Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Norma. Plyta po 3 ciosach, tarcza po 2, nowa bron od kowala po kilku... Statystyka
Re: Porady dla graczy.
Ja też mam, bo to jest po prostu głupie. Ale co zrobić, różne chore pomysły rodzą się w głowach wizówFonklin pisze:Ale mój mega wielki ogromy pawęż, który był większy odemnie jednym strzałem jakiegoś zbója? Aż tak mnie to zdziwiło, iż mam wątpliwości co do tego zjawiska.
Re: Porady dla graczy.
Witam serdecznie.
Jak na Arce ma się sprawa z broniami? Czy np. używanie sztyletów się opłaca, czy tak jak na Barsawii są one bezużyteczne? Ktoś mógłby mi przybliżyć użyteczność broni na mudzie?
Jak na Arce ma się sprawa z broniami? Czy np. używanie sztyletów się opłaca, czy tak jak na Barsawii są one bezużyteczne? Ktoś mógłby mi przybliżyć użyteczność broni na mudzie?
Re: Porady dla graczy.
Zależy czego od broni oczekujesz. Sztylety nie są bezużyteczne, choć chyba raczej mało popularne. Mają najmniejsze obrażenia, ale celność najwyższą. Młoty np. na odwrót - celność mała ale dobre huknięcie.
Re: Porady dla graczy.
W przybliżeniu wszystkie bronie są porównywalne, więc wybieraj sobie "pod klimat postaci" po prostu.
Jak bardziej wciągniesz się w grę, to różnicę w wybranym typie broni może Ci robić dostępność tych najlepszych egzemplarzy i magików blisko gildii, bo wtedy i tak bardziej o sile walnięcia decyduje cios specjalny zawodu niż typ broni.
Co do sytuacji gp/aj, to sztylety są jedyna bronią, której sens używać na dualu, więc nadrabia to ich mniejszy dmg (oraz są lekkie, co ważne dla młodych postaci). Z innych niuansów, to brońmi drzewcowymi łatwiej jest wytrącić broń przeciwnika, a dobre młoty i maczugi są rzadsze od mieczy czy toporów
I jeszcze: jak nie sztylety, czy dzida, to na początku gry bardzo rekomenduję używanie tarczy (nie puklerza).
Jak bardziej wciągniesz się w grę, to różnicę w wybranym typie broni może Ci robić dostępność tych najlepszych egzemplarzy i magików blisko gildii, bo wtedy i tak bardziej o sile walnięcia decyduje cios specjalny zawodu niż typ broni.
Co do sytuacji gp/aj, to sztylety są jedyna bronią, której sens używać na dualu, więc nadrabia to ich mniejszy dmg (oraz są lekkie, co ważne dla młodych postaci). Z innych niuansów, to brońmi drzewcowymi łatwiej jest wytrącić broń przeciwnika, a dobre młoty i maczugi są rzadsze od mieczy czy toporów
I jeszcze: jak nie sztylety, czy dzida, to na początku gry bardzo rekomenduję używanie tarczy (nie puklerza).
Re: Porady dla graczy.
Witam. Wiecie moze, co zrobic po oddaniu odczarowanej corki Foltestowi?
Zabral ja, wybiegl i nic sie nie stalo.
Zabral ja, wybiegl i nic sie nie stalo.
Re: Porady dla graczy.
jak to jest z umiejetnosciami.. jesli zrobie aj, potem przejde na np legioniste po strazniku gorniczym, to zachowuje wszystkie umy?? a jesli pojde pozniej jeszcze na fanatyka?? jak to jest? moze mi ktos to wytlumaczyc..
Re: Porady dla graczy.
Za każdym razem umiejętności dostosują się do poziomu możliwego do wytrenowania w nowym zawodzie. Umiejętności, których w nowym zawodzie wytrenować nie można spadną do poziomu gp. Umiejętności specjalne zawodów masowych zostaną zastąpione umiejętnościami specjalnymi zawodu, na który zmieniłeś. Oczywiście wszystko co nowe trzeba wyidlować i wytrenować.Sylur pisze:jak to jest z umiejetnosciami.. jesli zrobie aj, potem przejde na np legioniste po strazniku gorniczym, to zachowuje wszystkie umy?? a jesli pojde pozniej jeszcze na fanatyka?? jak to jest? moze mi ktos to wytlumaczyc..
Re Dalmar: Powinieneś dostać mieszek i poczuć się bardziej doświadczony. W mieszku nawet spora kwota była.Ile nie pamiętam.
Re: Porady dla graczy.
O co jak o co, ale o questy na forum pytać nie można. To już nawet nie savoir-vivre, tylko Zasady.Delmar pisze:Witam. Wiecie moze, co zrobic po oddaniu odczarowanej corki Foltestowi?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Porady dla graczy.
Nawiazujac do pytan Sylura.
Jak dobrze zrozumialem z odpowiedzi Redaana dostajac etat pozbywa sie zawodu AJ. Czyli jezeli umy z etatu, tylko niektore sie pokrywaja z umami AJ, to te brakujace spadna do poziomu MAX GP? Tj. np spostrzegawczosc oecnie na 59% spadnie do tych powiedzmy 50%?
Druga kwestia jak to jest z tym etatem. U samego trenera "chyba" nic sie nie zdziala. Pytalem NPC'a niemalze o wszystko co moglo by mi pomoc w odnalezieniu osoby, ktora by mnie mu polecila i nic nie zdzialalem. I stad moje pytania:
1. Kogo w Swiecie pytac o mozliwosc podjecia etatu (chodzi wlasciwie od dwa konretne Odkrywca lub Korsarz) lub w jaki inny sposob mozna dostac polecenie "zmuszajace" NPC'a do nauczania?
2. Jakie wymagania nalezy spelnic bez prosby do przyjecia do stowarzyszenia (I tak w przypadku okrywcy bym nie mogl). Kiedys pytalem o podobna rzecz i stad wiem, ze istnieje taka mozliwosc niby cyt.:"na pol gwizdka".
Odpowiedzi na te dwa powyzsze pytania moze mi cos przybliza zasady etatow.
Z gory dziekuje za pomoc.
AK
Jak dobrze zrozumialem z odpowiedzi Redaana dostajac etat pozbywa sie zawodu AJ. Czyli jezeli umy z etatu, tylko niektore sie pokrywaja z umami AJ, to te brakujace spadna do poziomu MAX GP? Tj. np spostrzegawczosc oecnie na 59% spadnie do tych powiedzmy 50%?
Druga kwestia jak to jest z tym etatem. U samego trenera "chyba" nic sie nie zdziala. Pytalem NPC'a niemalze o wszystko co moglo by mi pomoc w odnalezieniu osoby, ktora by mnie mu polecila i nic nie zdzialalem. I stad moje pytania:
1. Kogo w Swiecie pytac o mozliwosc podjecia etatu (chodzi wlasciwie od dwa konretne Odkrywca lub Korsarz) lub w jaki inny sposob mozna dostac polecenie "zmuszajace" NPC'a do nauczania?
2. Jakie wymagania nalezy spelnic bez prosby do przyjecia do stowarzyszenia (I tak w przypadku okrywcy bym nie mogl). Kiedys pytalem o podobna rzecz i stad wiem, ze istnieje taka mozliwosc niby cyt.:"na pol gwizdka".
Odpowiedzi na te dwa powyzsze pytania moze mi cos przybliza zasady etatow.
Z gory dziekuje za pomoc.
AK
Ostatnio zmieniony 07 lut 2012 20:46 przez Amidal, łącznie zmieniany 1 raz.