pozwole sobie zapytać:

Czy mając wykupiony etat w stowarzyszeniu (etat Kupca), a uprzednio ucząc się także w niebojowym AJ'cie (Handlarz), czy moge zmienic AJ na bojowy? Jak to sie odbije na umiejętnościach, skoro te same mam do trenowania już w zawodzie. Czy to w ogóle jest możliwe? Jakie będą tego konsekwencje?

Seleni
Awatar użytkownika
Bam
Posty: 278
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Bam »

Seleni pisze:Witajcie.

Gwoli wstępu. Jako, że Seleni biegała po Arce jeszcze z dinozaurami oraz że nie nie dokońca pojmuje zasady rządzace zawodami. Pozwole sobie zapytać:

Czy mając wykupiony etat w stowarzyszeniu (etat Kupca), a uprzednio ucząc się także w niebojowym AJ'cie (Handlarz), czy moge zmienic AJ na bojowy? Jak to sie odbije na umiejętnościach, skoro te same mam do trenowania już w zawodzie. Czy to w ogóle jest możliwe? Jakie będą tego konsekwencje?

Seleni
AJ Handlarza to zawód, taki sam jak zawód Kupca tylko, że z niższymi umiejętnościami. Zyskując kupca straciłaś AJ Handlarza mimo, że ma podobne umiejętności. Biorąc nowy AJ stracisz obecny zawód Kupca.
Endless learning the basics...
Obrazek
Awatar użytkownika
Gerdia
Posty: 562
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gerdia »

Seleni:

Uściślając wypowiedź poprzednika:

Mając AJ nie ma obowiązku brania później etatu powiązanego z AJ (podany przykład najpierw ma się AJ Handlarza, później etat Kupca).
Etat można brać dowolny niezależnie od posiadanego wcześniej AJ. Trzeba jednak pamiętać, że zawód niepowiązany z AJ będzie się 'nabijać'
od zera. Tak samo mając zawód masowy można sobie zmienić na dowolny AJ (ale mało kto z tego korzysta :P)

Umięjętności z posiadanego AJ po wzięciu zawodu masowego (z etatu) będą 'zachowywać się' następująco:
1. Te, które się NIE pokrywają spadną do poziomu GP.
2. Te które się pokrywają, a są na poziomie niższym niż w zawodzie AJ - spadną do poziomu z zawodu masowego.
3. Te które się pokrywają, a są w zawodzie masowym na poziomie wyższym - będzie można rozwijać dalej.
4. W umiejętnościach na tym samym poziomie w obu zawodach - nic się nie zmieni.


G. :twisted:

p.s.
W razie dalszych wątpliwości zapraszam na pma :)
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Zablokowany