Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Zależy gdzie, na większości traktów zdaje się, że wybranie złego kierunku na nic nie wpływa.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
tzn mi chodzilo dokladnie o :
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
i w tym momecie cos sie dzieje i idziecie na zachod.
i czy to jest wciaz brane jako wykonana czynnosc, tak jakby bylo gdybyscie poszli na polnoc czy tez poludnie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
i w tym momecie cos sie dzieje i idziecie na zachod.
i czy to jest wciaz brane jako wykonana czynnosc, tak jakby bylo gdybyscie poszli na polnoc czy tez poludnie.
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Porady dla graczy.
Wiekszosc odpowiedzi masz powyzej, zwykle nie wplywa to w zaden sposob na zmeczenie. (choc sa wyjatki od tej reguly)
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Porady dla graczy.
ok . dziekuje .
Re: Porady dla graczy.
Ej kurczę. Jak sie tutaj rpguje?
Mam na mysli dodanie zdania między komunikatem, że ktoś coś mówi, a tym co powie xD przykładowo: Ktoś tam mówi szybko, a w jego glosie wyczuwasz strach: Ależ tu dużo orków, bla bla.
Jakoś tutaj nie mogę rozkminić jak to działa, a jednak widzę, rzadko ale rzadko, że niektore osobniki tego używają. Już mnie męczy dodawanie czegoś przez "-" po zakonczeniu zdaniu.
@down
No nie, załamka... Co za Arka, zaprawdę!
Dzięki za pomoc
Mam na mysli dodanie zdania między komunikatem, że ktoś coś mówi, a tym co powie xD przykładowo: Ktoś tam mówi szybko, a w jego glosie wyczuwasz strach: Ależ tu dużo orków, bla bla.
Jakoś tutaj nie mogę rozkminić jak to działa, a jednak widzę, rzadko ale rzadko, że niektore osobniki tego używają. Już mnie męczy dodawanie czegoś przez "-" po zakonczeniu zdaniu.
@down
No nie, załamka... Co za Arka, zaprawdę!
Dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 05 lip 2010 02:59 przez Ninaeth, łącznie zmieniany 1 raz.
ॐ solidity is only a mirage
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Porady dla graczy.
W koncu mowi "szybko" czy "ze strachem"?
Jesli chodzi o wiazanke tych dwoch, nie ma mozliwosci.
Jesli chodzi o wiazanke tych dwoch, nie ma mozliwosci.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Porady dla graczy.
Na arce nie ma tego freemota, możesz conajwyżej z komendą " dodać przymiotnikNinaeth pisze:Ej kurczę. Jak sie tutaj rpguje?
Mam na mysli dodanie zdania między komunikatem, że ktoś coś mówi, a tym co powie xD przykładowo: Ktoś tam mówi szybko, a w jego glosie wyczuwasz strach: Ależ tu dużo orków, bla bla.
Jakoś tutaj nie mogę rozkminić jak to działa, a jednak widzę, rzadko ale rzadko, że niektore osobniki tego używają. Już mnie męczy dodawanie czegoś przez "-" po zakonczeniu zdaniu.
Re: Porady dla graczy.
Oczywiście nikt nie broni stosować '-' w celu dodatkowego efektu, ale jest to raczej rzadko spotykane.
Twoj przykład:
"szybko Ale duzo tutaj orkow! - w jego glosie wyczuwasz strach.
Cos w stylu free_emota jest, są to komendy:
namysl sie/wzdrygnij sie
np. namysl sie nad czyms a po jego czole splywaja kropelki potu
wzdrygnij sie na mysl nadchodzacej walki
Przy czym dodatkowe rzeczy maja bardzo ograniczona długość.
Twoj przykład:
"szybko Ale duzo tutaj orkow! - w jego glosie wyczuwasz strach.
Cos w stylu free_emota jest, są to komendy:
namysl sie/wzdrygnij sie
np. namysl sie nad czyms a po jego czole splywaja kropelki potu
wzdrygnij sie na mysl nadchodzacej walki
Przy czym dodatkowe rzeczy maja bardzo ograniczona długość.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
Może dodam, że te "dodatkowe rzeczy" czyli ilość słów jaką możesz wpisać po komendzie "namyśl się" zależy od mentali. Jeśli koniecznie chcesz uzywać innych sposobów niż "-" na końcu to można poćwiczyć z "powiedz do _kogo_ wesolutkim i pelnym wewnetrznego ciepla glosem: Gin!" Będzie to wyglądało mniej więcej tak o ile pamiętam - Mowisz do Misia: wesolutkim i pelnym wewnetrznego ciepla glosem: Gin!"