Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
To moze ja zadam kolejne pytanie z typu "nie dla poczatkujacych"
Czy ktos zechcialby zrobic taki krotki ranking:
Najlepsze 3 zawody masowe do:
1. Samotnego expienia
2. PvP
3 Prowadzenia druzyny
4 Expienia w druzynie.
Np. (tu tylko zgaduje).
Do samotnego expienia najlepszy jest
1. Korsarz
2. Gladiator
3. Fanantyk
Do PvP ...
itd
Czy ktos zechcialby zrobic taki krotki ranking:
Najlepsze 3 zawody masowe do:
1. Samotnego expienia
2. PvP
3 Prowadzenia druzyny
4 Expienia w druzynie.
Np. (tu tylko zgaduje).
Do samotnego expienia najlepszy jest
1. Korsarz
2. Gladiator
3. Fanantyk
Do PvP ...
itd
Re: Porady dla graczy.
Na Arce wybierasz taki zawod jaki pasuje do erpegowego rozwoju postaci. Kazde inne podejscie to grzech smiertelny.
Kazdy zawod sie nada, bo w tej chwili solo to niewiele da sie
A prowadzenie druzyny to nie umy, to stan umyslu
Kazdy zawod sie nada, bo w tej chwili solo to niewiele da sie
A prowadzenie druzyny to nie umy, to stan umyslu
Ostatnio zmieniony 28 lut 2011 22:40 przez Magog, łącznie zmieniany 1 raz.
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
Re: Porady dla graczy.
Nazwa zawodu i rpgowe podejście już powinny Ci wiele podpowiedzieć.
Nie ma co się nastawiać na planowanie od początku do końca rozwoju postaci, choćby dlatego że Arkadia się zmienia, a zawsze znajdzie się spryciarz który Cie jakoś zagnie
Spróbuję wskazać sposób rozumowania. Nożownik wiadomo, zabijaka więc PvP i rzeczywiście sprawdza się, ale jak nie wykorzystasz jego atutów to gladiatora nie położysz w otwartej walce. Do samotnego expienia nie koniecznie trzeba być fechtmistrzem, ale trzeba mieć zabójcze uderzenie, więc gladiator da rade. Expienie w drużynie za to dobrze wychodzi z różnorodnymi zawodami, sprawdza się zestawienie fanatyk/partyzant/korsarz. Prowadzenie drużyny to rozkazy i walka w szyku.
To tylko przykłady, nikt Ci nie poda takiego gotowego, bezbłędnego zestawienia.
Podpisuje się pod przedmówca. Idź w RPG
Nie ma co się nastawiać na planowanie od początku do końca rozwoju postaci, choćby dlatego że Arkadia się zmienia, a zawsze znajdzie się spryciarz który Cie jakoś zagnie
Spróbuję wskazać sposób rozumowania. Nożownik wiadomo, zabijaka więc PvP i rzeczywiście sprawdza się, ale jak nie wykorzystasz jego atutów to gladiatora nie położysz w otwartej walce. Do samotnego expienia nie koniecznie trzeba być fechtmistrzem, ale trzeba mieć zabójcze uderzenie, więc gladiator da rade. Expienie w drużynie za to dobrze wychodzi z różnorodnymi zawodami, sprawdza się zestawienie fanatyk/partyzant/korsarz. Prowadzenie drużyny to rozkazy i walka w szyku.
To tylko przykłady, nikt Ci nie poda takiego gotowego, bezbłędnego zestawienia.
Podpisuje się pod przedmówca. Idź w RPG
Re: Porady dla graczy.
Czy mógłby ktoś poradzić gdzie można wykuć dobry miecz?
Re: Porady dla graczy.
Dwuręczny? Jednoręczny?
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Porady dla graczy.
I taki i taki:)
Re: Porady dla graczy.
http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/KowaleWenck pisze:I taki i taki:)
Bez urazy ale nie mozesz miec podanego wszystkiego jak na dloni...
Tu masz podane jakie rodzaje broni u jakich kowali sa dostepne, jesli chcesz sprawdzic ich jakosc wystarczy poswiecic na to troche czasu i poprostu je wykuc Przed wykuciem mozesz obejrzec miecz (poprosic o pokazanie go) wiec bedziesz wiedzial czy jest on jedno czy dwureczny...
Cena i nazwa broni tez jest dosyc sugestywna...
Re: Porady dla graczy.
Re Muirenn:
Bier taki zawod ktorego zestaw umow bedzie Ci sprawial w grze najwieksza frajde...rpg samo przyjdzie jesli granie od strony technicznej bedzie Ci sprawialo przyjemnosc.
Legionista - prowadzenie druzyny / walki druzynowe
Gladiator / Miecznik - cos dla samotnika ktory chce wyorac legende
Bier taki zawod ktorego zestaw umow bedzie Ci sprawial w grze najwieksza frajde...rpg samo przyjdzie jesli granie od strony technicznej bedzie Ci sprawialo przyjemnosc.
Legionista - prowadzenie druzyny / walki druzynowe
Gladiator / Miecznik - cos dla samotnika ktory chce wyorac legende
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Re: Porady dla graczy.
Gniot - z tym oraniem legendy na mieczniku to pomówienia i nieprawda
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.