Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Nie wpływa.
Łatwo sprawdzić empirycznie.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen »

Zależy gdzie, na większości traktów zdaje się, że wybranie złego kierunku na nic nie wpływa.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Amane
Posty: 21
Rejestracja: 10 kwie 2010 13:01
Lokalizacja: KrK/LPL

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Amane »

tzn mi chodzilo dokladnie o :


Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.

i w tym momecie cos sie dzieje i idziecie na zachod.

i czy to jest wciaz brane jako wykonana czynnosc, tak jakby bylo gdybyscie poszli na polnoc czy tez poludnie.
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Herenvarno »

Wiekszosc odpowiedzi masz powyzej, zwykle nie wplywa to w zaden sposob na zmeczenie. (choc sa wyjatki od tej reguly)
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Awatar użytkownika
Amane
Posty: 21
Rejestracja: 10 kwie 2010 13:01
Lokalizacja: KrK/LPL

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Amane »

ok . dziekuje .
Awatar użytkownika
Ninaeth
Posty: 39
Rejestracja: 28 maja 2010 22:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Ninaeth »

Ej kurczę. Jak sie tutaj rpguje?
Mam na mysli dodanie zdania między komunikatem, że ktoś coś mówi, a tym co powie xD przykładowo: Ktoś tam mówi szybko, a w jego glosie wyczuwasz strach: Ależ tu dużo orków, bla bla.

Jakoś tutaj nie mogę rozkminić jak to działa, a jednak widzę, rzadko ale rzadko, że niektore osobniki tego używają. Już mnie męczy dodawanie czegoś przez "-" po zakonczeniu zdaniu.

@down
No nie, załamka... Co za Arka, zaprawdę!
Dzięki za pomoc :)
Ostatnio zmieniony 05 lip 2010 02:59 przez Ninaeth, łącznie zmieniany 1 raz.
solidity is only a mirage
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Herenvarno »

W koncu mowi "szybko" czy "ze strachem"?
Jesli chodzi o wiazanke tych dwoch, nie ma mozliwosci.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Zornok
Posty: 46
Rejestracja: 14 mar 2010 10:46

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zornok »

Ninaeth pisze:Ej kurczę. Jak sie tutaj rpguje?
Mam na mysli dodanie zdania między komunikatem, że ktoś coś mówi, a tym co powie xD przykładowo: Ktoś tam mówi szybko, a w jego glosie wyczuwasz strach: Ależ tu dużo orków, bla bla.

Jakoś tutaj nie mogę rozkminić jak to działa, a jednak widzę, rzadko ale rzadko, że niektore osobniki tego używają. Już mnie męczy dodawanie czegoś przez "-" po zakonczeniu zdaniu.
Na arce nie ma tego freemota, możesz conajwyżej z komendą " dodać przymiotnik ;)
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Zurwen »

Oczywiście nikt nie broni stosować '-' w celu dodatkowego efektu, ale jest to raczej rzadko spotykane.
Twoj przykład:
"szybko Ale duzo tutaj orkow! - w jego glosie wyczuwasz strach.

Cos w stylu free_emota jest, są to komendy:
namysl sie/wzdrygnij sie
np. namysl sie nad czyms a po jego czole splywaja kropelki potu
wzdrygnij sie na mysl nadchodzacej walki

Przy czym dodatkowe rzeczy maja bardzo ograniczona długość.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Eve
Posty: 270
Rejestracja: 24 lut 2009 18:39

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Eve »

Może dodam, że te "dodatkowe rzeczy" czyli ilość słów jaką możesz wpisać po komendzie "namyśl się" zależy od mentali. Jeśli koniecznie chcesz uzywać innych sposobów niż "-" na końcu to można poćwiczyć z "powiedz do _kogo_ wesolutkim i pelnym wewnetrznego ciepla glosem: Gin!" ;) Będzie to wyglądało mniej więcej tak o ile pamiętam - Mowisz do Misia: wesolutkim i pelnym wewnetrznego ciepla glosem: Gin!"
Zablokowany