Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
'mieć większy sens' wcale nie zrównuje się z 'warto używać', z moich obserwacji wynika że na niskim poziomie uma bardziej opłaca się używać modeli tej samej broni.
@rafgart
jak administracja zapatruje się na zasłanianie mutacji twarzy ubraniami z kapturem ? wiadomo że dla gildii mutantów chaosu zabieg miałby charakter czysto estetyczny gdyż gwardia i tak atakuje graczy z zasłoniętymi mutacjami, jednak zakodowanie takiej możliwości znacznie ułatwiło by grę na płaszczyźnie gracz-gracz.
@rafgart
jak administracja zapatruje się na zasłanianie mutacji twarzy ubraniami z kapturem ? wiadomo że dla gildii mutantów chaosu zabieg miałby charakter czysto estetyczny gdyż gwardia i tak atakuje graczy z zasłoniętymi mutacjami, jednak zakodowanie takiej możliwości znacznie ułatwiło by grę na płaszczyźnie gracz-gracz.
Re: Porady dla graczy.
W planie jest zmiana dzialania gwardii, tak by mutanci nie byli atakowani za nic, a plaszcze (dla uproszczenia pewnie wszystkie, nie tylko te z kapturem) mialy wykorzystanie. Jednak do tego jeszcze dosc daleka droga.
Re: Porady dla graczy.
Maldun pisze:'mieć większy sens' wcale nie zrównuje się z 'warto używać', z moich obserwacji wynika że na niskim poziomie uma bardziej opłaca się używać modeli tej samej broni.
@rafgart
jak administracja zapatruje się na zasłanianie mutacji twarzy ubraniami z kapturem ? wiadomo że dla gildii mutantów chaosu zabieg miałby charakter czysto estetyczny gdyż gwardia i tak atakuje graczy z zasłoniętymi mutacjami, jednak zakodowanie takiej możliwości znacznie ułatwiło by grę na płaszczyźnie gracz-gracz.
Czy dobrze rozumiem, że nawet jak zasłonie mutację, to gwardia i tak będzie mnie lała??
Re: Porady dla graczy.
Rafgart wspominal cos o ograniczeniu expa dla mlodych postaci, wie ktos moze do jakiego poziomu/czasu/stanu on trwa?
Re: Porady dla graczy.
Ostatnio pisał też, że to ograniczenie zostało zdjęte.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Porady dla graczy.
Pytanie do wiedzacych wiecej:
Bije w druzynie npce X ktore przelamuja obrone na najslabszego, robia to czesto w zwiazku z czym w ciagu walki z 2-3 wychodze wyczerpany ze wzgledu na ilosc zaslon ktora musze zalozyc, bijac npce Y ktore sie zaslaniaja po 3 przelamaniach jestem takze wyczerpany (zawod straznika wiec cos tam niby potrafie), czy w zwiazku z tym npc X przy ciaglym lamaniu obrony nie powinien sie kiedys zmeczy? Czy npce nie podlegaja tej zasadzie?
Bije w druzynie npce X ktore przelamuja obrone na najslabszego, robia to czesto w zwiazku z czym w ciagu walki z 2-3 wychodze wyczerpany ze wzgledu na ilosc zaslon ktora musze zalozyc, bijac npce Y ktore sie zaslaniaja po 3 przelamaniach jestem takze wyczerpany (zawod straznika wiec cos tam niby potrafie), czy w zwiazku z tym npc X przy ciaglym lamaniu obrony nie powinien sie kiedys zmeczy? Czy npce nie podlegaja tej zasadzie?
Re: Porady dla graczy.
Na moje oko - NPCe też się męczą - najlepiej to widać na smoczym ogrze jak się męczy przy nieudanych przełamaniach
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Porady dla graczy.
Jak już jesteśmy przy temacie mutacji, to zapytam.
Zmieniać mutacje mogą tylko MC, czy klubowicze też?
@Maldun
Tak, klubie wyznaniowym. Niby powinno być to możliwe...
Zmieniać mutacje mogą tylko MC, czy klubowicze też?
@Maldun
Tak, klubie wyznaniowym. Niby powinno być to możliwe...
Ostatnio zmieniony 30 maja 2011 14:27 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Porady dla graczy.
pisząc o klubowiczach masz na myśli wyznaniówkę ?
zresztą to bez różnicy, mimo że teoretycznie gildia mc ma taką opcje uzależnioną od stażu gildiowego, w praktyce osobom nawet z 1.5 rocznym stażem ta komenda nie uaktywnia się.
@tjall
zresztą to bez różnicy, mimo że teoretycznie gildia mc ma taką opcje uzależnioną od stażu gildiowego, w praktyce osobom nawet z 1.5 rocznym stażem ta komenda nie uaktywnia się.
@tjall
Maldun pisze: dla gildii mutantów chaosu
Re: Porady dla graczy.
Maldun:
Raczej nie tyle komenda jest nieaktywna, co system zwraca info, że zbyt krótko się służy swojemu panu żeby zmienić tak rozwiniętą mutację. Pytanie tylko ile trzeba być w gildii żeby mieć możliwość zmiany takiej mutacji? W sumie chyba dwa zgłoszenia w tej sprawie wystawiłem, ale nie doczekało się to zmiany lub informacji więc pewnie po prostu tak ma być.
Raczej nie tyle komenda jest nieaktywna, co system zwraca info, że zbyt krótko się służy swojemu panu żeby zmienić tak rozwiniętą mutację. Pytanie tylko ile trzeba być w gildii żeby mieć możliwość zmiany takiej mutacji? W sumie chyba dwa zgłoszenia w tej sprawie wystawiłem, ale nie doczekało się to zmiany lub informacji więc pewnie po prostu tak ma być.