Skrypty
Re: Skrypty
dzieki Rafgart konkretna odpowiedz w koncu, moze nie taka jakiej sie spodziewalem ale przynajmniej wiadomo na czym sie stoi
- Gileadrael
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 lut 2009 12:07
Re: Skrypty
oj, do tego to bym się przyczepił...
Rafgarcie - mam rozumieć, ze samo użycie aliasa np. we wesprzyj (nota bene wpisanego w arkadie, a nie klienta) będzie złamaniem zasad?
Gdyby w takiej sytuacji w 0,1sek poleciały ATAKI drużyny konkretnie na 'TWOJA BABCIE' to rozumiem, ale nie przeginajmy.
Rafgarcie - mam rozumieć, ze samo użycie aliasa np. we wesprzyj (nota bene wpisanego w arkadie, a nie klienta) będzie złamaniem zasad?
Gdyby w takiej sytuacji w 0,1sek poleciały ATAKI drużyny konkretnie na 'TWOJA BABCIE' to rozumiem, ale nie przeginajmy.
Re: Skrypty
Wreszcie jest konkretna odpowiedź na postawione pytania i chyba wszystko jest jasne. Bindy są dozwolone, ale trzeba uważnie patrzeć co się binduje, a nie odruchowo wbijać przycisk ślepo wierząc, że to co zobaczyliśmy na ekranie jest zgodne ze stanem faktycznym. Jak dla mnie temat jest wyjaśniony i zamknięty.
Dzięki za rozwianie wątpliwości.
Dzięki za rozwianie wątpliwości.
Re: Skrypty
No chyba Wizowie też muszą coś mieć z tej gry Nie expią, nie pkują, magików nie wyciągają... A wyżyć się czasem trzeba ;]Paulie pisze:No chyba, ze czerpiecie przyjemnosc z karania osob, w takim wypadku ta cala dysputa nie ma sensu. Licze jednakze na wasza dobra wole.
Do tej pory czułem się w miarę bezpieczny, jako że nigdy nie byłem dobry w zabawę w PK. Ale teraz strach wchodzić na arkę... Chyba najpierw muszę przejść kurs szybkiego czytania Bo przeczytanie całego tekstu, jaki przewija się w kilkudziesięcioosobowej walce i wyłapanie wszelkich możliwych błędów jest nie lada wyzwaniem.Rafgart pisze: Tak, zlamal.
Patologią jest też to, że w ciągu kilku sekund można zginąć w walce, albo że w tym czasie można przebiec pół świata na ziołach. W takim systemie nie dałoby się grać bez takich przyspieszaczy. Patologia rodzi patologie.Rafgart pisze: Nawet sie nie spodziewalem, ze mamy tu do czynienia z takim poziomem patologii.
Hmmm... Od zawsze? Ok, wytłumaczę Ci na innym przykładzie. 10-osobowa drużyna złożona z ludzi, atakuje 6-osobową drużynę złożoną z ludzi. Wszyscy wpisują zabij ogra... ojej, nie działa. Więc wszyscy wpisują zabij człowieka. Atakują siebie nawzajem, a wrogowie uciekają i się z nich śmieją.Molu pisze: Ojej... Moje niepełne wyliczenie jest niereprezentatywne? A odkad to przyklady powinny takie byc?
A tak ogólnie rzecz biorąc... Wszystko jest do przyjęcia, to Wizowie tutaj rządzą i oni ustalają zasady. Jak się komuś nie podoba, może nie grać (wielu tak już zrobiło i wielu tak zrobi). Pozostają tylko trzy podstawowe pytania:
1) Dlaczego wcześniej nie pojawił się żaden odpowiedni zapis w zasadach, skoro się one zmieniły?
2) Dlaczego nie stosujemy starej mądrej zasady, którą wymyślili już starożytni Rzymianie, mianowicie: prawo nie działa wstecz?
3) Skąd gracze mają wiedzieć, co wolno, a czego nie, skoro nawet Czarodzieje tego nie wiedzą?
Granica miedzy tym, co dozwolone, a zabronione
wielokrotnie stawala sie przedmiotem zazartej dyskusji. Zwiazane jest to
z faktem, ze niezwykle trudno jest ja precyzyjnie okreslic. Z tego wlasnie
powodu nie definiujemy jej formalnie w Zasadach Arkadii.
Re: Skrypty
Czyli od dzisiaj na expie musze czytac opisy mobkow zeby wiedziec w walce z czym wspieram prowadzacego, bo jakis wiz posądzi mnie o automat i w natłoku tekstu niedoczytam spreparowanej informacji? Swietnie.Tak, zlamal.
Ta gra robi sie coraz fajniejsza. :)
Co do aliasow w stylu 'zabij ogra', to pozostawie to bez komentarza, bo chyba tylko elf z lasu mogl cos takiego wymyslic i uwazac za funkcjonalne.
To juz predzej zrobie sobie alias atakujacy pokolei wszystkich wrogow jakich tylko moge spotkac wysyłający 300 komend do muda, tylko najpierw wyucze sie wszystkich na pamiec, zebym W PELNI SWIADOMIE wiedzial co wysylam.
Paranoja. :D
Re: Skrypty
Przeczytaj jeszcze raz definicje, ktora wpisalem wyzej, skoro wciaz uwazasz, ze sie myle.Godar pisze:Hmmm... Od zawsze? Ok, wytłumaczę Ci na innym przykładzie. 10-osobowa drużyna złożona z ludzi, atakuje 6-osobową drużynę złożoną z ludzi. Wszyscy wpisują zabij ogra... ojej, nie działa. Więc wszyscy wpisują zabij człowieka. Atakują siebie nawzajem, a wrogowie uciekają i się z nich śmieją."Molu pisze: Ojej... Moje niepełne wyliczenie jest niereprezentatywne? A odkad to przyklady powinny takie byc?
Z mojego punktu widzenia moj przyklad jest bardzo uzyteczny. Wytlumacze Ci to na przykladzie:
Nigdy nie jestem w druzynie z ogrem, ani z mutantem. Moim wrogiem sa ogry i mutanty. Zajarzyles? Czy narysowac Ci to?
W dodatku caly czas uwazam, ze jest funkcjonalne. I wali mnie, ze Ty masz inne zdanie.Ernard pisze:Co do aliasow w stylu 'zabij ogra', to pozostawie to bez komentarza, bo chyba tylko elf z lasu mogl cos takiego wymyslic i uwazac za funkcjonalne.
Przyklad: Dla postaci zyjacej nad woda (morze/jezioro/rzeka) plywanie jest umiejetnoscia bardzo funkcjonalna. Dla gorala? Wcale.
Niektore rzeczy nie musza byc uzyteczne, czy uzywane przez wszystkich, zeby przez innych mogly zostac uznane za funkcjonalne. Wszystko jest wzgledne.
Wiec Wasze wypowiedzi sa po prostu glupia klotnia o nic. Tym bardziej, ze wiekszosc moich notek ma charakter ironiczny, zlosliwy i przesmiewczy. I nie wiem co sadzic o osobie, ktora bierze na serio pomysly dotyczace takich aliasow.
Pozdro dla wszystkich sztywniakow!
Tylko o sprawach, które nas zupełnie nie interesują, możemy wydać rzeczywiście bezstronną opinię, co niewątpliwie jest powodem tego, że opinia bezstronna jest zawsze absolutnie bezwartościowa.
Re: Skrypty
Ja korzystam z 'zabij czlowieka' zawsze dziala - zawsze jakis paskudny ludz padnieErnard pisze:Czyli od dzisiaj na expie musze czytac opisy mobkow zeby wiedziec w walce z czym wspieram prowadzacego, bo jakis wiz posądzi mnie o automat i w natłoku tekstu niedoczytam spreparowanej informacji? Swietnie.Tak, zlamal.
Ta gra robi sie coraz fajniejsza.
Co do aliasow w stylu 'zabij ogra', to pozostawie to bez komentarza, bo chyba tylko elf z lasu mogl cos takiego wymyslic i uwazac za funkcjonalne.
To juz predzej zrobie sobie alias atakujacy pokolei wszystkich wrogow jakich tylko moge spotkac wysyłający 300 komend do muda, tylko najpierw wyucze sie wszystkich na pamiec, zebym W PELNI SWIADOMIE wiedzial co wysylam.
Paranoja.
a tak do czepiajacych sie biednego mola, chyba nietrudno przed walka po wpisaniu kto, czy nawet w czasie walki zrobic sobie:
alias c zabij wstretnego smierdzacego telmora
alias cc zabij malorozumnego nawalonego thaera
Juz nie mowcie ile to osob gra w arke i ze ciezko nie znac 5 aktywnych wrogow, ktorych mozna ustawic na 1-3 aliasach - pk to nie tylko bindy
Re: Skrypty
To juz predzej zrobie sobie alias atakujacy pokolei wszystkich wrogow jakich tylko moge spotkac wysyłający 300 komend do muda, tylko najpierw wyucze sie wszystkich na pamiec, zebym W PELNI SWIADOMIE wiedzial co wysylam.
No nie wiem czy to legalne, bo skoro zaatakujesz wszystkich, jak ich powiedzmy wejdzie 10 na lokacje, to skad wiessz ktorego w koncu bedziesz lal?
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
Re: Skrypty
:))))) celnie ;)Sasuke pisze: alias c zabij wstretnego smierdzacego telmora
alias cc zabij malorozumnego nawalonego thaera
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Re: Skrypty
Z praktyki to ja znam tylko aliasy "zabij elfa". I nie były to elfy z lasu.Ernard pisze:Co do aliasow w stylu 'zabij ogra', to pozostawie to bez komentarza, bo chyba tylko elf z lasu mogl cos takiego wymyslic i uwazac za funkcjonalne.Tak, zlamal.
Ale to już opanowane.
Pomijając fakt ze tez mieszkacie w lesie.^^
A co do skryptów to skrypty wybierające najsłabszego czy najbardziej poranionego są chore... bo tracimy przyjemności z gry tylko liczy się ten kto ma lepsze skrypty. Analogicznie do do wszystkich super automatów jak autowsparcie, autopogon itp.
Ja do tej pory gram bez numeryka. Głównie na laptopie. Po pewnym czasie
rzeczywistość zmusiła mnie do korzystania z mappera, którego notabene wykorzystuje wyłącznie przy konieczności ucieczki.
Gdy wpada duża drużyna wrogów - myślenie wyłączam i wieje nie ryzukując niewielkiego laga, który pozwoli założyć bloka, czy niby nie autopogoni ... gdzie co lokacje dziwnym trafem obrywa się w plecy.
Aktulanie w PK liczą się tylko ... dobre stabilne łącze i skrypty.
Co do walk drużynowych mamy wsparcie z samej mechaniki muda - czyli rozkazy. Z rozkazu można łamac, blokować itp. Jak widać nie wystarcza.
I konieczne są super wypasione mega skrypty, które defakto myślą za nas
podpowiadając w ułamku sekundy optymalne rozwiązanie.
Gram w Arke krótko ale pamiętam ustalenia przed walką ... typu to kogo lejemy ?
Teraz zastąpił to bind na wesprzyj, zabij, przełam i zajebiste skrypty prowadzącego.
A w walce 5x5 przy minimum skryptów niewiele się wie co się dzieje.
Paranoja w jedna i w druga stronę ... a z obserwacji to większość zgonów aktualnie to w dużych drużynach, bądź chwila nieuwagi, zagapienie, czy lagi.
Co do aliasów na zabij ogra czy elfa, to jak widać w dobie skryptów niektórzy przeoczyli proste zabij wroga.
K.