Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

grazie
Delmar
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2010 17:56

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Delmar »

Witam. Czy rodzaj broni ma związek z jej celnością? Np. jakie bronie są bardziej celne, młoty czy topory?
Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Miuosh »

Delmar pisze:Witam. Czy rodzaj broni ma związek z jej celnością? Np. jakie bronie są bardziej celne, młoty czy topory?
Jest taki związek. Za najcelniejsze uważane są sztylety. Powszechnie też uważa się je za zadające najmniejsze obrażenia oraz za będące najbardziej gejowskimi.
Resztę sprawdź na Arce! ;)
Ogre!
Awatar użytkownika
Godar
Posty: 309
Rejestracja: 07 mar 2009 17:46
Lokalizacja: Kraków

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Godar »

Sztylety są niewątpliwie najbardziej gejowskie, ale w tym momencie są chyba i tak lepsze od macek...
Fonklin
Posty: 56
Rejestracja: 31 gru 2011 13:17
Lokalizacja: Białystok

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Fonklin »

Jak wygląda sprawa z magicznymi przedmiotami? Słyszałem, że mentale mają jakiś związek z mocą przedmiotu. To prawda? i jeśli tak to jakie?
Pozatym czy opłaca się powiedzmy ze średnio rozwiniętymi mentalami kupować magiki? Jeśli nie to od jakiego poziomu staje się to opłacalne?
Awatar użytkownika
Sivlaryan
Posty: 255
Rejestracja: 13 lut 2009 19:03
Lokalizacja: Reykjavik

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Sivlaryan »

Niektóre magiki wymagają odpowiednich mentali, żeby można było je rozpalić czy w pełni móc wykorzystywać ich potencjał. Nie słyszałem, żeby miały jakiś wpływ na jakość tj. skuteczność czy wyważenie. Jakie to musisz sam się dowiedzieć.

Siv.
POWER OF FRIENDSHIP
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Haern »

Ja znam co najmniej dwa, których siła zależy od mentali nie 'progowo' (czyli rozpalasz/nie rozpalasz), ale właśnie liniowo (od pewnego poziomu, poniżej którego nic się nie dzieje, wraz z mentalami rośnie celność pewnej broni). Dla GP/AJ wg mnie średnio opłaca się kupować magiki, chyba że masz dużo kasy, masz zamiar srogo expić przez te kilka dni, które broń przetrwa, no i właśnie rozpalisz. Przy czym do rozpalenia przynajmniej w kilku przypadkach potrzebna jest tez umiejętność władania daną bronią powyżej poziomu AJ.
Votz
Posty: 2
Rejestracja: 10 lut 2012 18:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Votz »

Na wiki jest napisane że w Nuln w Gildii Podróżników mogę trenować walkę toporem ale jak już tam jestem to nie mam tej opcji tylko inne(np alchemię). Bląd na wiki czy robię coś źle?
Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Miuosh »

Votz pisze:Na wiki jest napisane że w Nuln w Gildii Podróżników mogę trenować walkę toporem ale jak już tam jestem to nie mam tej opcji tylko inne(np alchemię). Bląd na wiki czy robię coś źle?
To pytanie przewija się tu dość często. W Nuln można trenować jeszcze w innym miejscu niż w GP. Poszukaj! ;)
Ogre!
Votz
Posty: 2
Rejestracja: 10 lut 2012 18:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Votz »

Jakaś wskazówka?

Wiem że w dzisiejszych czasach gry przechodzą się same i od czasu do czasu dobrze jest mieć jakieś wyzwanie ale dlaczego trudność gry ma polegać na tym że niewiem jak/gdzie zagadać. Np. dziś rano 5min rozkminiałem jak otworzyć bramę w mieście bo w ?komendy niema "uderz" i gdyby nie przechodzący gracz obok to do teraz bym tam tkwił.
Zablokowany