Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Zog
Posty: 25
Rejestracja: 26 lis 2011 11:21

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zog »

Herenvarno pisze:Czesc!

Zblizamy sie powoli do 500 - setnej podstrony w temacie.
Czy podjol by sie ktos napisania FAQ?
(Mam grupke znajomych tak ze 40 osob, dwie z nich grają, reszta woli poznac ten mud z zewnatr, i sa przerazeni mnogoscia pytan, twierdza ze ogarnoc tyle na raz to sporo roboty, a zapytac o cos co sie juz przewinelo ... strach, Ktos czasem odsyla do przeczytania calosci, gdyz podobne pytanie juz padlo)
Ochotnikom dziekuje slicznie i pozdrawiam.
Już się ktoś podjął tego zadania.
viewtopic.php?f=12&t=397

500! ;)
Awatar użytkownika
Vooks
Posty: 91
Rejestracja: 07 maja 2011 11:44
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Vooks »

No robię, robię, ale powoli idzie :) (studia + praca + Deli, który robi mi wyrzuty, że ciągle śpię w grze[pozdrawiam]). Na szczęście nie jestem raczej osobą ze "słomianym zapałem", więc powstaje, ale powoli.

Właściwie temat nowych pojawia się w większości dyskusji tu na forum i za każdym razem chciałem napisać parę słów, ale nigdy jakoś nie do końca pasowało to do wątku.

Rzeczywiście jest tak, że wiedzy o Arkadii na różnych stronach zgromadzonych jest mnóstwo. I choć sam często korzystam to nowi gracze jakoś nie do końca się tam odnajdują - nieważne czy z lenistwa czy nie wiedzą gdzie kliknąć. Po prostu nie spełnia to do końca swojego zdania.

Pojawiają się głosy, że nowych jest mało, bo to literówka, bo WoW robi konkurencje itp, a mi się wydaje, że po prostu początki w Arkadii są, łagodnie mówiąc, nieprzyjazne. I nie chodzi mi o to, że ktoś na nich nie "chucha", że giną lub coś w tym stylu - tylko, uwaga, oni po prostu nie wiedzą co można na Arkadii robić. Łatwo było to zaobserwować, gdy działała komenda 'ostatnio" w stary sposób. Ulav robił reklamę, stało się na lokacji startowej i zbierało żółtków i potem pokazywało się świat zaczynając od podstaw - młodzi grali/bawili się/niektórzy rpegowali itp. Tych, których potem nie widywałem w 'kto' sprawdzałem sobie z ciekawości w 'ostatnio' by sprawdzić czy jeszcze wrócili. I wtedy zauważyłem analogię, że większość z nich wracała do gry - nie było praktycznie takich, żeby ostatni raz zagrali przy mnie i już nie wrócili (czyli arkadia ma jednak jakieś przyciągające atuty) - ale za to jak wracali to na jakieś dosłownie 1-5 minut! (i to naprawdę dużo było takich graczy), czyli logowali się, pokręcili się chwile po świecie, nie mieli pomysłu co dalej robić, więc zakańczali.

Więc po prostu nie wystarczy poinformować o grze i podać adres wiedzy/faq - musimy wpaść na jakiś pomysł jak zatrzymać graczy w pierwszych godzinach istnienia, a wtedy na pewno zwiększyłby się ruch i to często graczy o "dobrej jakości"
MAKE FOOD NOT WAR!
[*] BRAMA W MAHAKAMIE [*] - R.I.P. - Nie Zapomnimy!
Stjorl
Posty: 20
Rejestracja: 19 cze 2011 16:22
Lokalizacja: Brno

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Stjorl »

Od jakich cech zależy skuteczność parowania oraz tarczownictwa?
Awatar użytkownika
Godar
Posty: 309
Rejestracja: 07 mar 2009 17:46
Lokalizacja: Kraków

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Godar »

@Stjorl:
Podobno od siły.
Ilzfara
Posty: 5
Rejestracja: 27 lis 2011 13:18
Lokalizacja: Kraków

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ilzfara »

Dobra, kolejne pytanie :) List dla Deluviana w Nuln. Problem mam z beczkami. Nie ukrywam że dotarłem do jakiejś solucji, jednak jest ona chyba delikatnie nieaktualna. Próbowałem chyba wszystkiego (przeslizgnij (z sie i bez), przesliznij, przekradnij, przemknij, przeczolgaj, przeskocz, przesun, przepchnij, przejdz, wejdz, rozbij, rozwal) i nie mogę przejść miedzy tymi beczkami :) jakaś wskazówka może? Potrzeba mi więcej krzepy czy jakiegoś uma ewnetualnie? Z gory dziękuje.

//edit: dopiero teraz skojarzylem ze moge isc kanalami od strony tawerny ;] ah ta moja niecierpliwosc, Przepraszam za ferment.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen »

Pewnie 'polnoc' by zadziałała ;)

Re nizej:
No ale problemem nie była zatem nieintuicyjna komenda ;)
Ostatnio zmieniony 30 lis 2011 01:32 przez Zurwen, łącznie zmieniany 1 raz.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Ilzfara
Posty: 5
Rejestracja: 27 lis 2011 13:18
Lokalizacja: Kraków

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ilzfara »

No raczej nie, bo dostawalem odpowiedz ze nie mam sily przepchnac beczek ;)
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Deli »

No to jak nie masz siły to jej nie masz :) Znajdź trenera personalnego i poćwicz ;)
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Nael
Posty: 12
Rejestracja: 19 wrz 2011 18:07

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Nael »

Próbując potwierdzić pochodzenie z Zerrikanii:
Niski niepozorny mezczyzna wydaje z siebie dlugie hmmmmm...
Niski niepozorny mezczyzna syczy do ciebie: Nie wydaje mi sie, by ktos twej rasy mogl pochodzic z Zerrikanii
(Tak nawiasem, zabrakło znaku interpunkcyjnego na końcu.)

Jestem gnomem. W ogóle nie zamieszczałbym tego postu, gdyby nie fakt, że widziałem zarówno gnomkę, która zadeklarowała Az'Rhat jako rodzimą krainę, jak i mężczyznę (człowieka) z podobnym pochodzeniem. Czy pochodzić z Zerrikanii mogą tylko ludzie i kobiety innych ras - (co miałoby sens, biorąc pod uwagę zerrikańskie wojowniczki i przeważającą rasę ludzi), czy po prostu spóźniłem się o kilka lat? Czy da się ewentualnie wynegocjować takie pochodzenie, jeśli budowało się cały charakter i przeszłość postaci wokół doświadczeń z pustyni? :roll:
Nathan
Posty: 34
Rejestracja: 18 sie 2011 00:21

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Nathan »

Jaki jest optymalny czas postepow dla samotnie expiacego ajota? Inaczej mowiac kiedy powinienem stwierdzic, ze trwa to zbyt dlugo?

I czy sa jakies roznice zalezace od poziomu postaci?
Zablokowany