Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Edar
Posty: 37
Rejestracja: 27 kwie 2011 11:12

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Edar » 08 maja 2011 13:16

Swan pisze: obecnie Arkadia opiera sie glownie na PK
Naprawde tak jest? Czyli mniejszy nacisk jest kladziony na rpg?
Niech nie zdziwi was moje pytanie. Dopiero zaczynam bawic sie arkadia i nie za bardzo jescze wiem jakie jest podejscie do niej innych graczy.

Awatar użytkownika
Swan
Posty: 76
Rejestracja: 16 mar 2009 14:32
Lokalizacja: Glasgow

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Swan » 08 maja 2011 13:27

Moze przesadzilem, ale w wiekszosci przypadkow - tak jest, chociaz sa gracze,ktorzy opieraja sie na rpgu, rpguja, i da sie z nimi pobawic, to jednak obecnie glownie PK stanowi glowna zabawe.
Ale nie zrazaj sie, jesli zaczynasz - jak sie wciagniesz, to juz bedzie z gorki :)
Nigdy nie jest za pozno, by odkryc samego siebie...

Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość » 08 maja 2011 13:58

Edar pisze:
Swan pisze: obecnie Arkadia opiera sie glownie na PK
Naprawde tak jest? Czyli mniejszy nacisk jest kladziony na rpg?
Niech nie zdziwi was moje pytanie. Dopiero zaczynam bawic sie arkadia i nie za bardzo jescze wiem jakie jest podejscie do niej innych graczy.
Nie ma nic piekniejszego niz pk w polaczeniu z rpg i nic gorszego niz totalny brak wyczucia konwencji.

Smacznego.

Ulav
Posty: 317
Rejestracja: 27 wrz 2009 00:44

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ulav » 08 maja 2011 14:08

Rpg i Pk jest spoko. BYLE NIE EXP! :O

Awatar użytkownika
Tengel
Posty: 18
Rejestracja: 10 kwie 2011 11:42

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Tengel » 08 maja 2011 14:18

Nie ma to jak drużyny zombie co to rozumieją się bez słowa i przemierzają świat polując na niecnych przeciwników. Bleah...

RPG jak najbardziej, exp jak najbardziej i pk jak się trafi.. nie każdy kładzie nacisk na bycie hunterem.
vita sine libertate nihil est

Nie wdawaj się w dyskusje z idiotą. Ściągnie Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Vooks
Posty: 91
Rejestracja: 07 maja 2011 11:44
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Vooks » 08 maja 2011 14:53

Edar pisze:
Swan pisze: obecnie Arkadia opiera sie glownie na PK
Naprawde tak jest? Czyli mniejszy nacisk jest kladziony na rpg?
Trudno wymagać od Mutanta Chaosu chodzenia po łące i wąchania kwiatków.
Niektórzy po prostu PK mają wpisanego w rpga.

Jeszcze jak są postacie, które mają wiele wiele dni życia to łatwo sobie wyobrazić, że mogą być trochę znudzone, a PK daje wiele emocji ;)
MAKE FOOD NOT WAR!
[*] BRAMA W MAHAKAMIE [*] - R.I.P. - Nie Zapomnimy!

Urithair
Posty: 177
Rejestracja: 14 gru 2009 01:39

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Urithair » 08 maja 2011 15:20

Zgodnie z konwencją danej części świata, rzeczony mutant nie powinien móc zbyt długo przetrwać na powierzchni ziemi poza pustkowiami chaosu, będąc ściganym przez wszystkie możliwe istoty po traktach/miastach etc. Miałby azyl pośród innych istot chaotycznych, choć i to nie jest pewne.
Chodzi tu po prostu o to, żeby wymieniona wyżej dawka emocji karmiła obydwie strony pozytywnie, nie zaś kosztem jednej strony, drugą stronę.
Niemniej powstaje z tego co kojarzę coraz więcej postaci, które jawnie nie chcą się zrzeszać w stowarzyszeniach (przez co unikają tak naprawdę PK i nie zawsze zdrowej polityki zepsutych i znudzonych już często 'zarządów' stowarzyszeń), co wybitnie wskazuje na powolny powrót roleplay'u w Arkadii.
Zatem nie mogę się zgodzić, że coraz bardziej Arkadia naciska na PK, choć był taki moment. Teraz jednak kółka roleplay'owe są coraz bardziej zamknięte, kameralne (być może przez wzgląd na nieufność wobec potencjalnych spotykanych postaci, które mogą okazać się np. sekondami (-: ). Pomimo tego, niewielkim kosztem i próbą ukazania chęci pobawienia się w rpg, spokojnie można takie własne kółko w Arkadii odnaleźć i czerpać nadal przyjemność z czegoś więcej niż z gonitwy za fragiem. [:

Pozdrawiam.
U.

Torg
Posty: 29
Rejestracja: 03 maja 2011 09:54

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Torg » 08 maja 2011 16:50

Tradycyjnie na tym forum zadane przeze mnie pytanie dotyczace komendy "nagraj" utonelo gdzies w gaszczu odpowiedzi nie na temat.

Mam za to takze inne trapiace mnie sprawy:
1. Do czego sluzy umiejetnosc akrobatyka?
2. Czy gdzies na Arkadii mozna wykorzystac umiejetnosc "otwieranie zamkow", dodam, iz probowalem jej uzywac na roznych skrzyniach i kufrach, ale zadna komenda nie odpowiadala.

Barrin
Posty: 12
Rejestracja: 16 kwie 2011 11:10

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Barrin » 08 maja 2011 17:28

Torg pisze:Tradycyjnie na tym forum zadane przeze mnie pytanie dotyczace komendy "nagraj" utonelo gdzies w gaszczu odpowiedzi nie na temat.

Mam za to takze inne trapiace mnie sprawy:
1. Do czego sluzy umiejetnosc akrobatyka?
2. Czy gdzies na Arkadii mozna wykorzystac umiejetnosc "otwieranie zamkow", dodam, iz probowalem jej uzywac na roznych skrzyniach i kufrach, ale zadna komenda nie odpowiadala.
nagraj - "Nagrywa obecny stan twojej postaci. Arkadia jest w zasadzie mudem
stabilnym, ale sa na swiecie rzeczy, o ktorych sie filozofom nie
snilo... Stad tez niezlym pomyslem jest uzywanie tej komendy po
wykonaniu szczegolnie istotnych dla ciebie rzeczy. Dzieki temu, w
razie ewentualnego padu, stracisz tylko to, co udalo ci sie zrobic
od czasu ostatniego nagrania."

Umiejętności akrobatyka i otwieranie zamkow - nie są wykorzystywane w grze w sposób widoczny dla graczy.
Być może któryś wiz podczas kodowania np przechodzenia przez mosty, wspinania się wziął pod uwagę akrobatykę .

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat » 08 maja 2011 17:33

'nagraj' jest zapisaniem stanu postaci, ale kiedy jest cofka, wizowie ustalają, że cofają świat do określonej daty, a nie do 'każdego najnowszego sejwa danej postaci'. Coś jak 'punkty przywracania systemu' w Windows - możesz robić taki co dzień, ale potem decydujesz, że przywracasz system nie do najnowszego, tylko do tego z zeszłego tygodnia.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Zablokowany