Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Jest tak, jak napisał Rennz. Liczy się 5 godzin poprzedniego tygodnia.
Np.: w tygodniu 9-15 VII dostaniesz maksymalną ilość treningów, jeżeli w tygodniu 2-8 VII pograsz co najmniej 5 godzin. Tyle, że niekoniecznie to wskakuje równo o północy z 8 na 9.
Ari
Posty: 3
Rejestracja: 04 lip 2012 18:45

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ari »

Halflingi nie mogą trenować u wykidajła w Imperium? Zgłaszać czy tak ma być? Na wiki nic nie piszą o tym.
Mungrim
Posty: 13
Rejestracja: 20 mar 2010 16:15

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Mungrim »

Tak ma byc. Trenera dla swojej i nie tylko rasy masz w isztar.
Feril
Posty: 86
Rejestracja: 25 paź 2011 20:59

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Feril »

Czy umiejetnosci takie jak skradanie, ukrywanie, spostrzegawczosc wplywaja na sile bojowa postaci, czyt. ilosc przyznawanego expa za zabicie mobka?
Ari
Posty: 3
Rejestracja: 04 lip 2012 18:45

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ari »

Czy walcząc dwiema takimi samymi broniami mam większe szanse na sparowanie ciosu, niż gdybym walczył jedną bronią?(bez tarczy).
Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Musin »

Mając 2 bronie masz większa szanse niż jedna (jednoręczną).
Ogólnie parowanie zależy od ciężaru broni.

Z mojego doświadczenia parowanie to najgorszy defens który zjada najwięcej expa nie ma co tego trenować jako GP.

Na 30 ciosów we mnie na umie parowania i uników niezle paruje 1-2 ciosy a unikam więcej niż 10.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen »

Musin pisze:Z mojego doświadczenia parowanie to najgorszy defens który zjada najwięcej expa nie ma co tego trenować jako GP.
Takie podejście do gry jest bez sensu. :)
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Musin »

Czy ja wiem, na początku nie ma co tego trenować wedlug mnie bo tylko przeszkadza zamiast pomagać, zresztą większość gp walczy vs moby które porostu nie maja broni ( gremy,zombi, kilmulisy,hoboldy itp ).

Wiec co najwyżej bez sensu jest trenowanie parowania.

Tarcza i uniki to jedyne użyteczne defensy chyba ze się ma zawód z parowaniem i walczy 2 ręczna bronią to wtedy to zaczyna " działać "
Morholt
Posty: 127
Rejestracja: 26 wrz 2009 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Morholt »

Przeciez parowanie w walce z przeciwnikiem bez broni dziala jak uniki. Czego was tam ucza w tym komandzie :P

Edit: Btw, sila bojowa od czasow magicznego braku speca jednego z zawodow afair liczy sie od mozliwosci wytrenowania, wiec majac GP warto trenowac wszystko co GP ma do wytrenowania, i tak dalej. Takze nie trenujac parowania tracisz tylko mozliwosc sparowania ciosu w walce, nie zyskujesz mniejszej sily bojowej czyli wiekszego expa per mob.
Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Musin »

Raczej nie działa jak uniki, bo działa zbyt kijowo żeby na równi to nawet nazywać :D

Edit: E to arka schodzi na psy :P skoro trzeba wszystko trenować heh..
Zablokowany