Podziekowania dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Torgen
Posty: 405
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Torgen »

re up
Skoro mowisz ze sie posilkujesz logiem to wrzuc swojego ktorzy to zas rzuci inne swiatlo na cala zaistniala sytuacje. Araf wrzucil swojego i prawidlowo cie zezarli. Ja bym ci za to tez leb ucial, zwlaszcza ze jestes elfem, w dodatku niby 'mrocznym', i na dodatek elfem.
Troal
Posty: 27
Rejestracja: 30 cze 2009 20:41

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Troal »

latalo sie gp, dostawalo sie od zakonnika jednym specem w pape od tak bo mial zly humor i nikt na nikogo nie skrazyl.

z seciolandu robi sie bejbiland.

1 gracz = 1 konto = 1 postac.

pzdr.
Larius
Posty: 145
Rejestracja: 09 paź 2011 12:05

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Larius »

No teraz większość mówi, żeby grać na arce, a jak zaczynają niektórzy grać i tego kogoś zabiją to jest wielki płacz i zgłaszanie MG. Na początku gdy zaczynałem grać zostałem zabity za to, że jako totalny nieogar z poziomem niejedno nie wiedziałem, że trzeba poczekać aż ktoś skończy się naprawiać u kowala. Takich sytuacji było kilka.

Mogłem zgłosić, nie zgłosiłem bo nawet nie wiedziałem, że MG na takie rzeczy reagują.

Teraz trzeba się 3 razy zastanowić, 4 razy się upewnić czy tą osobę można zabić, a ostatecznie i tak może nas zgłosić bo uzna, że zabiliśmy ją bez powodu i nie powiedzieliśmy jej za co ją bijemy.

Wg. mnie takie zgłaszanie powinno być kompletnie olewane ze strony czarodziei. Chyba, że faktycznie zostały złamane zasady, typu przenoszenie konfliktów z rl na arke. Zgłaszanie MG powinno być ostatecznością, kiedy faktycznie ktoś komuś nie daję grać, ale zgłaszanie po jednym zgonie od gracza do którego się pyskowało jest śmiechu warte.
[19:03] <hard2kill> tak wiec jesli Tharra denerwuje moja sygnaturka
[19:03] <hard2kill> to sie ciesze, ze jest kolejny powod, zeby sie powiesil
[19:03] <hard2kill> z wkur***a
[19:03] <hard2kill> ;d
Murakor
Posty: 4
Rejestracja: 23 lip 2013 23:24

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Murakor »

Może jeszcze raz, tym razem dosadnie napiszę, że z widocznym na logu arafa elfem nie mam nic wspólnego.

(I weźcie się ludzie opamiętajcie i zacznijcie grac w RPGa tak jak się gra w RPGa a nie w Quake III Arena)
Grothan
Posty: 101
Rejestracja: 06 sty 2010 10:17

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Grothan »

Nie rozumiem jednego, skoro wszyscy wiemy ze rzeczony Tharr to araf, czemu ten gosc wciaz gra i to za wyraznym przyzwoleniem gory/spoleczenstwa arkadyjskiego?
Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 371
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Ilane »

Podobno to Ty ich zaatakowałeś i brzydko nazywałeś ich mamy :( Gdzieś w zasadach tego eRPeGa jest wzmianka na temat płakania na forum, czy to już Twój własny wkład?
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
Torgen
Posty: 405
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Torgen »

re Murakor
No to wrzuc ze swojej strony loga przeciez to nie problem zaden. Zobaczymy, ocenimy, podyskutujemy, zjebiemy ta czy tamta strone. Bo to tak troche bez sensu wiesz, cos mowisz ale tylko ty wiesz jak bylo i zainteresowany Troal i araf. I czegos oczekujesz. My sie nie mamy jak do czego odniesc wiec pokaz loga.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Paulie »

Murakor pisze: (I weźcie się ludzie opamiętajcie i zacznijcie grac w RPGa tak jak się gra w RPGa a nie w Quake III Arena)
Ciekawi mnie jak widzisz rpg wojownikow chaosu, ktorzy napotykaja na swej drodze wroga rasy*? Zgodnie z klimatem swiata to powinni(smy) lac wszystko i wszystkich, tylko ze wzgledu na grywalnosc tak sie nie dzieje.


*mcrasy
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Troal
Posty: 27
Rejestracja: 30 cze 2009 20:41

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Troal »

momencie gdy napotkany gracz mowi do stwora:
z osmioma pajeczymi odnozami
z czaszka zamiast glowy
z wijacym sie koscianym ogonem

"nie probuj tego wiecej" to zachodzi pewna reakcja,
ktora 10 lat temu zaszla by duzo szybciej.

odrazu po wejsciu na lokacje zaczelismy gadac z idlujacym(?) elfem ktory odezwal sie po 2 minutach wiec Murakor Twoj zarzut o jakims dogadywaniu sie na ircu raczej nietrafiony.

co do pouczania nas jak maja sie zachowac mutanty.
wiec: moim zdaniem bycie po stronie chaosu to oczywista dla mnie forma bundu przeciwko jakiemus ogolno przyjetemu porządkowi.
wiec: nic nie moze byc wzorem.
Murakor
Posty: 4
Rejestracja: 23 lip 2013 23:24

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Murakor »

Troal pisze:momencie gdy napotkany gracz mowi do stwora:
z osmioma pajeczymi odnozami
z czaszka zamiast glowy
z wijacym sie koscianym ogonem

"nie probuj tego wiecej" to zachodzi pewna reakcja,
ktora 10 lat temu zaszla by duzo szybciej.

odrazu po wejsciu na lokacje zaczelismy gadac z idlujacym(?) elfem ktory odezwal sie po 2 minutach wiec Murakor Twoj zarzut o jakims dogadywaniu sie na ircu raczej nietrafiony.

co do pouczania nas jak maja sie zachowac mutanty.
wiec: moim zdaniem bycie po stronie chaosu to oczywista dla mnie forma bundu przeciwko jakiemus ogolno przyjetemu porządkowi.
wiec: nic nie moze byc wzorem.
Nie mam pojęcia o czym mówisz ale nie o tym jak spotkaliście mnie i Geronie koło zwodzonego mostu obok Carbon.

Poza tym, jak ja Cie spotkałem to wyglądałeś o tak:

23:15:35:487 | Jest to * ogr.
23:15:35:487 | Trzyma kosciana jednoreczna maczuge w prawej rece oraz kosciana jednoreczna maczuge w lewej rece.
23:15:35:488 | Siegasz mu zaledwie do pasa - wydaje sie byc wysoki nawet jak na ogra. Ponadto, jak na ogra wydaje sie byc przecietnej wagi.
23:15:35:489 | Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
23:15:35:490 | Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
23:15:35:490 | Do pasa ma przytroczone podluzny buklak, dwa zamkniete woreczki ze skory dzika i podluzna olejna lampe.
23:15:35:493 | Usmiecha sie chciwie.
23:15:35:494 | Od stop do glow zakuty jest w stalowe plyty matowego pelnego pancerza, na ktorego naramiennikach wygrawerowano jakies mroczne symbole.
23:15:35:495 | Nosi purpurowy ozdobny plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, niewielki medalion i szkarlatny pierscien.
23:15:35:496 | Zauwazasz na jego lewym przedramieniu zloty tatuaz demonicznej elfki.
23:15:35:497 | Zauwazasz na jego prawym przedramieniu szary tatuaz demonicznych trzech ogniw zlotego lancucha, polaczonych ze soba w ksztalt trojkata.

Re niżej Troal:
Troal pisze:caly czas mowimy o sytuacji smierci elfa.

a to bylo w impie.
Ja nigdy o tej sytuacji nie pisałem, co więcej, nic mnie ona nie interesuje.
Paulie pisze:
Murakor pisze: (I weźcie się ludzie opamiętajcie i zacznijcie grac w RPGa tak jak się gra w RPGa a nie w Quake III Arena)
Ciekawi mnie jak widzisz rpg wojownikow chaosu, ktorzy napotykaja na swej drodze wroga rasy*? Zgodnie z klimatem swiata to powinni(smy) lac wszystko i wszystkich, tylko ze wzgledu na grywalnosc tak sie nie dzieje.


*mcrasy
No tak, bo przecież wyznawca mrocznych potęg (w szczególności pana szaleństwa Rhasnetha) nie ma w ogóle możliwości odgrywania postaci - same przeszkadzajki w użytkowaniu jedynej słusznej komendy 'zabij' mu wizowie zakodowali - mutacje, emocje, pancerz, wypaśny tytuł. I tym akcentem, pozdrawiając Najgrubszego (jesteś już trochę w kaplicy Paulie, raczej wiesz kto to, nie?) może skończę mój udział w dyskusji.
Ostatnio zmieniony 24 lip 2013 23:19 przez Murakor, łącznie zmieniany 5 razy.
Zablokowany