Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
http://skrypty.mandrek.info/
Tutaj masz skrypty do zMUDa - moze pomoze
Tutaj masz skrypty do zMUDa - moze pomoze
Re: Porady dla graczy.
re UP: Dzięki za pomoc ;]
Mam kolejny zestaw pytań jak to jest z tym doświadczeniem niebojowym? Bo z tego co wiem to zostało coś zmienione jakiś czas temu, że zadania od pewnej ilości niebojowego zaczynają dawać bojowe? Oo kiedy zadania dają to doświadczenie bojowe i do kiedy je się opłaca robić na początku? W jaki sposób potem zdobywać doświadczenie? Poprzez walki czy są może jakieś inne sposoby? Czy opłaca się bić słabe stwory samemu lub z kimś do pomocy czy lepiej poszukać jakiejś ambitniejszej drużyny? I czy dalej jest kara 33% utraty doświadczenia bojowego po śmierci?
Od razu uprzedzę pewne odpowiedzi. Zdaje sobie sprawę z tego, że w tym mudzie nie chodzi o "farmienie" poziomu ale lubię być dobrze rozeznany w mechanice żeby potem czegoś nie żałować ;].
Mam kolejny zestaw pytań jak to jest z tym doświadczeniem niebojowym? Bo z tego co wiem to zostało coś zmienione jakiś czas temu, że zadania od pewnej ilości niebojowego zaczynają dawać bojowe? Oo kiedy zadania dają to doświadczenie bojowe i do kiedy je się opłaca robić na początku? W jaki sposób potem zdobywać doświadczenie? Poprzez walki czy są może jakieś inne sposoby? Czy opłaca się bić słabe stwory samemu lub z kimś do pomocy czy lepiej poszukać jakiejś ambitniejszej drużyny? I czy dalej jest kara 33% utraty doświadczenia bojowego po śmierci?
Od razu uprzedzę pewne odpowiedzi. Zdaje sobie sprawę z tego, że w tym mudzie nie chodzi o "farmienie" poziomu ale lubię być dobrze rozeznany w mechanice żeby potem czegoś nie żałować ;].
Re: Porady dla graczy.
Nikt tego nie wie i nikt tego nie powie. Wiadomo tylko, że "limit ustanowiony został na rozsądnym poziomie".Groud pisze: Oo kiedy zadania dają to doświadczenie bojowe
Na początku opłaca się robić wszystkie zadania. W pierwszej kolejności te proste, które nie wymagają specyficznych umiejętności, w drugiej kolejności te, do których potrzebne są umy (np. kierunki, języki), a w trzeciej te, do których potrzeba i umy i odpowiedni poziom (albo drużynę).Groud pisze: do kiedy je [zadania] się opłaca robić na początku?
Dobrze jest zrobić te pierwsze zadania (bez umów i poziomu) w okresie, w którym masz jeszcze elementarz i nie płacisz za statki ani nie męczysz się tak bardzo na traktach. Za zarobioną na nich kasę trenujesz umy i robisz kolejną porcję zadań...
Walka i tylko walka.Groud pisze: W jaki sposób potem zdobywać doświadczenie?
Do końca "swojaka" możesz bić śmiało samemu (w ishtar: wiesniaki obok oxen -> gremy i jaszczurki obok oxen -> gremy na skelli lub szczurołaki obok rinde -> choboldy obok wyzimy).Groud pisze: Czy opłaca się bić słabe stwory samemu lub z kimś do pomocy czy lepiej poszukać jakiejś ambitniejszej drużyny?
Co prawda można chodzić w drużynach, ale nie jest to konieczne na początku gry.
Możliwe, że tak, ale nie jestem sam pewny. Zaliczyłem ostatnio zgon i nie wydaje mi się, żebym dostał aż 33% w dupsko. Może 15% góra...Groud pisze: I czy dalej jest kara 33% utraty doświadczenia bojowego po śmierci?
"Jam jest częścią tej pradawnej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro"
Re: Porady dla graczy.
Samemu mozna bez wiekszych przemeczen wbic b. doswia, podejrzewam, ze wyzej tez da rade.Kasmir pisze: Do końca "swojaka" możesz bić śmiało samemu.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Porady dla graczy.
W ramach poparcia, kawal + AJ, walcze sam, postep srednio co 40 min.Paulie pisze:Samemu mozna bez wiekszych przemeczen wbic b. doswia, podejrzewam, ze wyzej tez da rade.Kasmir pisze: Do końca "swojaka" możesz bić śmiało samemu.
Re: Porady dla graczy.
Witam!
Nie grałem trochę czasu i widzę, że się odrobinę zmieniło.
Z tego co przeczytałem na arce gildia MC została ukarana za oszustwa. Czy to znaczy, że została trwale usunięta? Jeśli tak, to jaki jest sens zdobywania mutacji przez rzeczy na przykład? Jeżeli nie, to czy nadal istnieje możliwość przystąpienia czy też zostało to ograniczone?
Pozdr
Nie grałem trochę czasu i widzę, że się odrobinę zmieniło.
Z tego co przeczytałem na arce gildia MC została ukarana za oszustwa. Czy to znaczy, że została trwale usunięta? Jeśli tak, to jaki jest sens zdobywania mutacji przez rzeczy na przykład? Jeżeli nie, to czy nadal istnieje możliwość przystąpienia czy też zostało to ograniczone?
Pozdr
Re: Porady dla graczy.
Na Boga, własnym oczom nie wierzę! Czy godzi się to z założeniami autorów gry, żeby doświadczony osobnik polecał młodemu expienie na wieśniakach?! To przecież masowy mord w najczystszej postaci. Gdzie się podział duch tej gry? Widzę, że bez spędzenia trzech godzin na bezcelowej walce niewiele się tu zdziała... Smutna sprawa.Kasmir pisze: Do końca "swojaka" możesz bić śmiało samemu (w ishtar: wiesniaki obok oxen -> gremy i jaszczurki obok oxen -> gremy na skelli lub szczurołaki obok rinde -> choboldy obok wyzimy).
Re: Porady dla graczy.
Jarik:
Ci wiesniacy to sami atakuja, lobuzy!
A jesli chodzi o "bezsensowna walke" - na pacyfiscie tez mozna grac w arkadie, zarabiac pieniazki, erpegowac w karczmie albo robic kariere zielarza... Tylko jakos malo kto sie na to decyduje. ;]
Maglan:
Gildia MC nadal istnieje i nadal mozna do niej przystapic, po ostatnich zmianach zniknal "zaledwie" spory kawalek terenow w okolicy i kilkanascie postaci, a sama gildia jako taka nie jest juz mozliwa do odwiedzania przez jasna strone mocy.
Ci wiesniacy to sami atakuja, lobuzy!
A jesli chodzi o "bezsensowna walke" - na pacyfiscie tez mozna grac w arkadie, zarabiac pieniazki, erpegowac w karczmie albo robic kariere zielarza... Tylko jakos malo kto sie na to decyduje. ;]
Maglan:
Gildia MC nadal istnieje i nadal mozna do niej przystapic, po ostatnich zmianach zniknal "zaledwie" spory kawalek terenow w okolicy i kilkanascie postaci, a sama gildia jako taka nie jest juz mozliwa do odwiedzania przez jasna strone mocy.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2009 20:33 przez Ethel, łącznie zmieniany 1 raz.
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Re: Porady dla graczy.
Sami? Hmm... Rzeczywiście, nie przemyślałem sprawy do końca.
Jednak fakt pozostaje faktem - "erpegowa świadomość" coraz bardziej odchodzi w zapomnienie. Miasta opustoszały, za to ekspowista tętnią życiem.
Jednak fakt pozostaje faktem - "erpegowa świadomość" coraz bardziej odchodzi w zapomnienie. Miasta opustoszały, za to ekspowista tętnią życiem.