Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Problemem z zakupem w cechu jest to, ze trzeba sie wybrac w podroz zamorska. Szkoda ze nie maja faktorii kupieckiej w Imperium. Pewnie przynosilaby dodatkowe zyski.
Re: Porady dla graczy.
No nie przesadzajmy, ze 20 minut zeby poplynac do Ishtar to jest taaaaakaaa kuupaaa czaaassuuuuu. Po uprzednim umowieniu sie z jakims Kupcem.Korin pisze:Problemem z zakupem w cechu jest to, ze trzeba sie wybrac w podroz zamorska. Szkoda ze nie maja faktorii kupieckiej w Imperium. Pewnie przynosilaby dodatkowe zyski.
Przed zmiana grupy kupcow w Imperium byla faktoria, zawsze Vay dbala o to zeby ktos sie tym zajmowal.. Teraz nikt jej nie prowadzi? Slabo.
— A przysięgałem sobie, że gdy cię spotkam, padnę ci do nóg…
— Podziękuj — przytuliła się do niego. — Tak, jak należy. I padnij mi do nóg. Śniłam o tym, że padasz mi do nóg.
— Nikoletto…
— Nie tak. Inaczej.
— Podziękuj — przytuliła się do niego. — Tak, jak należy. I padnij mi do nóg. Śniłam o tym, że padasz mi do nóg.
— Nikoletto…
— Nie tak. Inaczej.
Re: Porady dla graczy.
dzieki za pomoc z wylidailem.. juz poszlo.. 3 podejscia.. prawie szlak mnie trafil..
Re: Porady dla graczy.
Za naszych rządów była, teraz jej nie ma. Zawsze się w niej kręciło, zawsze były wystawione rzeczy i zawsze mógł ktoś tam coś kupić albo sprzedać. Prosiliśmy o zwiększenie obrony, bo każdy bez problemu mógł ubić strażników w góra dwie osoby. Woleli usunąć faktorie. Nie nasz problem.
A Ty Siv nie polepszaj swojego nadgryzionego ego.
A Ty Siv nie polepszaj swojego nadgryzionego ego.
"Pamiętajcie, proszę, że gdzie rządzi nieład, tam upada handel."
Terry Pratchett
Terry Pratchett
Re: Porady dla graczy.
Szkoda faktorii.
Chyba nikt z obecnych kupców i nie tylko nie wie ile kosztowała.
A tu 1000 mithryli poszło z dymem.
Chyba nikt z obecnych kupców i nie tylko nie wie ile kosztowała.
A tu 1000 mithryli poszło z dymem.
.. wystarczą spuszczone spodnie i chwila nieuwagi, by ktoś nieżyczliwy dobrał ci się do dupy.
Re: Porady dla graczy.
Lokacje gildiowe sa bezcenne.Hunvert pisze:Szkoda faktorii.
Chyba nikt z obecnych kupców i nie tylko nie wie ile kosztowała.
A tu 1000 mithryli poszło z dymem.
Nawet takie ktore daje się latwo zdobyc.
Gorzej jesli powodują stałe koszty ktorych nie da sie ograniczyc (np. poprzez regularne niszczenie).
edit: Oczywiscie to moje prywatne zdanie
[...] jest dorosly, dojrzaly, ma swoje hobby ... bawi sie klockami Lego [...]
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Porady dla graczy.
Witam, nie wiem czy to blad ktory nalezalo by zglosic, czy tez imie postaci bylo "niezbyt klimatyczne" (nie bylo zadnej informacji na e-mail).
Stworzylem postac i wysadzilem ja na jednym z brzegow Ishtar.
W tym momencie zakonczylem.
Postac wiec zostala stworzona, wiec nie byl to "niedokonczony akt stworzenia"
Imie ktore nadalem postaci odnosilo sie do nazwy wlasnej jednej z rzek plynacych sobie swobodnie przez Ishtar.
Majac zamysl taki, ze postac ta w swej historii miala byc znaleziona w dziecinstwie (okresie niemowlecym) nad owa rzeka, obdarzony zostal przydomkiem ktory pozniej posluzyl jej za imie.
Nie znala owa postac swego prawdziwego imienia ani tez wychowawcy "znajdy" nie byli sklonni mu takowe imie wymyslic, przydomek stal sie imieniem przezen uzywanym, pod ktorym ta osoba miala byc znana.
Dzis okazuje sie ze wczoraj stworzona postac nie istnieje.
Dlatego prosze wiza o jakas krotka wypowiedz w tym temacie.
Stworzylem postac i wysadzilem ja na jednym z brzegow Ishtar.
W tym momencie zakonczylem.
Postac wiec zostala stworzona, wiec nie byl to "niedokonczony akt stworzenia"
Imie ktore nadalem postaci odnosilo sie do nazwy wlasnej jednej z rzek plynacych sobie swobodnie przez Ishtar.
Majac zamysl taki, ze postac ta w swej historii miala byc znaleziona w dziecinstwie (okresie niemowlecym) nad owa rzeka, obdarzony zostal przydomkiem ktory pozniej posluzyl jej za imie.
Nie znala owa postac swego prawdziwego imienia ani tez wychowawcy "znajdy" nie byli sklonni mu takowe imie wymyslic, przydomek stal sie imieniem przezen uzywanym, pod ktorym ta osoba miala byc znana.
Dzis okazuje sie ze wczoraj stworzona postac nie istnieje.
Dlatego prosze wiza o jakas krotka wypowiedz w tym temacie.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Porady dla graczy.
Z doświadczenia wiem, że nie doczekasz się odpowiedzi.Herenvarno pisze:Witam, nie wiem czy to blad ktory nalezalo by zglosic, czy tez imie postaci bylo "niezbyt klimatyczne" (nie bylo zadnej informacji na e-mail).
Stworzylem postac i wysadzilem ja na jednym z brzegow Ishtar.
W tym momencie zakonczylem.
Postac wiec zostala stworzona, wiec nie byl to "niedokonczony akt stworzenia"
Imie ktore nadalem postaci odnosilo sie do nazwy wlasnej jednej z rzek plynacych sobie swobodnie przez Ishtar.
Majac zamysl taki, ze postac ta w swej historii miala byc znaleziona w dziecinstwie (okresie niemowlecym) nad owa rzeka, obdarzony zostal przydomkiem ktory pozniej posluzyl jej za imie.
Nie znala owa postac swego prawdziwego imienia ani tez wychowawcy "znajdy" nie byli sklonni mu takowe imie wymyslic, przydomek stal sie imieniem przezen uzywanym, pod ktorym ta osoba miala byc znana.
Dzis okazuje sie ze wczoraj stworzona postac nie istnieje.
Dlatego prosze wiza o jakas krotka wypowiedz w tym temacie.
Było to wielokrotnie wałkowane.
Pozostaje założyć inną postać o mniej kontrowersyjnym imieniu.
W tym miejscu pozdrawiam siebie, Opala, Wolfsabe, Goldfingera i mojego osobistego faworyta (faworytkę?) Briseyu oraz wielu, wielu innych, którzy mieli więcej szczęścia niż Ty
Ogre!
Re: Porady dla graczy.
Herenvarno:
Ponizej fragment loga, ktory mam nadzieje pomoze zrozumiec Ci decyzje wizow.
Ponizej fragment loga, ktory mam nadzieje pomoze zrozumiec Ci decyzje wizow.
Kod: Zaznacz cały
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Nuln i Novigrad.
>Nuln i Novigrad podazaja na polnoc
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.
Abraham Lincoln
Abraham Lincoln
Re: Porady dla graczy.
Na co wplyw ma to, czy zbroja jest lekka, srednia czy ciezka? (poza oczywistym wplywem -waga).
Czy zbroja lekka ktora chroni bardzo dobrze jest tak samo skuteczna jak zbroja ciezka ktora tez chroni bardzo dobrze?
Czy sa jakies ograniczenia lub bonusy rasowe/zawodowe do uzywania poszczegolnych typow zbroi?
Czy zbroja lekka ktora chroni bardzo dobrze jest tak samo skuteczna jak zbroja ciezka ktora tez chroni bardzo dobrze?
Czy sa jakies ograniczenia lub bonusy rasowe/zawodowe do uzywania poszczegolnych typow zbroi?