Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Nio tak maczugi juz mam na to niezle wytrenowane ale jednak mnie korca te mloty :>
To wspaniale. Czy oby na pewno musiales sie tym podzielic?
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Porady dla graczy.
Niektórych to bardziej interesuje niż wasze płacze o brutalny świat
Re: Porady dla graczy.
Bo się zastanawiam czy łatwiej jest o dobry młot czy też o dobrą maczugę i jak ukierunkowywać postać - tak więc Paulie przepraszam że dałem głos - grzeczne szczenie syberyjskie już milczy posłużnie
Re: Porady dla graczy.
Łatwiej o dobry topór ;P
Re: Porady dla graczy.
O co jest "łatwiej" to jest kwestia dość płynna, bo chyba każdy kto gra dłużej przyzna, że to się zmienia. Nie mówię o magikach, bo to wiadoma sprawa ale o sprzęcie standardowym.
Dziś o dobrą broń rodzaju X może być trudno, jutro może być łatwo. Wizowie Ci przecież nie powiedzą co właśnie planują podpiąć czy zbalansować.
Jedno jest pewne, sztylety prawie nigdy się nie opłacają. ;]
Dziś o dobrą broń rodzaju X może być trudno, jutro może być łatwo. Wizowie Ci przecież nie powiedzą co właśnie planują podpiąć czy zbalansować.
Jedno jest pewne, sztylety prawie nigdy się nie opłacają. ;]
Inni zawsze mu doradzali, żeby zrobił coś ze swoim życiem. Zgadzał się z tym: chciałby z niego zrobić łózko.
--------------------
Nieważne, jak żyłeś i umarłeś, ale jak opowiadają to bardowie.
--------------------
Nieważne, jak żyłeś i umarłeś, ale jak opowiadają to bardowie.
Re: Porady dla graczy.
Mlotek z kuzni zakonnej zawsze byl dobry
Re: Porady dla graczy.
Zakonom? No co Ty... Jego nigdy nie obetną Pińć złoty stawiam.