Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Kolega wyzej napisal Ci wyraznie ze tego typu rzeczy dowiadujemy sie na arce : dla ulatwienia dodam ze skoro Othis jest osoba w miare znana w Imperium mozna zapytac w tamtejszych miastach o te persone. Tylko zanim zapytasz pomysl kogo bo sadze ze mutanci czy ogry moglyby miec do powiedzenia odrobine za duzo wliczajac w ta wymowna gestykulacje i uzytek narzedzi wspomagajacych.
Re: Porady dla graczy.
tyle sam wyczaiłem ale dzięki za rade ; >
Re: Porady dla graczy.
Mam pytanie: Jaki klient jest najlepszy na początek, co właściwie można w nim konfigurować i w jaki sposób?
Re: Porady dla graczy.
dołączam sie do pytania. Sama używam Gmuda i przy walkach itp literki to mi sie calkowicie zalewają i nie widze kiedy ktos np mówi do mnie.
Re: Porady dla graczy.
Polecam cMUDa.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
Poleciłbym jakoś sensownie skonfigurowanego i "opluginowanego oraz oskryptowanego" mushclienta.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Porady dla graczy.
A ja stanę za Mudlett'em, jednak (chyba) nie ma jeszcze sensownego configa dostepnego w sieci.
(Conf który udostępnił Genyr tak srednio pozytywnie nastaraja do tego klienta, ale warto mu zaufać.)
Ogólnie jest darmowy, ma mapper, sensowny GUI, licencja opensource i jest multiplatformowy. Tylko ściągać i pisać skrypty.
No i ogolnie to gracze są przyzwyczajeni do "zwitamizowanego" cmuda/zmuda, tf'a z kilkoma kolorami bez GUI, i musha (z brzydkim GUI) i będą ci wciskać kit za wszelką cenę. Wiec najlepiej sam sprawdz w czym ci najlepiej pisac skrypty.
Ogolnie cmud/zmud i mudlett maja dobre mozliwosci. (mapka i mozliwosc napisania dobrych skryptow)
(Conf który udostępnił Genyr tak srednio pozytywnie nastaraja do tego klienta, ale warto mu zaufać.)
Ogólnie jest darmowy, ma mapper, sensowny GUI, licencja opensource i jest multiplatformowy. Tylko ściągać i pisać skrypty.
No i ogolnie to gracze są przyzwyczajeni do "zwitamizowanego" cmuda/zmuda, tf'a z kilkoma kolorami bez GUI, i musha (z brzydkim GUI) i będą ci wciskać kit za wszelką cenę. Wiec najlepiej sam sprawdz w czym ci najlepiej pisac skrypty.
Ogolnie cmud/zmud i mudlett maja dobre mozliwosci. (mapka i mozliwosc napisania dobrych skryptow)
Re: Porady dla graczy.
Nie każdy ma spiraconego cMUDa - jednorazowy wydatek w wysokości 30 dolarów to znowu nie jest taka fortuna.
Re: Porady dla graczy.
Ja przez wiekszosc czasu tez korzystam z GMUDa i naprawde da sie grac. Polecam tylko 'opcje opisywanie -'Lubomira pisze:dołączam sie do pytania. Sama używam Gmuda i przy walkach itp literki to mi sie calkowicie zalewają i nie widze kiedy ktos np mówi do mnie.
Zreszta i tak ogromna wiekszosc graczy ktorych znam, bez wzgledu na posiadany klient i roznorodnosc kolorkow nie widzi co sie dzieje jesli ma wlaczone opisywanie walk innych.
Re: Porady dla graczy.
Bo moze nie maja odpowiednich skryptow?
Ale faktycznie 3+ i ciezko ogarnac. Kto i z kim walczy.
Moze tak systemowo:
k wszystkich
elfka jest w swietnej kondycji i walczy z: trollem mutantem
troll mutant jest ledwo zywy i walczy z elfka
zly mutant jest w swietnej kondycji i walczy z elfka
dobry mutant jest w swietnej kondycji i walczy z elfka
Ale faktycznie 3+ i ciezko ogarnac. Kto i z kim walczy.
Moze tak systemowo:
k wszystkich
elfka jest w swietnej kondycji i walczy z: trollem mutantem
troll mutant jest ledwo zywy i walczy z elfka
zly mutant jest w swietnej kondycji i walczy z elfka
dobry mutant jest w swietnej kondycji i walczy z elfka