Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Aru
Posty: 45
Rejestracja: 19 sty 2013 18:48

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Aru » 06 lut 2013 00:57

Rafgart pisze:Z tego co na szybko sprawdzilem nie ma mozliwosci znalezienia po nazwie mandragory, nawet przez zielarza z amuletem. Mentale nie maja tu zadnego znaczenia.
Nie bylo zadnych zmian w mandragorze, wczesniej znajdowanie w ten sposob bylo byc moze mozliwe (i to przez wszystkich) w wyniku globalnego bledu zwiazanego z wprowadzeniem nowych skupow ziol.
Krwisty amulet nie podnosi umiejetnosci zielarstwa tylko daje konkretna wysokość. W pełni wytrenowanego zielarzowi nic nie daje.

Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Coronius » 06 lut 2013 01:08

Aru pisze:
Rafgart pisze:Z tego co na szybko sprawdzilem nie ma mozliwosci znalezienia po nazwie mandragory, nawet przez zielarza z amuletem. Mentale nie maja tu zadnego znaczenia.
Nie bylo zadnych zmian w mandragorze, wczesniej znajdowanie w ten sposob bylo byc moze mozliwe (i to przez wszystkich) w wyniku globalnego bledu zwiazanego z wprowadzeniem nowych skupow ziol.
Krwisty amulet nie podnosi umiejetnosci zielarstwa tylko daje konkretna wysokość. W pełni wytrenowanego zielarzowi nic nie daje.
Nie.

Thyrrun
Posty: 15
Rejestracja: 27 sie 2010 18:26

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Thyrrun » 06 lut 2013 09:35

Pytanie do palących.

Od dawna biegam z fajeczką co jakiś czas popalając. Niekiedy jednak są przerwy, podczas których tylko lansuje się zatykając za pas.

Problem polega w samej umiejętności.
Mianowicie po rozmowie ze znajomymi ( także z nałogowcami ), dowiedziałem się że nawet kilka zapaleń wystarczy aby pojawiła się umiejętność "palenie".

Rozpaliłem fajkę... Drugi raz, trzeci... Piąty... Dziesiąty... I...
Nic.

Fajka jest jedną z najdroższych, do tego zielsko po prawie dwa złocisze.
Za każdym razem rzucam emotami gdyż słyszałem, że to także od nich zależy "nauka".

Wysłałem list do magów- następnego dnia zauważyłem umiejętność palenie: ledwo.
Zabrałem się do roboty, wdychając kolejne zielska.
Umiejętność znikła


Jak to wygląda u Was ?
Czy jest to błąd w postaci ?

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Haern » 06 lut 2013 09:46

Jeśli masz podejrzenia, że coś jest błędem, zgłoś to na Arkadii - skutecznośc dużo wyższa niż w przypadku pisania na forum. Za zgłoszenia, które po sprawdzeniu przez czarodziejów okażą się nie byc błędami, nie ma żadnej kary ani innych przykrych konsekwencji.

re Rennz na dole:
A co taka informacja zmienia? Wszystkie błędy są czytane.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2013 12:44 przez Haern, łącznie zmieniany 1 raz.

Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Rennz » 06 lut 2013 12:18

Ani informacji czy coś faktycznie była błędem (-:

Ravald
Posty: 110
Rejestracja: 06 maja 2011 14:44
Lokalizacja: Londyn

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ravald » 07 lut 2013 10:41

hej,
sprawa wyglada tak:
Ogr na niejedno (zreka: sprawny), macha dwiema maczugami. Umy: walka dwiema bromni - max GP, maczugi - zadowalajaco.
wbiegam na lokacje za przeciwnikiem, ktory mi wlasnie uciekl i widze:

1 Wyparowanie grawerowana krasnoludzka zbroje plytowa <== WROG1.
2 Wyparowanie grawerowana krasnoludzka zbroje plytowa <== WROG1.
3 Wyparowanie grawerowana krasnoludzka zbroje plytowa <== WROG1.
4 Wyparowanie klapowa zdobiona przylbice <== WROG1.
5 WROG1 ledwo muska cie.
5 Sparowalem: WROG1.
!WROG1 opuszcza bron!
7 WROG1 dobywa broni.
8 Wyparowanie grawerowana krasnoludzka zbroje plytowa <== WROG1.
9 Sparowalem: WROG1.
10 WROG1 ledwo muska cie.
11 WROG1 ledwo muska cie.
Powaznie ranisz WROG1 zebata potezna wekiera, trafiajac go w korpus.
Trafilem specem WROG1 masakrujac go w lewe ramie.
WROG1 polegl.

Pytanie brzmi - o co chodzi jakby? dac sobie spokoj z walka dwiema bronmi? OK, rozumiem, ze um to "troche", ale PO CO jest on w ogole dostepny dla GP, skoro teoretycznie jest we mnie w stanie wejsc 11 ciosow?! na lokacji, oczywiscie, nie bylo innych przeciwnikow.

Deli
Posty: 348
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Deli » 07 lut 2013 10:52

Nisko masz bronie, nisko uma i b. nisko zręke.
I dlatego to tak wygląda.
Mi na max. GP dual ładnie chodzi - a um broni mam niewiele wyższy.
Tyle, że zręcznośc nieludzko nadludzką.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.

Ravald
Posty: 110
Rejestracja: 06 maja 2011 14:44
Lokalizacja: Londyn

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ravald » 07 lut 2013 11:00

Deli pisze:Nisko masz bronie, nisko uma i b. nisko zręke.
I dlatego to tak wygląda.
Mi na max. GP dual ładnie chodzi - a um broni mam niewiele wyższy.
Tyle, że zręcznośc nieludzko nadludzką.
Dzieki, Deli.

Xerks
Posty: 3
Rejestracja: 27 maja 2009 17:25

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Xerks » 07 lut 2013 22:07

Może ktoś z tu obecnych będzie wiedział czemu gdy przez chwile nie wykonuje żadnego ruchu postacią po prostu ona traci połączenie. Z mojej strony wyglada to tak, że po powrocie do cmuda wklepuje jakąkolwiek komendę i wyskakuje komunikat ,że połączenie zostało zerwane. Z oczu innego gracza wyglada to tak jak bym zrywał w momencie gdy on wykonuje jakas czynność na lokacji po dłuższej mojej nieaktywności( nawet wyjscie i wejscie na lokacje).

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat » 08 lut 2013 01:46

Było kilka razy. Twój router i/lub dostawca internetu ucina 'nieaktywne' (czyli takie, w których nic nie jest przesyłane) połączenia po jakimś (zwykle kilkuminutowym) czasie. Rozwiązaniem jest włączenie w kliencie i/lub systemie operacyjnym tcp keepalive - jak, to już sobie musisz wygooglać, bo skoro cmud, to masz windowsa, a ja windowsa i cmuda nie umiem.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Zablokowany