Nowy system zapamietywania
Re: Nowy system zapamietywania
Jak chcesz WYMUSIĆ?? Zrobić wizom wjazd na chate? Już odpalam czinkłeczento...
Re: Nowy system zapamietywania
A potem zakladanie postaci bedzie wygladalo tak:Opeteh pisze:** - sugerowałem kiedyś, żeby w zwiazku z tyloma tysiacami mozliwych kombinacji 2 przymiotników przed rasą zablokować mozliwośc wybrania zdublowanego opisu. Nadal twierdzę, że to mądre rozwiazanie i nie znajduje dla niego dotkliwych minusów.
mundry piemkny - zajete
nieglupi niebrzydki - zajete
przyzwoity niemetalowooki - zajete
smierdzacy przyszczaty - zajete
oblesny zalosny - WOLNE! Hurra! Udalo sie! Hmm... tylko kurde, to miał być kupiec. No nic.. zmiana planów.
Re: Nowy system zapamietywania
Opeteh ma wg mnie dobry pomysł (zresztą wcześniej sam to proponowałem ;P). I tak wszyscy wiedzą kto jest kto. Jedyna różnica jest taka, że teraz można przypadkowo zabić żółtka, który ma shorta identycznego jak nasz wróg.
A Pulp dobrze gada, blokowanie zajętych opisów jest bez sensu. Niby dlaczego nie mogę mieć długobrodego dumnego krasnala tylko dlatego, że ktoś inny wcześniej na to wpadł.
A w ogóle to najlepiej byłoby cofnąć tę nieprzemyślaną zmianę. A jeśli faktycznie chodziło tu o jakieś tajemnicze błędy, które takowa wyeliminowała, to teraz nic nie stoi chyba na przeszkodzie, żeby dodać komendę 'zapomnij', czy wprowadzić jakiekolwiek z proponowanych wcześniej rozwiązań. Chodzi tylko o to, żeby nie pamiętać bez sensu przypadkowo napotkanych sekondów i nie zapominać postaci, które są dla nas ważne.
Czasami trudno zrozumieć niektóre decyzje Czarodziejów.
A Pulp dobrze gada, blokowanie zajętych opisów jest bez sensu. Niby dlaczego nie mogę mieć długobrodego dumnego krasnala tylko dlatego, że ktoś inny wcześniej na to wpadł.
A w ogóle to najlepiej byłoby cofnąć tę nieprzemyślaną zmianę. A jeśli faktycznie chodziło tu o jakieś tajemnicze błędy, które takowa wyeliminowała, to teraz nic nie stoi chyba na przeszkodzie, żeby dodać komendę 'zapomnij', czy wprowadzić jakiekolwiek z proponowanych wcześniej rozwiązań. Chodzi tylko o to, żeby nie pamiętać bez sensu przypadkowo napotkanych sekondów i nie zapominać postaci, które są dla nas ważne.
Czasami trudno zrozumieć niektóre decyzje Czarodziejów.
Re: Nowy system zapamietywania
Ano dokładnie, komenda "zapomnij" to dość proste rozwiązanie i powinno załatwić sprawę (choć się nie znam, więc głowy nie daję).
Ewentualnie, choć nie wiem czy już nie proponowano, bo mi się wszystkiego czytać nie chce, coś takiego:
opcje zapamietywanie wlacz
opcje zapamietywanie wylacz
Tak czy inaczej zadowalające wyjście z sytuacji na pewno istnieje, potrzeba tylko trochę dobrej woli
Ewentualnie, choć nie wiem czy już nie proponowano, bo mi się wszystkiego czytać nie chce, coś takiego:
opcje zapamietywanie wlacz
opcje zapamietywanie wylacz
Tak czy inaczej zadowalające wyjście z sytuacji na pewno istnieje, potrzeba tylko trochę dobrej woli
Re: Nowy system zapamietywania
Zadowalające dla kogo?
A może dla wizów zadowalające jest to co jest obecnie? ;]
Dla mnie jest spoko.
A może dla wizów zadowalające jest to co jest obecnie? ;]
Dla mnie jest spoko.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Nowy system zapamietywania
O rany, sam to wymyśliłeś. Nie sądziłem, że moga się zdarzyć takie przypadki...Pulp pisze:A potem zakladanie postaci bedzie wygladalo tak:Opeteh pisze:** - sugerowałem kiedyś, żeby w zwiazku z tyloma tysiacami mozliwych kombinacji 2 przymiotników przed rasą zablokować mozliwośc wybrania zdublowanego opisu. Nadal twierdzę, że to mądre rozwiazanie i nie znajduje dla niego dotkliwych minusów.
mundry piemkny - zajete
nieglupi niebrzydki - zajete
przyzwoity niemetalowooki - zajete
smierdzacy przyszczaty - zajete
oblesny zalosny - WOLNE! Hurra! Udalo sie! Hmm... tylko kurde, to miał być kupiec. No nic.. zmiana planów.
To dobrze, że wolisz biegać z tysiącami aliasów w stylu: Mlody czarnooki mezczyzna {(OPETEK(MC)|KRETYNOFIL(ZT)|ZOSKA(NPC)|SEKONDCOMNIEWKURWIA(BIC!)}
Tylko po kiego ch*ja? Nie prościej 5 minut wiecej czasu poświecić na wybór postaci i miec to zgłowy? Myślisz, że z grubo ponad setki przymiotników i dziesiątek (setek) tysięcy kombinacji ich połączenia nie uda Ci się wybrać shorta postaci? No tak, zapomniałem, że w Arkę gra ponad milion graczy z całego świata.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009 10:42 przez Opeteh, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nowy system zapamietywania
Na prawdę nie przesadzajcie...Godar pisze:A Pulp dobrze gada, blokowanie zajętych opisów jest bez sensu. Niby dlaczego nie mogę mieć długobrodego dumnego krasnala tylko dlatego, że ktoś inny wcześniej na to wpadł.
A jakbyś musiał wybrać długobrodego wyniosłego, lub siwobrodego dumnego to taka krzywda by się stała?
Po co stworzono shorty? Po to, żeby dało sie odróżnić nieprzedstawionych graczy od siebie.
Jaką ten system ma wadę? Ano, pozwala tworzyc powtórzone opisy co niweluję powyzsze załozenie.
Po za tym to, że masz jakiegos shorta w stylu dlugobrody dumny nie oznacza, że składasz się tylko z brody i nosisz dupę wyzej od głowy. Oprócz tego jesteś takiego a takiego wzrostu, masz taka lub inna posturę, kolor włosów, oczu itd. Głupi ten który powie, że brak mozliwości wyboru konkretnego koloru oczu czy brody uniemozliwia mu odgrywanie postaci...
Re: Nowy system zapamietywania
Odegrasz kurtyzane pryszczata jednooka kobieta? No chyba wsrod wyznawcow slepego io.
No chyba ze to ja jestem glupi.
No chyba ze to ja jestem glupi.
Re: Nowy system zapamietywania
Jesli jest 100 przymiotnikow i kazdy moze miec dwa, to jest okolo 10000 kombinacji (dochodza jeszcze ograniczenia na kategorie, kwestia kolejnosci).
Dziennie w tej chwili powstaje 10 postaci, czyli po maksimum 3 latach mozliwosci sie koncza.
Dziennie w tej chwili powstaje 10 postaci, czyli po maksimum 3 latach mozliwosci sie koncza.
Re: Nowy system zapamietywania
Opeteh: Liczba kombinacji tych przymiotników jest ograniczona, a liczba możliwych do założenia postaci - nie. Tu nie ma wielkiej filozofii.
Wyczerpanie sie tych kombinacji jest mało prawdopodobne i niepożądane - więc jest to zdarzenie pewne.
Wyczerpanie sie tych kombinacji jest mało prawdopodobne i niepożądane - więc jest to zdarzenie pewne.