Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Bardziej opłaca się nie robić takich kalkulacji.
Po to masz cyferki i mechanikę zamaskowane, żeby koncentrować się na pozostałych aspektach gry.
Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gniot »

Re Raglak:
Wlasnie nie. To jest pawez z kuzni w Nuln. Zakladana i zdejmowana zaraz po wykuciu daje rozne oceny dla AC.

Dziwne.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Może ktoś z Was tez bawił się mutacjami bez dołączania do MC i będzie mógł mi pomóc.

W wieściach z 17.10.09 (obecnie nr 83) jest napisane:

Kod: Zaznacz cały

Ostatnia zmiana dotyczy scisle dawnego stowarzyszenia Mutantow
Chaosu. Zmienilo ono swoja forme i teraz rasa 'mutant' nie jest 
scisle powiazana z ta gildia. Mutantem bedzie kazdy, kto posiada
chociaz jedna w pelni rozwinieta i widoczna mutacje.
Faktycznie, jak się rozwinie choć jedna mutacje, to rasa zmienia się na mutant. Z informacji w wieściach wynika w druga stronę, że jeżeli mutacje przestana być widoczne (ob siebie - tak, na pewno szczelnie zasłonięte) to nie powinno być widać rasy mutant, ale moja postać nadal ma wygląd: xxx yyy mutant (też ob siebie).

Czy zatem zmieniono coś i jest jakiś dodatkowy myk z ukrywaniem bycia zmutowanym, niż samo zasłonięcie mutacji :?: Oczywiście cały czas chodzi o gp mutka


edit:
Dzięki za wyjaśnienia Rennz. Mam nadzieje, że to bug, a nie założenie Wizów że nie można sobie w tajemnicy rozsiewać rozpustę lub podtruwać studni, a tylko dołączyć się do Waszej hordy.
Ostatnio zmieniony 09 lis 2010 19:58 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Rennz »

Nie jestem pewien czy w przypadku ludzi z poza stowarzyszenia mutantów jest tak samo, ale swego czasu zakrycie mutacji faktycznie przywracało rasę. Od niedawna jednak przestało to funkcjonować - zgłosiłem na to błąd, ale na chwilę obecną nic w tej kwestii nie zostało zmienione. Wciąż jednak pozostaje pytanie czy tak po prostu nie ma być (-:
Awatar użytkownika
Maldun
Posty: 24
Rejestracja: 26 maja 2009 15:22

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Maldun »

w tym przypadku doszukiwanie się intryg jest raczej bezcelowe, gwardia atakuje on sight członków gildii mutantów nawet w przypadku zakrytych mutacji, zatem pozostaje mieć nadzieję że błąd zostanie naprawiony, ku uciesze małej grupki rpgujących osób ;)
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Rennz »

Dobrze powiedziane Maldun (-: Żadnych teorii się nie doszukuję, ale fajna była możliwość wrócenia nawet czasowo do halflinga.
Awatar użytkownika
Molu
Posty: 202
Rejestracja: 19 gru 2009 23:27

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Molu »

Rennz pisze:Dobrze powiedziane Maldun (-: Żadnych teorii się nie doszukuję, ale fajna była możliwość wrócenia nawet czasowo do halflinga.
A ja uwazam, ze aby zroznicowac kaplice - kazda powinna miec inny bonus rpgowy - np. to o czym piszesz mogloby dotyczyc tylko Tzeentcha :P
Tylko o sprawach, które nas zupełnie nie interesują, możemy wydać rzeczywiście bezstronną opinię, co niewątpliwie jest powodem tego, że opinia bezstronna jest zawsze absolutnie bezwartościowa.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Paulie »

E no Molu, mamy bonus rpgowy, wszakze kazda kaplica ma inny opis ataku! ;-)
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Rennz »

I krzyczymy inne imię boga w chunies (-:
Hattori
Posty: 27
Rejestracja: 06 lip 2010 18:46

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hattori »

A może po prostu wprowadzić coś takiego: Mały zmutowany halfling! zmieniał by się przymiotnik a nie rasa, o!
Zablokowany