Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hunrim »

Nie trzeba wchodzić do żadnego budynku
Dymhard
Posty: 109
Rejestracja: 26 cze 2010 18:12

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Dymhard »

Hunrim pisze:Nie trzeba wchodzić do żadnego budynku
Sorry że cię tak eksploatuje i dzięki za poprzednie odpowiedzi ale mam jeszcze jedno pytanie. Skup jest otwarty tylko w dzień ? Bo nadal nie mogę go znaleźć.
Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hunrim »

Ech, tak ciężko jest przeszukać dosłownie parę lokacji? Bo więcej nie trzeba było według moich wskazówek, żeby trafić. Żeby więc raz na zawsze zamknąć temat

schodzisz ze statku i dajesz s, se, sw, w i jesteś w skupie.

Prawda, że blisko? Jest wiele miejsc na arkadii, gdzie najciemniej pod latarnią...
Leudagar
Posty: 12
Rejestracja: 29 mar 2012 12:51
Lokalizacja: Kraków / Skjern (Dania)

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Leudagar »

Przypadlosc Leudagara do wpadania w pulapki terenowe nalezala do legendarnych. Tym razem nie mogac odnalezc pewnego krasnoluda - adresata listu w twierdzy Karak Varn, zdecydowal sie podjac - brzemienne w skutkach - ryzyko i zejsc na najnizszy poziom.
Zamiast rzeczonego krasnoluda odnalazl Skavenow, ale to nie bylo najgorsze. Przeszedlszy wczesniej w jednym z imperialnych miast bardzo oszczedny trening wspinaczki, nie byl w stanie wyjsc z szybu!


Na Morra!
Oto cytat:

Znajdujesz sie w niesamowicie waskim korytarzu wykopanym gdzies gleboko pod ziemia. Sciany juz na pierwszy rzut oka wydaja sie byc ryte calkiem niedawno gdyz wciaz w wielu miejscach widac nierownosci i glebokie rysy. Korytarz jest jednak wysprzatany i byc moze bedzie mozna znalezc w nim kogos zywego. Pod sufitem dostrzec mozna wbite w skale lancuchy, na ktorych byc moze wisialy kiedys olejne lampy. Pomiedzy nimi znajduje sie niewielki szyb, prowadzacy prosto w gore na wyzszy poziom tuneli.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
> wejdz na gore

Zaczynasz wspinac sie na gore.
>
Odpadasz od sciany i lecisz w dol, jednak dzieki niewielkiej wysokosci udaje ci sie zgrabnie wyladowac na ziemi.


Czy jest jakis INNY sposob by sie wydostac z tych smierdzacych przerosnietymi szczurami tuneli? :) Nie przesadze jesli powiem, ze probe wejscia w gore szybu podejmowalem ponad 500 razy. Najwiekszym moim sukcesem byl komunikat pt. 'mozolnie wspinasz sie w gore' po czym koncowy efekt jak wyzej :)

* Zaznaczam ze przez kilka godzin prob wespniecia sie (z przerwami w ktorych zwiedzalem czesc tuneli), opis o tym ze 'mozolnie wspinam sie ku gorze' pojawil sie pod rzad 6 razy najwiecej, po czym upadek. Zwykle jednak, w 90% wypadkow spadam od razu..
Ostatnio zmieniony 31 mar 2012 10:12 przez Leudagar, łącznie zmieniany 1 raz.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Rennz »

'zakoncz'

Ewentualnie próbuj do skutku.
Awatar użytkownika
Vooks
Posty: 91
Rejestracja: 07 maja 2011 11:44
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Vooks »

Na wspinaczkę/pływanie ma też wpływ obciążenie postaci.

Odłóż wszystko i wtedy spróbuj.
MAKE FOOD NOT WAR!
[*] BRAMA W MAHAKAMIE [*] - R.I.P. - Nie Zapomnimy!
Leudagar
Posty: 12
Rejestracja: 29 mar 2012 12:51
Lokalizacja: Kraków / Skjern (Dania)

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Leudagar »

Hmmm.. A czy jest mozliwe by przykladowo ktos pomogl mi wyjsc / podsadzil / wciagnal na gore?

I drugie pytanie - czy istnieje chocby cien szansy ze uda mi sie wyjsc? Innymi slowy czy wyjscie zdeterminowane jest z gory przez poziom wspinaczki (teraz zaluje ze nie podbilem levelu troszke wyzej) CZY pozostaje w sferze prawdopodobienstwa liczonego w procentach, wiec na przyklad mam 0.1% szansy ze uda mi sie dotrzec do konca szybu?

---
Po edycji:
nie do wiary.. Udalo sie. Jednak Przedmowca mial racje z tym obciazeniem :) Sprawdzilbym raz jeszcze ale wole nie ryzykowac - cala eskapada 'up' trwala z 5 godzin, nie dawalem za wygrana. W prawdzie wczesniej tez eksperymentowalem ze zdejmowaniem zbroi / broni etc, nie pomagalo. Coz, najwazniejsze ze zadzialalo w koncu :) Dziekuje wszystkim ktorzy starali sie pomoc
Ostatnio zmieniony 31 mar 2012 11:16 przez Leudagar, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Vooks
Posty: 91
Rejestracja: 07 maja 2011 11:44
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Vooks »

Jeślibyś kogoś spotkał to poproś, żeby kupił linę do wspinaczki dla Ciebie, która poprawia znacznie tę umiejętność - wtedy pewnie wyjdziesz. (już nie patrząc na zasady, akurat dziś nie mogę do Ciebie podejść)

Co do drugiego pytania - wiedzą to pewnie tylko twórcy Arkadii. Według przyjętych zasad gracze nie mają pełnej wiedzy na temat systemu itp. (nie mówiąc już o jakiś danych liczbowych).

Wpisz 'zakoncz' - wtedy, po przelogowaniu, obudzisz się w karczmie w Karak Varn. Po list pójdziesz jeszcze raz na pocztę, ale na pewno potrwa to krócej niż 6 godzin w jaskini ;)

Jeśli nie możesz tam zakańczać to zerwij połączenie z Arkadią na pół godziny. Wtedy postać się sama wylogowuje i później rozpoczniesz grę od karczmy w Varn.
MAKE FOOD NOT WAR!
[*] BRAMA W MAHAKAMIE [*] - R.I.P. - Nie Zapomnimy!
Gothrin
Posty: 152
Rejestracja: 05 paź 2011 16:35
Lokalizacja: Kraków

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gothrin »

Leudagar, gratuluję podejścia. Mało jest tu graczy tak wytrwałych jak ty. :)
100% swiata zostalo opanowane przez Ciemnosc.
Cortez
Posty: 7
Rejestracja: 03 kwie 2012 11:18

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Cortez »

Witam.
Mam pytanie, chciałbym wciągnąć w grę kolegę który pogrywał ze mną trochę w papierowego wfrp. Zdarza się że wpada do mnie do domu na jakieś piwko. Czy aby nam się przyjemniej startowało, możemy grać na dwóch laptopach siedząc obok siebie? Dostaliśmy kiedyś czasowego bana w pewnej przeglądarkowej grze właśnie za takie granie. Czy można to gdzieś zgłosić by nie było nieprzyjemności?
Zablokowany