Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Bam
Posty: 278
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Bam »

Suvi pisze:
Bam pisze:Jako, że 665 podstron to trochę sporo do przejrzenia, to możliwe, że powtórzę czyjeś pytanie.

Czy trenowanie umiejętności bojowych obniża ilość zdobywanego doświadczenia z danego potwora? Tzn. czy jest sens trenować walkę w ciemności, walkę bez broni czy inny rodzaj broni, póki ich nie zamierzam używać, czy może najlepszym rozwiązaniem pod pvm jest zostanie przy jednej broni, tarczownictwie, unikach i parowaniu?
Liczy sie jedna najwyzsza umiejetnosc broni i umiejetnosci obronne (ktore dokladnie i do jakiego poziomu - nie wiem). Jak masz miecze na pobieznie, to wytrenowanie sztyletow na troche nic nie zmieni.
Dzięki, jeśli to prawda, to nie wiem tylko, jak z tą walką w ciemności, czy walką bez broni, bo ani to do broni podpiąć, ani do umiejętności obronnych, a jakby mi miały spowolnić exp, to wolę nie trenować...

Hm, swoją drogą zauważyłem, że mogłem później wziąć AJ, bo dużo mniej expa dostaje za potwory w tym samym czasie expienia, ale może na wyższym levelu to zacznie nabierać sensu.

Mam jeszcze pytanie odnośnie 'ciosu specjalnego'. Czy w ogóle opłaca się mieć go włączonego? To jest jakiś rzeczywiście mocniejszy cios w przypadku postaci z umami gp/aj? Czy to tylko inna linijka w opisie z tym samym dmg?



/e: Tak swoją drogą to rozpocząłem 666 podstronę tutaj. Hmm... :twisted:


/e2:
Merkava pisze:Wszystko opłaca się trenować.

Jedyne zastosowanie 'wyłączenia' ciosu specjalnego jakie znam, to ukrycie zawodu jaki się posiada. Ale mogę być niedoinformowany.
Co do pierwszej linijki, jeśli nie zamierzam używać danej umiejętności to szkoda tylko marnować czas na zarabianie kasy na treningi - więc średnio się opłaca. Po drugie jeśli jakaś umiejętność, której nie używam miałaby mi zmniejszać expa, to tym bardziej nie chciałbym tego trenować.

Co do drugiego zdania Twojej wypowiedzi, moje pytanie jest o cios specjalny ten widoczny u zwykłych gp/aj...
Ostatnio zmieniony 20 lut 2013 20:57 przez Bam, łącznie zmieniany 5 razy.
Endless learning the basics...
Obrazek
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Merkava »

Wszystko opłaca się trenować.

Jedyne zastosowanie 'wyłączenia' ciosu specjalnego jakie znam, to ukrycie zawodu jaki się posiada. Ale mogę być niedoinformowany.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Thornag »

Merkava pisze:Wszystko opłaca się trenować.

Jedyne zastosowanie 'wyłączenia' ciosu specjalnego jakie znam, to ukrycie zawodu jaki się posiada. Ale mogę być niedoinformowany.
Na niskim % zawodu, niektore spece sa tak malo skuteczne, ze nie ma sensu miec ich wlaczonych bo traci sie runde.

I tak taki straznik (dla przykladu), na 1% zawodu, wytraci na pol sekundy i ominie go runda, w ktorej moglby zadac cios przynoszacy jakies korzysci (mob ma mniej hp). Podobnie pewnie z ogluszeniem.

Typowy 'ofensywny' spec to chyba jednak zawsze lepiej niz zwykle ranienie.
Awatar użytkownika
Bam
Posty: 278
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Bam »

Thornag pisze:
Merkava pisze:Wszystko opłaca się trenować.

Jedyne zastosowanie 'wyłączenia' ciosu specjalnego jakie znam, to ukrycie zawodu jaki się posiada. Ale mogę być niedoinformowany.
Na niskim % zawodu, niektore spece sa tak malo skuteczne, ze nie ma sensu miec ich wlaczonych bo traci sie runde.

I tak taki straznik (dla przykladu), na 1% zawodu, wytraci na pol sekundy i ominie go runda, w ktorej moglby zadac cios przynoszacy jakies korzysci (mob ma mniej hp). Podobnie pewnie z ogluszeniem.

Typowy 'ofensywny' spec to chyba jednak zawsze lepiej niz zwykle ranienie.
Hm, napiszę po raz drugi. Moje pytanie dotyczyło ciosu specjalnego postaci gp/aj, konkretnie tego:
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne uderzenie "bronią" w "przeciwnika", powaznie raniac go w nogi.
Pytałem czy dla postaci z umami gp/aj jest sens, żeby to było włączone czy nie. Czy daje to jakiś większy dmg, czy jedynie jest ładniejszym opisem zwykłego ciosu?


/e: Hm, tylko ja mam teraz takie lagi? To normalne w ostatnich dniach/tygodniach? Pytam, bo gram kilka dni I z początku nie miałem żadnych, to nie wiem czy się do nich przyzwyczajać czy to tylko jakiś wyjątek...

/e2:
Foresti pisze:Tak, opłaca się. To jest SPEC GP dla GP.
Dzięki, tej informacji potrzebowałem.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2013 17:06 przez Bam, łącznie zmieniany 1 raz.
Endless learning the basics...
Obrazek
Awatar użytkownika
Foresti
Posty: 15
Rejestracja: 18 sie 2012 09:19
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Foresti »

Tak, opłaca się. To jest SPEC GP dla GP.
Awatar użytkownika
Adelmar
Posty: 70
Rejestracja: 07 lis 2011 13:29
Lokalizacja: Middenheim

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Adelmar »

Hm, swoją drogą zauważyłem, że mogłem później wziąć AJ, bo dużo mniej expa dostaje za potwory w tym samym czasie expienia, ale może na wyższym levelu to zacznie nabierać sensu.
Sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Masz większą siłę, więc powinieneś znaleźć silniejsze/lepiej dopasowane do Twojego zawodu potwory. Tym bardziej, że zapewne wzrosły też Twoje cechy.

O ilości doświadczenia za walkę z przeciwnikami decyduje stosunek siły Twojej do siły i ilości wrogów. Jeśli walczysz z odpowiednio silniejszymi i/lub liczniejszymi wrogami (ale nie za silnymi, żeby nie tracić za dużo czasu na leczenie) czas potrzebny na zdobycie postępu powinien być mniej więcej podobny (lub spadać bardzo powoli).

Ilość kombinacji jest bardzo duża. Radzę pobawić się w walki na różnych ekspowiskach i zweryfikowanie co najbardziej Ci odpowiada.
Awatar użytkownika
Bam
Posty: 278
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Bam »

Adelmar pisze:
Hm, swoją drogą zauważyłem, że mogłem później wziąć AJ, bo dużo mniej expa dostaje za potwory w tym samym czasie expienia, ale może na wyższym levelu to zacznie nabierać sensu.
Sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Masz większą siłę, więc powinieneś znaleźć silniejsze/lepiej dopasowane do Twojego zawodu potwory. Tym bardziej, że zapewne wzrosły też Twoje cechy.

O ilości doświadczenia za walkę z przeciwnikami decyduje stosunek siły Twojej do siły i ilości wrogów. Jeśli walczysz z odpowiednio silniejszymi i/lub liczniejszymi wrogami (ale nie za silnymi, żeby nie tracić za dużo czasu na leczenie) czas potrzebny na zdobycie postępu powinien być mniej więcej podobny (lub spadać bardzo powoli).

Ilość kombinacji jest bardzo duża. Radzę pobawić się w walki na różnych ekspowiskach i zweryfikowanie co najbardziej Ci odpowiada.
Spróbuję przeprowadzić małe testy, może rzeczywiście trzeba zmienić expowisko...

A co z lagami dzisiaj? Tylko ja je mam, czy Wy też je macie? I to normalne w ostatnim czasie? (o ile też je macie), bo przez ostatnie 3-4 dni jak gram to nie miałem ich w ogóle. Pinga nie mam jakoś super wysokiego, około 70ms, za to odstęp czasowy między wydaną przeze mnie komendą np. 'wschod' a reakcją (pójściem na wschód) to od sekundy po kilka dobrych sekund :shock:
Endless learning the basics...
Obrazek
Ehrund
Posty: 5
Rejestracja: 25 mar 2009 22:38

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ehrund »

Nie, nie powinienes miec az tak duzych lagow.
0,5 s to juz bardzo duzo.
Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gleanevall »

Dzisiaj rzeczywiście było coś nie tak. Bardzo duże lagi, ale tylko u niektórych osób. Nie umiem tego wyjaśnić.
Awatar użytkownika
Adelmar
Posty: 70
Rejestracja: 07 lis 2011 13:29
Lokalizacja: Middenheim

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Adelmar »

Też mam koszmarne lagi.

Zauważyłem, że sporo zależy od klienta- na MUSHu praktycznie nie jestem w stanie grać, a na zMUDzie od biedy połowie ryby :)
Zablokowany