Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Mehlgart
Posty: 5
Rejestracja: 14 lip 2011 17:16

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Mehlgart »

Nie grałem jakiś czas i widzę, że pozmieniało się wiele odnośnie mutowania.
Stworzyłem sobie nową postać i chciałem wybrać rasę mutanta mutując się wodą z chrzcielnicy. Piję, piję - nic. Wypiłem sporo, bo wspomagałem się ziołami wzmagającymi pragnienie.
Moja postać nie ma jeszcze 24h więc mam elementarz, czy zatem nowi gracze mają jakąś blokadę uniemożliwiającą zmutowanie się?
Morholt
Posty: 127
Rejestracja: 26 wrz 2009 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Morholt »

O ile sobie przypominam chrzcielnica juz jakis czas nie dziala tak jak kiedys. Dodatkowo- rase mutant mozesz miec tylko po przystapieniu do stowarzyszenia - chyba ze cos mnie znow ominelo.
Mehlgart
Posty: 5
Rejestracja: 14 lip 2011 17:16

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Mehlgart »

W wiesciach jest napisane, że każdy kto ma w pełni rozwiniętą mutację, będzie widoczny jako mutant. Więc jeżeli każdy to chyba nie trzeba być w stowarzyszeniu?
Edar
Posty: 37
Rejestracja: 27 kwie 2011 11:12

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Edar »

Mehlgart pisze:W wiesciach jest napisane, że każdy kto ma w pełni rozwiniętą mutację, będzie widoczny jako mutant. Więc jeżeli każdy to chyba nie trzeba być w stowarzyszeniu?
Mutacje, znalazlem pod ponizszym linkiem. Powinno wystarczyc, ze dolaczysz do klubu:
http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/Wy ... B3w_Chaosu
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Mutacje się ma od spaczenia, na przykład od trzymania w ekwipunku przedmiotów z wprawionym ciemnozielonym kamieniem. Poszukaj ich w grze (na przykład u skavenów). Chrzcielnica mutuje chyba też, ale bardzo mało.

Klub za to pozwala m.in. na zmiane mutacji, bo normalnie w każdym z miejsc rozwija się losowa z dostępnych.

Można być i poza stowarzyszeniem mutantów, i poza klubem wyznaniowym chaosu, a mieć rasę mutant - starczy jedna w pełni rozwinięta mutacja, nie zasłonięta zbroją czy ubraniem.
Mehlgart
Posty: 5
Rejestracja: 14 lip 2011 17:16

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Mehlgart »

Dzięki za odpowiedzi.

Co do klubu - jest AJ czy członkowie MC muszą przyjąć?
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Musisz znaleźć członka klubu (niekoniecznie stowarzyszenia MC) i go przekonać, żeby Cie przyjął.
Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hunrim »

Czy za roznoszenie paczek wprowadzono jakiegoś expa? Co prawda przy komendzie cechy, po wielu godzinach roznoszenia paczek, nie miałem żadnych postępów, ale w pewnym momencie ni z tego, ni z owego, zamiast liczyć po 14 monet, zacząłem liczyć, po 24, co , o ile pamiętam, było związane z inteligencją ?
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Rafgart »

Teraz zalezy tez od umiejetnosci szacowania.
Kira
Posty: 32
Rejestracja: 28 maja 2011 23:31

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Kira »

Czy mlode postacie maja jakis ogranicznik na expa?
W sensie, czy expia wolniej?
Zablokowany