Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Morholt
Posty: 127
Rejestracja: 26 wrz 2009 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Morholt » 16 mar 2011 19:05

Magog pisze:Tylko nie zapomnij ciasteczek w ksztalcie zakonnikow i produktow lateksowych dla jednej z kaplic.
Oraz zlota, kosztownosci i ziol :twisted:

Awatar użytkownika
Yngvar
Posty: 2
Rejestracja: 09 lut 2011 15:19
Lokalizacja: L-c

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Yngvar » 16 mar 2011 19:11

Witam,
gram juz chwile w arke i przegladajac informacje o grze zastanawia mnie jedna sprawa, a mianowicie jaka jest roznica pomiedzy stowazyszeniami 'porasowkowymi', jak Krasnoludy Mahakamu na przyklad, a stowarzyszeniami zawodowymi jak Ochotniczy Hufiec Mahakamski. Jesli moglby mi ktos objasnic te subtelna roznice (lub jej brak), bede niezmiernie wdzieczny.

Awatar użytkownika
Ralph
Posty: 8
Rejestracja: 13 mar 2010 00:05

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ralph » 16 mar 2011 19:24

W skrócie: stowarzyszenia zawodowe są nastawione na walkę i mają możliwość szkolenia członków w profesjach bojowych (np. OHM ma zawód legionisty), zaś stowarzyszenia porasówkowe zazwyczaj szkolą swoich członków za pomocą etatów, które otrzymuje się raz na jakiś czas lub zdobywa w walce. Tylko niektóre mają przydzielonego trenera szkolącego na miejscu - nie są to jednak zawody stricte bojowe.

W razie wątpliwości polecam: http://wikipedia.arkadia.rpg.pl

Awatar użytkownika
Violla
Posty: 174
Rejestracja: 11 maja 2009 19:42
Lokalizacja: Fandall

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Violla » 16 mar 2011 19:40

Hm, a to nie wszystkie stowarzyszenia potrzebują teraz etatu, by kogoś szkolić?
Niziołki wszystkich krajów - łączcie się!

"[...] hobbity to naprawdę zadziwiające stworzenia. Możesz się nauczyć o nich wszystkiego w ciągu miesiąca, a jednak, po stu latach, mogą cię dalej zadziwić"/Gandalf Szary

http://www.pajacyk.pl/

Awatar użytkownika
Magog
Posty: 127
Rejestracja: 07 sty 2011 00:05

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Magog » 16 mar 2011 20:06

Tak jak mowi Violla, technicznie nie ma roznicy miedzy "rasowkami", a "zawodowkami", poza tym, ze te ostatnie maja trenera "swojego" zawodu na miejscu (ale nadal potrzebuja etatu, zeby wyszkolic nowego czlonka).
Roznica lezy w historii i mentalnosci, ale i te sie powoli zacieraja od czasu reformy (np. polelfy z gildii rpegowcow, bardow i pacyfistow, zamienili sie w koksiarzy)
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"

Awatar użytkownika
Orling
Posty: 77
Rejestracja: 15 mar 2009 23:50

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Orling » 16 mar 2011 21:28

Ktoś wie jak się z terminala przez ssh połączyć z arką?

Zorrid
Posty: 168
Rejestracja: 22 lut 2010 21:47

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zorrid » 16 mar 2011 22:55

Czy w ciągu ostatniego półrocza podwyższono limit umiejętności w gp? Kilka miesięcy temu wyszkoliłem tarczownictwo do maksymalnego dostępnego poziomu, a właśnie dziś w Novigradzie znalazłem mozliwość dalszego treningu.
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!

Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Rennz » 16 mar 2011 23:11

Orling pisze:Ktoś wie jak się z terminala przez ssh połączyć z arką?
Przez SSH nie da się połączyć z Arkadią. Jeśli posiadasz konto shellowe, do którego się łączysz przez SSH skorzystaj z telnetu z poziomu tego konta.

Awatar użytkownika
Magog
Posty: 127
Rejestracja: 07 sty 2011 00:05

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Magog » 17 mar 2011 01:08

Zorrid pisze:Czy w ciągu ostatniego półrocza podwyższono limit umiejętności w gp? Kilka miesięcy temu wyszkoliłem tarczownictwo do maksymalnego dostępnego poziomu, a właśnie dziś w Novigradzie znalazłem mozliwość dalszego treningu.
Polecam ArkadiaWiki...
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"

Raglak
Posty: 274
Rejestracja: 08 mar 2009 20:02

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Raglak » 17 mar 2011 17:14

Podwyzszono.

Zablokowany