Podziekowania dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Lammia
Posty: 1
Rejestracja: 22 paź 2012 11:15

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Lammia » 22 paź 2012 11:21

Czolem,

potwierdzam jak najbardziej nie powinno byc problemu z przywroceniem postaci, nawet jesli skasowalo ci konto. A komenda zglos mg dziala niezwykle skutecznie :) Kryteria kasowania rzeczywiscie zostaly nieco zaostrzone, ale dla osob, ktorym na postaci zalezy nie powinno to stanowic duzego problemu.

Pozdrawiam,

L.

Ghardrim
Posty: 39
Rejestracja: 05 mar 2012 00:44

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Ghardrim » 22 paź 2012 11:53

Boldegar wracaj! http://www.youtube.com/watch?v=5cW2tekGm9E

Mamy dużo do wypicia i zwiedzenia :D

Ion

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Ion » 22 paź 2012 12:56

[edit: post stał się bezprzedmiotowy]
Ostatnio zmieniony 19 cze 2013 13:23 przez Ion, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Vooks
Posty: 91
Rejestracja: 07 maja 2011 11:44
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Vooks » 22 paź 2012 19:04

Boldi wróć!
MAKE FOOD NOT WAR!
[*] BRAMA W MAHAKAMIE [*] - R.I.P. - Nie Zapomnimy!

Adaldrida
Posty: 5
Rejestracja: 30 sie 2011 14:38

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Adaldrida » 22 paź 2012 19:30

Tak, tak, wróć. Może nawet zreaktywujemy KOK :)

Ulav
Posty: 317
Rejestracja: 27 wrz 2009 00:44

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Ulav » 05 lis 2012 22:48

Sivlaryanku, nienawidze Cie ze mnie zostawiles bez slowa! Wiem, ze odwalisz tam na gorze kawal dobrej roboty, wiec zdrowia zycze ;)

No i ponownie, przekierowywuje wszystkich do prezentu dla Siva, ktory znajduje sie tutaj: LOG

Awatar użytkownika
Sivlaryan
Posty: 255
Rejestracja: 13 lut 2009 19:03
Lokalizacja: Reykjavik

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Sivlaryan » 06 lis 2012 00:14

Apropo loga: http://www.youtube.com/watch?v=BydYgfCmekQ

A tak na poważnie, dzięki :) Nie spodziewałem się nawet* :mrgreen:

* ze tak mnie zmasakrujecie
POWER OF FRIENDSHIP

Awatar użytkownika
Ethel
Posty: 211
Rejestracja: 14 lut 2009 09:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Ethel » 06 lis 2012 11:42

Dzieki Pipeczku za udostepnienie powyzszego loga - czyta sie Was, jak zwykle, jak dobra ksiazke. Lowe!
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."

Annaylea
Posty: 19
Rejestracja: 25 lip 2012 01:28

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Annaylea » 08 lis 2012 16:19

Dzisiejszej ekipie "z poduszek" (Zainteresowani wiedza) za prawie rozlana trzecia kawe i obolaly dziobek..ze smiechu :D To sie moze skonczyc wylaniem z roboty, prosze Was, BADZMY CZASEM POWAZNI*!

*czasem - pad neta/atak szefow

Gość

DZIĘKI.

Post autor: Gość » 15 lis 2012 21:20

Dziękuję wszystkim, którzy mieli przyjemność czy też nieprzyjemność spotkać na swojej drodze Mimiego.

W szczególności: amici z Tilei (kto Was teraz będzie wyczerpywał na trakcie?) i dawniejszym druhom z Mahakamu (Hou!).

Zablokowany