Podziekowania dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Gość

Podziekowania dla graczy.

Post autor: Gość » 12 lut 2009 23:01

Tak jak w temacie. ;)

Wilhelm

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Wilhelm » 17 lut 2009 16:20

Super! Cos w stylu 'pisac dla samej idei pisania'. A sporo tu juz jestem to podziekuje.
Dziekuje Ci za ten temat!

:(

Gość

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Gość » 24 lut 2009 22:53

Było to rok temu, ale podziękowania się jak najbardziej należą ;). Dzięki wielkie Binken'owi, który w zamierzchłych czasach miał cierpliwość poświęcić mi chwilę czasu i "wprowadzić" w mechanizm Arki. Oby było więcej takich wyrozumiałych graczy...

Awatar użytkownika
Kasmir
Posty: 23
Rejestracja: 18 lut 2009 16:05
Lokalizacja: Szczecin

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Kasmir » 26 lut 2009 01:02

A ja chciałbym podziękować Anakowi za szklanke orzechowki i niezły rpg w karczmie (dawno tak się nie uśmiałem) oraz Asandrze za anielską wręcz cierpliwość w stosunku do mojej osoby.

Dla takich ludzi aż chce się wracać na arkę :)
"Jam jest częścią tej pradawnej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro"

Gislan
Posty: 17
Rejestracja: 13 lut 2009 14:36

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Gislan » 27 lut 2009 10:49

Dzieki pewnemu krasnoludowi ktory znalazl moje ziola (z rozerwanego woreczka) i zwrocil pod tablica w Novigradzie, jakos glupio wyszlo bo podziekowac nie zdazylem wiec robie to tutaj - Dzieki.

Awatar użytkownika
Caradhras
Posty: 112
Rejestracja: 27 lut 2009 01:30
Lokalizacja: Craag Ros

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Caradhras » 01 mar 2009 05:18

Gislanowi za to ze przeniosl sie w bezpieczniejsze rejony Ishtar - uwazaj na siebie n Skelige i w Mahakamie

Gość

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Gość » 01 mar 2009 14:15

Wielkie podziękowania dla Snerga, Zuelii oraz Faigi za "akcję ratunkową w kanałach Nuln". Ponadto wielki pokłon dla redakcji Periodicusa za przyjemną lekturę :D !

Awatar użytkownika
Cannard
Posty: 107
Rejestracja: 23 lut 2009 06:14

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Cannard » 02 mar 2009 11:01

Natt i Leshiyi, za wiele lat poprawiania w moich głupich pieśniach głupich błędów. Za zauważanie dla mnie niepojętych rzeczy i sugestie jak je zmienić. Za cierpliwość tylu lat pracy z takim świrem jak ja. Za tolerancję dla Cannardowych wyskoków niekonsekwencji, emocjonalności, chodzenia na żywioł i upartości w jednym. Za to co czyni go truwerem ale też nieznośnym typkiem. Dzięki za te wszystkie lata.

Bez Was nie tak przyjemnie odgrywało by mi się tego wariata.

Khalidowi i Faidze za uratowanie przed kompromitacją i poprawki byków w ostatnim artykule.
Inni zawsze mu doradzali, żeby zrobił coś ze swoim życiem. Zgadzał się z tym: chciałby z niego zrobić łózko.
--------------------
Nieważne, jak żyłeś i umarłeś, ale jak opowiadają to bardowie.

Gość

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Gość » 02 mar 2009 22:21

[OT]
Zawsze mnie zastanawiał ten fenomen w poprzednim forum - dlaczego dziękować graczom na publicznym forum za sytuacje z gry, zamiast to zrobić w samej grze? Znacie ich imię, to jak już nie widujecie się w grze na co dzień, to jest jeszcze arkadyjska poczta.
Co innego podziękowania wizom (czasem nie wiemy komu mamy być wdzięczny, czy też coś jakby hołd ich wysiłkom), ale innym graczom?!..
Moje subiektywne odczucie jest takie, że jest to po prostu perfidny lans...
( ok, Cannard jest usprawiedliwiony :mrgreen: )

Tylko po co takie śmiecące tematy na tym (pozornie bardziej oficjalnym ;) ) forum ?
[/OT]

dzięki grającym w Arkadię

Awatar użytkownika
Kasmir
Posty: 23
Rejestracja: 18 lut 2009 16:05
Lokalizacja: Szczecin

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Kasmir » 03 mar 2009 01:46

Pewnie, że lans ;)

Ja ten temat traktuję jako miejsce, w którym mogę złożyć hołd graczom, którzy w ten czy inny sposób wzbogacają świat arkadii samą swoją obecnością. Nie każdy potrafi oderwać się od expienia i poświęcić godzinę albo i dwie na czysty, pierwszej wody, rpg.

Może to i lans, ale w pełni przez nich zasłużony ;)

Żeby nie było OT:

Gorąco dziękuję Hassufowi za 10000 złota które raczył mi oddać... w miedziakach. Jeszcze je liczę.
"Jam jest częścią tej pradawnej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro"

Zablokowany