Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Dhogrin
Posty: 166
Rejestracja: 16 lut 2009 00:34
Lokalizacja: Konin / Poznań

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Dhogrin » 13 lut 2012 23:36

Amidal pisze:
Hunrim pisze:A w mahakamskiej twierdzy chyba brakuje krasnoluda, który dawał zadanie z pewnym korytem
Amidal pisze:i kogos co mial problem z przeciekiem
:D
Może i nie zawsze, ale ten krasnolud jak najbardziej istnieje, i sie pojawia. :)

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat » 14 lut 2012 00:07

Ale nie wpadliście na to, że innorasowieć z KZ i/lub rozpaczający babsztyl mogli po prostu zmienić miejsce zamieszkania, co? ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Amidal
Posty: 21
Rejestracja: 04 cze 2011 00:26
Lokalizacja: Ostrowiec Sw.
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Amidal » 14 lut 2012 00:45

Ja na to nie wpadlem (tymbardziej, ze "stare" polecenie w tamtym miejscu nie zostalo do konca usuniete tylko "babsztyla ;)" brak), nie wiem jak kolega poradzil sobie w Kraince.

To tak chyba z przywyczajenia, jak szukanie /co "wypowiedziec" by sie dostac do twierdzy, zamiast po prostu pier...c w brame czy /Jozwy w spalonej kuzni (a moze bedzie w innej porze dnia) :D

Nathan
Posty: 34
Rejestracja: 18 sie 2011 00:21

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Nathan » 14 lut 2012 08:48

Werbat pisze:Ale nie wpadliście na to, że innorasowieć z KZ i/lub rozpaczający babsztyl mogli po prostu zmienić miejsce zamieszkania, co? ;-)
Szczerze mowiac nie. Tak mocno wbilo sie to w moja swiadomosc, ze nie wyobrazalem sobie "obcego" w innym miejscu niz wspomniane. ;)

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat » 14 lut 2012 12:22

To w miarę normalne, że ludzie podróżują i czasami zmieniają fyrtel na stałe ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Mestoph
Posty: 31
Rejestracja: 15 kwie 2011 00:43

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Mestoph » 15 lut 2012 11:17

"Dluga lekka wedka | | 1 | | 3 |

kup wedke

Placisz 3 zlote, 19 srebrnych i 5 miedzianych monet.
Kupujesz dluga lekka wedke."

To błąd czy mnie orżnęli...;) ?

Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen » 15 lut 2012 11:31

Jeżeli pojawiają się wątpliwości, należy zgłaszać błąd.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość » 15 lut 2012 17:59

chcac podjac zawod wykidajlo, jesli wykonam zadanie z kupcem, bede mogl trenowac w obu miejscach?? czy zeby tak bylo trzeba wykonac zadanie i oplacic gildie?? i czy moze mi ktos podac jakies terminy gwarowe dla krasnoludow.. zeby lepiej sie wczuwac w postac.. troche znalazlem na wiki ale nie wiele..

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat » 15 lut 2012 18:32

"kruca" :P
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Gerdia
Posty: 562
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gerdia » 15 lut 2012 18:37

Igram pisze:chcac podjac zawod wykidajlo, jesli wykonam zadanie z kupcem, bede mogl trenowac w obu miejscach??
Zawód możesz mieć tylko jeden. Niezależnie czy to AJ czy etatowy.
Jeśli weźmiesz nowy zawód to umy starego zaczną Ci spadać, z pominięciem tych, które pokrywają się w obu zawodach. (Chyba, że poprzedni miał wyżej to spadną do poziomu zawodu nowego)

G. :twisted:
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.

Zablokowany